Lowara schreef:( maar sommige hardleerse grooms nemen zelfs DAT niet aan he michelle?)

Ik is schijterd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonte schreef:Ik weet niet hoeveel mensen er met de cross meedoen en ook hoge dressuur rijden, maar het lijkt me niet lekker om nog een dressuurwedstrijd na een cross te moeten rijden. Paard raakt van de cross toch meer uitgeput of opgefokt. (kan het verkeerd hebben hoor)
Wel goed dat je zo werkt aan het kunnen meedoen van alle deelnemers.
Lowara schreef:als de L2 NA de cross gaat, dan wil ik in ieder geval de cross verschuiven naar de zondag.
Lowara is na zoiets compleet op, en dan kan ik haar niet meer actief met impuls rijden in de dressuurproeven. ( andersom maakt het toch niets uit hoe netjes ze loopt in de cross)
zou voor mij in ieder geval zonde van de 2 dressuurproeven zijn omdat ik dan nu al weet dat ik geen punten kan rijden met haar
maar snap het organisatorische punt ook helemaal, je hebt gewoon veel aanmeldingen en ehm.. weinig tijd
Bonte schreef:Ik weet niet hoeveel mensen er met de cross meedoen en ook hoge dressuur rijden, maar het lijkt me niet lekker om nog een dressuurwedstrijd na een cross te moeten rijden. Paard raakt van de cross toch meer uitgeput of opgefokt. (kan het verkeerd hebben hoor)
Wel goed dat je zo werkt aan het kunnen meedoen van alle deelnemers.
MichelR schreef:Hoi
We hebben een tijdje niks van ons laten horen omdat we druk bezig waren oplossingen te vinden voor het aantal stallen en om de wachtlijst op de zaterdag te kunnen verkleinen/oplossen.
Nu hebben we bedacht /besloten om op zaterdag (DUS NIET DE ZONDAG) de hoge dressuur (in ieder geval de M en Z en misschien ook de L2) NA de cross te gaan doen. Dan hebben we voor de B/L(1) en de onderlingen 's morgens genoeg tijd. Voordeel is ook dat we de tijd van de bosrit opvullen met de hoge dressuur voordat we aan tafel gaan.
Ik hoop dat dit een goede oplossing is.
Ook hebben we de mogelijkheid om het aantal stallen te vergroten. Voor de deelnemers die al eerder zijn geweest: op het achterterrein is een hooiloods (3 kanten dicht) gebouwd. Daar kunnen we nog een aantal stallen kwijt.
Nou, reacties zie ik graag....
MichelR schreef:WenK schreef:Top Michel!!! Dan hoef ik niet achterlijk vroeg mijn bed uit zaterdag! Moet dan alleen ff denken of ik dan wel ga springen zaterdag..
![]()
Ook qua stallen helemaal top!
Oooo Wendy, ik had je eigenlijk al bij de stalindeling bedacht
![]()
(geintje...)
WenK schreef:Top Michel!!! Dan hoef ik niet achterlijk vroeg mijn bed uit zaterdag! Moet dan alleen ff denken of ik dan wel ga springen zaterdag..
![]()
Ook qua stallen helemaal top!
Oooo Wendy, ik had je eigenlijk al bij de stalindeling bedacht
![]()
(geintje...)