[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:25

Maya wat leuk zeg!
Ach dan kan je ook wel een keer op Ziggy stappen als je straks op een shire gereden hebt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:29

Misschien dat ik in m'n vakantie een dagje richting t vervloekt en asociaal hoge noorden kom... Tis immers maar 385 kilometer (4 uur) he... :+ Kippe-eindje... OV valt me nog mee trouwens, 6 uur op de kop af...

Shires, vriendinnetje vroeg of ik hiermee mee wilde : [EA-CO] *** Buitenritten op Shires*** Dus ik dacht : what the heck, we gaan het eens proberen :+ :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:30

Je mag blijven slapen hoor, we hebben een logeerkamer. Anders moet je op één dag heen en weer, dat is ook zo'n enorme reis := Je bent in ieder geval van harte welkom.

Oh dat ziet er inderdaad gaaf uit! Shires zijn zooooo stoer :+:

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:31

Hihi Maya, ik ben heel benieuwd hoe je het vind! :))

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:33

Dat is we grappig sita, dat jullie dezelfde spullen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:33

1 dag op en neer doe ik niet. Dat kan je vergeten. Na 1 zo'n reis ben ik al gesloopt, dan jou nog entertainen ;) en daarna nog terug naar huis, dan gaan er ongelukken gebeuren.

Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe ik het vind... :+ :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:37

Dat is niet te doen in 1 dag, ik zou ook bekaf zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:39

Hahahaha mij entertainen _O- _O-
*ziet een Berdien op de bank en een entertainende Maya :') *

Deal! Je bed staat voor je klaar :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:41

Hahaha, ik krijg ook allemaal bepaalde beelden bij een entertainende Maya en Berdien op de bank.. _O-

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:42

Lijkt me dus ook weleens leuk om op een shire te stappen. Qua hoogte ben ik het wel gewend en stap toch altijd met een krukje op ;) Maar het kan dus echt wel goed om met 1.75 op een tinker van over de 1.55 te rijden. Hij is nu ongeveer 1.54 en zal ongetwijfeld nog wel wat groeien, maar ben ze dus zo klein niet gewend en dan die korte hals. Zal wel wennen zijn, mocht ik er ooit op komen te rijden.

Apart het sita, dat je soms een soort "ik" tegenkom, die over veel dingen hetzelfde denkt en voelt als jouw. Is toch een soul-mate?

LBLGypsyCobs

Ik ben ongeveer 1.60, Ilse is 1.48 en op haar ben ik net een verdwaalde mug :D

Is gewoon bijna eng dat jullie zoveel gemeen hebben Sita, maar wel gaaf.

Maya op Shires rijden, trapje mee?
Entertainment? :D

Sita_

Ja, ik had echt niet verwacht dat we zoveel gemeen zouden hebben enzo.. Echt raar..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:46

Maya schreef:
Je hebt daar immers geen invloed, dus waarom dan energie steken in boos worden terwijl het niet zo'n zin heeft? Dat was meer mijn insteek, je kunt beter je energie voor jezelf en relevante zaken gebruiken denk ik dan.

Dat is zeker gemakkelijker :j . Maar ik kan dit niet uitschakelen, als iets mij stoort, dan spreek ik dat uit. Dan ben ik dat kwijt en is het voor mij ook klaar.
Is wel alleen bij betere vrienden waar ik me bij betrokken voel. Bij minder bekenden kan ik me er ook niet druk om maken.

Dus als mijn beste vriendin zo met mensen omgaat, zou me zodanig storen dat ik me daar boos over zou maken. Maar gelukkig doet ze dat niet :D Ik weet ook niet of dat dan mijn beste vriendin zou kunnen zijn, want hoe gaat ze dan met jou om?? Maar dat is weer een ander verhaal, dus ik zal het hier maar bij laten :+ Ben benieuwd wat Eva gaat doen (of juist niet gaat doen).

Grappig Sita, toch dezelfde genen.

Leuk Maya, ik had dat topic al eens gezien.
Je kunt niet veel verder uit elkaar wonen dan jij en Berdien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:48

Dan snap ik wel wat je bedoeld Grit... scheelt dat er voor mij maar weinig zouden zijn waar ik me druk om zou maken geloof ik... en van degenen waar ik me wel druk om zou maken, kan ik me 98 % niet van voorstellen dat ze dat zouden doen...

>;) @ Berdien en Siet... :+

Ik ga ff de paarden uit het kleine weitje plukken, ze hebben er weer een dik uur gelopen, hopelijk is het nou wel kort gesnoeid, heb de paaltjes woensdag nodig :+ :D

En het regent. ^) Wou gaan skaten.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:06

Maya schreef:
Mallow schreef:
Doe ik ook niet, maar als ze dan belt ofzo, beetje stom, maar ben gewoon echt heel boos op dr.

Waarom eigenlijk? Ze doet jou toch niks aan? Ze bedriegt jou toch niet precies?

Kijk, dát ze het doet is niet fraai, en neem aan dat zij ook wel weet dat jij dat vind, maar verder : jullie zijn beide grote meiden, leven en laten leven. En mocht ze bellen om erover te praten dan zeg je gewoon : Sorry meid, je bent een hartstikke leuke meid, maar ik vind dit voor geen meter kunnen, dus ik wil het er ook niet over hebben waarom je het nu weer gedaan hebt, je rot voelt, of wat dan ook. Dan legt zij haar problemen en gevoelens niet op jouw schouders, maar moet ze het zelf oplossen, precies zoals bij haar gedrag hoort.

