[TI] Tinkerdag Leusden, 9 en 10 mei 2009!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:36

Lowara schreef:
( maar sommige hardleerse grooms nemen zelfs DAT niet aan he michelle? :+ )

:')
Ik is schijterd :=

ch_ntii123

Re: Tinkerdag Leusden, 9 en 10 mei 2009!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:33

zijn er twee tijden waarop we buiten kunnen rijden met een groep mee?

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:42

Ik zal is betalen voordat ik niet meer mee kan doen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:43

:') hier nog 1!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:45

Weet iemand of er voor de eendaagse training ook een wachtlijst is? Ik heb nog niks gehoord namelijk over een rekening o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:17

Ik doe zondags mee met dressuur officieel.

Het debuut voor mij en Viane word dat dan! :D :D

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:42

spannend ier.

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:12

Zo ik heb betaald.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:17

Spannend iris.
maar staat viane niet te koop?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:35

Nee niet meer, want Iris is de gelukkige nieuwe baas van viane.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:21

Ik hoorde het al :D
Wat super leuk voor haar :D

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 20:55

Hoi
We hebben een tijdje niks van ons laten horen omdat we druk bezig waren oplossingen te vinden voor het aantal stallen en om de wachtlijst op de zaterdag te kunnen verkleinen/oplossen.
Nu hebben we bedacht /besloten om op zaterdag (DUS NIET DE ZONDAG) de hoge dressuur (in ieder geval de M en Z en misschien ook de L2) NA de cross te gaan doen. Dan hebben we voor de B/L(1) en de onderlingen 's morgens genoeg tijd. Voordeel is ook dat we de tijd van de bosrit opvullen met de hoge dressuur voordat we aan tafel gaan.
Ik hoop dat dit een goede oplossing is.

Ook hebben we de mogelijkheid om het aantal stallen te vergroten. Voor de deelnemers die al eerder zijn geweest: op het achterterrein is een hooiloods (3 kanten dicht) gebouwd. Daar kunnen we nog een aantal stallen kwijt.

Nou, reacties zie ik graag....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:04

*\o/* Top Michel!!! Dan hoef ik niet achterlijk vroeg mijn bed uit zaterdag! Moet dan alleen ff denken of ik dan wel ga springen zaterdag.. :o

Ook qua stallen helemaal top!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:07

Ik weet niet hoeveel mensen er met de cross meedoen en ook hoge dressuur rijden, maar het lijkt me niet lekker om nog een dressuurwedstrijd na een cross te moeten rijden. Paard raakt van de cross toch meer uitgeput of opgefokt. (kan het verkeerd hebben hoor :o )
Wel goed dat je zo werkt aan het kunnen meedoen van alle deelnemers. ;)

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:11

Bonte schreef:
Ik weet niet hoeveel mensen er met de cross meedoen en ook hoge dressuur rijden, maar het lijkt me niet lekker om nog een dressuurwedstrijd na een cross te moeten rijden. Paard raakt van de cross toch meer uitgeput of opgefokt. (kan het verkeerd hebben hoor :o )

Klopt Mariel, maar met die deelnemers die hoog dressuren en crossen, daar heb ik het ook al mee overlegd.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:12

:= als de L2 NA de cross gaat, dan wil ik in ieder geval de cross verschuiven naar de zondag.
Lowara is na zoiets compleet op, en dan kan ik haar niet meer actief met impuls rijden in de dressuurproeven. ( andersom maakt het toch niets uit hoe netjes ze loopt in de cross :+ )

zou voor mij in ieder geval zonde van de 2 dressuurproeven zijn omdat ik dan nu al weet dat ik geen punten kan rijden met haar :=

maar snap het organisatorische punt ook helemaal, je hebt gewoon veel aanmeldingen en ehm.. weinig tijd :j

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:15

Lowara schreef:
:= als de L2 NA de cross gaat, dan wil ik in ieder geval de cross verschuiven naar de zondag.
Lowara is na zoiets compleet op, en dan kan ik haar niet meer actief met impuls rijden in de dressuurproeven. ( andersom maakt het toch niets uit hoe netjes ze loopt in de cross :+ )

zou voor mij in ieder geval zonde van de 2 dressuurproeven zijn omdat ik dan nu al weet dat ik geen punten kan rijden met haar :=

maar snap het organisatorische punt ook helemaal, je hebt gewoon veel aanmeldingen en ehm.. weinig tijd :j

