Viel mee hoor hij stond 1 keer over de stang en die is er toen uitgehaald. Daarna stond ie alleen wat te dansen. was toch even een goede oefening voor hem meteen
Pellie
Geplaatst: 26-07-09 21:54
gefeliciteerd met al die mooie premies
leuk om de foto's ff te bekijken
Berendje
Geplaatst: 26-07-09 22:02
Ik ga nu de eerse ruim 400 foto's uploaden. Er komen er nog meer maar ik kan even geen foto meer zien Hier de link naar de foto's er staat er nu nog maar eentje op maar ik laat de pc vannacht aan om te uploaden. Keuring Lunteren by berendje photography
TinkerTom
Geplaatst: 26-07-09 22:10
ben benieuwd! de eerste foto is in ieder geval al top!
nou er wordt druk upgeload. Ik denk dat het wel een aantal uur gaat duren. Het zijn er maar 462 en ik heb er nog eens rond de 300 die ik nog moet na kijken. Ik heb zo goed als alle foto's erop gezet ook als zijn ze kwa foto moment niet zo mooi.
Shayla
Geplaatst: 26-07-09 22:38
Ik heb vandaag helemaal niks aan de foto's gedaan Hoop er morgen aan te beginnen en vanaf woensdag ben ik elke middag vrij
Foto's van mij zijn voor anderen alleen niet zo intressant De enigste andere paarden die ik op de foto heb staan zijn Guila en Youck ...
Ben nu wel bezig met een bewerkt filmpje van Duncan aan het uploaden op You Tube , maar denk dat Photobucket momenteel sneller gaat :s Volgens het tellertje zou hij op You tube nog anderhalf uur moeten laden
Laatst bijgewerkt door Shayla op 26-07-09 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
oh leuk Shayla Ik heb ook een paar leuke van bowen en duncan...
Ik begin er ook pas in de loop van de week aan... ik ga nu mijn bed in want morgen ochtend moet ik om uiterlijk 7 uur in het vliegtuig zitten naar london voor 2 dagen voor mijn werk...
Kan iemand me vertellen of er een mogelijkheid is om meerdere foto's tegelijk te uploaden? Of moet het, bijvoorbeeld via photobucket, allemaal 1 voor 1?
Als je dan op bulk uploader klikt, krijg je een nieuw scherm. En ergens onderin kan je gelijk de grote aan passen. Zodat ze gelijk verkleint worden tot 800x600. Ook erg handig vind ik
Muds
Geplaatst: 28-07-09 11:40
Ik geloof dat het gelukt is, dus hierbij de link naar m'n foto's. (Ik ben maar een amteurtje, hoor, dus de kwaliteit is niet erg goed, maar het is toch wat )