Ben ik met je eens, gaat mij er meer om dat ik zelf 2 relaties heb gehad waarbij ik bedrogen ben, en zij toen zo boos was op die jongens, alles gezegt heeft waar het op staat, maar het ondertussen zelf ook doet.. Vind ik gewoon heel krom, en vraag me daarbij af hoe serieus ze was over mijn relaties toen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:08

Dan is het dus meer die hypocrisie, en dat je niet echt meer weet wat je aan je vriendin zelf hebt... :(:) Lijkt me pittig.

Besef wel : vrienden heb je in allerlei soorten en maten...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:09

Ellen gefeliciteerd met je winstpunt :D
Sita halfzus ontmoet leuk!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:09

Maya schreef:
Dan is het dus meer die hypocrisie, en dat je niet echt meer weet wat je aan je vriendin zelf hebt... :(:) Lijkt me pittig.

Klopt, maar zij is al 10 jaar m'n beste vriendinnetje, tot deze ongein begon, nu groeien we meer uit elkaar, vind dat zo jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:12

Dat is ook enorm jammer :(:)

Ik stap toch nog ff op de skates :+ :evaw:

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:14

Skatze :D ik ga nog even natafelen met de fam :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:15

:wave: weer terug van slopende middag Aken. Ik vond het er niet ZO vreselijk uitzien als schoonzusje zei, maarja ben ook wel wat meer gewend dan haar :o
In ieder geval hoop ik dat ie eind van de week weer wakker wordt gemaakt... hij blijft nog de hele week in slaap en zolang is het ook nog kritiek als is het nu 2 dagen stabiel...

Ennuh 8)7 Hallo zeg jullie zouden rustiger aandoen >;) ben volgens mij nog bij de 1ste blz :=

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:17

Maya schreef:
En weer moet ik het met je eens zijn.

Ik denk dat het inderdaad zo is dat jullie uit elkaar groeien Eva, das heel jammer maar niet iedereen ontwikkeld zich hetzelfde of in hetzelfde tempo :(:)

grid terug van ziekenbezoek, heftig zeg!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:18

Shire heb ik al eens op gezeten en dat met mijn 1.53m :P Was wel errug hoog kan ik je zeggen. Vond het toen wel erg gaaf maar deze was nog niet heel erg hoog volgens mij.

Eva ik zou ook niet veel erover zeggen, lekker laten gaan. Blijkbaar is ze de ware nog niet tegen gekomen, anders doe je zoiets niet.

Maya dus niet skaen, nou ja in de regen kan het ook toch?

Leon druk bezig in de tuin, pfff zie je al gaan hoor. Graafse!!

Zammie, ik ben dus 1.53m en Noa is 1.48m. Ik heb juist dit ras gekozen omdat ik wat gezetter ben, dan voel ik mezelf niet zo opgelaten met al die blikken van "pas jij daar wel op of zakt je paard door zijn hoeven".

Verder ben ik het kwijt. Pfff ben nu helemaal brak, we lagen gisteren dus laat in bed en vroeg er weer uit. We zijn niet naar Ballorig gegaan, we vonden het te mooi weer om binnen te zitten dus we zijn op de bus naar Scheveningen gestapt. De dochter van Mich vond dit erg spannend maar ook erg leuk. En we hebben eigenlijk een heerlijke dag gehad. Eerst was ze erg verlegen naar mij, dit was denk ik de 4e keer dat ze me heeft gezien. Maar ze liep al met me mee om dingen te doen en ging zelfs met me mee naar de kelder om iets te zoeken. Op de terugweg, sprong ze zelfs vanaf een trappetje in mijn armen en later in ons speeltuintje (achter onze flat) liep ze met me mee en deed ze alles met me. Mich was even naar huis gelopen om haar tas met spullen en haar nieuwe Dora schoenen te pakken, die we hadden gekocht met een nieuwe Dora tas een friemel, een plastick ding wat ligt geeft als je er op slaat met allemaal uitsteeksels. Maar dit vond ze helemaal niet erg, ze ging zelfs met me schommelen, dat wilde niet ze niet met oma doen. Hup mijn hand vastgepakt en daar gingen we weer, ik vroeg nog wil je neit naar papa lopen, maar nee ze wil niet weg. Het voelde erg goed kan ik je zeggen, ik moest zelfs haar nieuwe schoenen aan doen en die liet ze later trots zien aan haar moeder. Die was absoluut niet blij om me te zien maar ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben gewoon met haar gaan praten, al keek zij me niet aan en gaf ze meer antwoord aan Sanne dan aan mij. Ik heb haar ook netjes gefeliciteerd met haar zwangerschap (en zij niet met ons trouwen en ze weet ook nog niet of Sanne hier wel bij mag zijn).

Nou wat foto's van vandaag:
Afbeelding
Fotomodel

Afbeelding
In de race auto die papa moest duwen.

Afbeelding
Arme papa en hi jwas al zo moe _O-

Afbeelding
Maar wel trots als een pauw...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:18

Soms is het ook niet erg dat je uit elkaar groeit, er komen weer andere mooie(re) vriendschappen voor in de plaats..

Grid op ziekenbezoek geweest? Wat is er gebeurd?
Sorry, maar ik heb teveel gemist.. :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:19

Toch een hele leuke middag gehad Bianca! Fijn! :D Leuke foto's!