Daarom twijfel ik nog of ik de L2 ook na de cross doe. Ik denk dat ik dat wel red. We kunnen ook nog vroeger beginnen.
We hebben inderdaad veel aanmeldingen en het liefst wil ik iedereen mee laten doen. Tot bepaalde hoogte natuurlijk want de tijd is zeker te kort.
Maar ik heb ook nog een zaterdagavond ;)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:20

Bonte schreef:

Klopt hoor :j

Dus in overleg met Michel heb ik besloten om alleen op zondag te crossen en te springen met Baggio.

De dressuur van Ilona en Baggio gaat voorop alles, dus dan schrap ik met liefde die 2 onderdelen.

Michel kan ook niets aan de situatie doen, dus dan is het gewoon even aanpassen. Ik vermaak me die dag echt wel en heb wellicht, heel misschien, een vervangend paard voor de cross. Maar ook dat is latere zorg ;)

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:22

WenK schreef:
*\o/* Top Michel!!! Dan hoef ik niet achterlijk vroeg mijn bed uit zaterdag! Moet dan alleen ff denken of ik dan wel ga springen zaterdag.. :o

:roll: Oooo Wendy, ik had je eigenlijk al bij de stalindeling bedacht :o ;) (geintje...)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:44

MichelR schreef:
Hoi
We hebben een tijdje niks van ons laten horen omdat we druk bezig waren oplossingen te vinden voor het aantal stallen en om de wachtlijst op de zaterdag te kunnen verkleinen/oplossen.
Nu hebben we bedacht /besloten om op zaterdag (DUS NIET DE ZONDAG) de hoge dressuur (in ieder geval de M en Z en misschien ook de L2) NA de cross te gaan doen. Dan hebben we voor de B/L(1) en de onderlingen 's morgens genoeg tijd. Voordeel is ook dat we de tijd van de bosrit opvullen met de hoge dressuur voordat we aan tafel gaan.
Ik hoop dat dit een goede oplossing is.

Ook hebben we de mogelijkheid om het aantal stallen te vergroten. Voor de deelnemers die al eerder zijn geweest: op het achterterrein is een hooiloods (3 kanten dicht) gebouwd. Daar kunnen we nog een aantal stallen kwijt.

Nou, reacties zie ik graag....

Ja ja ja ja ja!!!
Dat zou top zijn :):)
Aangezien het voor Bon wel goed is als ze al de energie kwijt is voor de dressuur :P
Dan loopt ze tenminste lekker :+

Maar.... hoe zit het met de sokken, na de cross :o

Moeten we zeker dan weer helemaal gaan wassen, dat is wel rot.

Maar ik vind het wel goed zo :j zou toppie zijn voor Bon in ieder geval.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:47

MichelR schreef:
WenK schreef:

:roll: Oooo Wendy, ik had je eigenlijk al bij de stalindeling bedacht :o ;) (geintje...)

Toevallig ook een stalletje voor mijn rozenkind?

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:49

WenK schreef:

Toevallig ook een stalletje voor mijn rozenkind?[/quote]
[/quote]

moet nu zeker wel lukken. We kunnen nu +/- 10 stallen extra kwijt.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:54

Das super! dan gaat ik centjes overmaken nu ;)
(ik wachte op zekerheid van een stalletje ;) )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:58

Bon mag het doen met een trailer als stal :P
'
Werd me te duur, over de 100,- voor een weekendje, zorg gewoon dat Jeanette wel een stal heeft, zo heb ik trailer voor mezelf :P

Michel,hoe gaat het met Murph? :(:)

Murphje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:20

Hoi Melanie,

Met Murphy gaat het al beter. :D We mogen nu twee keer per dag een half uur stappen met daarin 5 minuten draven. Opbouwen dus. En volgens de DA zal ze geen verklevingen over houden aan de peesblessure. Dan kan ze 100% genezen en mag dan alles weer doen. Maar nog niet op 9 en 10 mei vrees ik :\ .