en berber?
ze is niet een raszuivere tinker, ze staat niet in het tinkerstamboek zelf maar in het reserve, weet even niet meer hoe dat heet kan iemand me uit mijn lijden verlossen? denk er al een paar weken over na maar kan het gewoon niet vinden. ze is 11 jaar en 1,52 m. met rijden is het totaal niet een ster, reageert slecht op je been, loopt op de voorhand en dat soort dingen. geen wedstrijd ervaring. ook voor de kar is niet zo'n goed idee, ze kan het wel maar af en toe heeft ze gevaarlijke buien (voordat ze op les ging was ze bijna met kar en al in de sloot gekomen, en de kans dat ze dan verdronken was was erg groot). in de omgang is het een nukkig beest, maar ken je haar wat beter en respecteert ze je gaat ze voor je door het vuur en is het echt een schatje! ze vind het leuk om te springen maar is er nog erg onzeker in. op dit moment is ze van een zorgboerderij

http://i38.tinypic.com/w8p2j9.jpg close-up benen
verwacht er niet zo heelveel van eigenlijk, daarom zou ik haar waarde ook willen weten
ben benieuwd of er toch een kansje is om dr te kopen... erg penny haha
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 13-11-09 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link veranderd, maximaal twee foto's ter illustratie zijn toegestaan.