Hier een dagje vrij! net de shetten buiten gegooid en alle paardjes eten gegeven, nu lekker wakker worden met koffie en een ontbijtje
@dobbel: succes in het zh!
@vuurtoren: leuke foto's.
@ROM: HEY ROM< LONG TIME< NO SEE Balen van Sil. Hopelijk is het alleen maar die ontsteking.
@tinkertom: wat een knapperd, paradiso!
@lordJl; beterschap, beetje rotdagje gehad begrijp ik
Wil ook nog even toevoegen dat ik het juist een fijn topic vind omdat ieder hier zijn mening juist eerlijk durft te zeggen zonder iemand persoonlijk af te vallen. Ik vind het juist leuk dat de groep lekker verschillend is. Heb hier trouwens nooit een rot discussie gezien of gebrek aan respect voor anderen. Vind het gewoon nog steeds heel gezellig met jullie te kletsen en mee te leven met de paarden
@grit: handleiding in de oven
@siet: leuke weetjes over hotze en geen trouwen voor jou later zeg nooit nooit
@marleen : beterschap
Zo broodjes klaar nu eerst even eten en de was aanzetten
Ik weet nog niet of ik wil trouwen. Maar als ik het wil, wil ik ook alles erop en eraan. Dus groot feest, Ziggy voor de trouwkoets, en het liefst, als we dan een hond hebben, dat die de ringen komt brengen. Hahah ik lijk wel een penny....
Wij zijn inmiddels as zaterdag 8 jaar getrouwd meer uit zaak dat ik zwanger was en dat het handiger was met geregel enzo, meer omdat onze ouders dat zeiden (ik was ook erg jong ) en het was kleinschalig met familie in het gemeentehuis, zonder jurk maar wel net pakje aan en nadien wel een groot feest, beetje low budget zeg maar Maar mocht ik het ooit over doen weet ik niet of ik het zo groots wil hebben hoor, vind het zonde van mijn centen ( koop ik liever een stikert van )
Ik wil ook niet trouwen, precies om de redenen die Sita noemt. Toen Erik en ik iets kregen, gingen rond die tijd ook zijn ouders uit elkaar. Hij heeft daar zoveel verdriet van gehad dat we hebben besloten nooit te gaan trouwen. Als we besluiten lang bij elkaar te blijven, als we bv een kindje krijgen of een huis kopen, dan gaan we wel een groot feest vieren, maar het papiertje... nee..
Werk ze Sita! Lekker vrij TK Ik ben ook net pas uit mn bed, het was dat een hoestbui me wakker maakte, anders had ik er nu nog ingelegen Ik ga zo de bakmeneer bellen. Ik denk dat ik zeg dat ik hem persoonlijk wil spreken, face to face, ik denk dat dat wat beter en professioneler overkomt. Dan kan ie zien dat ik niet zo'n 14jarig huppelpiepje ben
jeetje weer een hoop pagina's verder hier Heb alles wel bijgelezen, maar ook een hoop weer vergeten Succes puchje met het bellen van de bakmeneer haha ! Iedereen weer lekker aan het werk / op school! Ik heb maar een dagje vrij genomen vandaag. Voelde me niet zo goed gister avond. Sita en puchje nooit trouwen! . Begrijpelijke rede van beide! Of ik zelf ooit wil trouwen weet ik niet! Eerst maar is kijken waar ik mee thuis kom
Carlo en ik gaan ook niet trouwen. We zijn nu ruim 13 jaar bij elkaar en dat gaat ook prima.
We hebben er allebei niks tegen, maar ook niks mee. Dus dat komt goed uit. Ik heb echt wel genoten van bruiloften van vriendinnen, maar zie ook zo vaak een jaar lang stress en dan moet die ene dag HET zijn, want je hebt er zo lag naar toe geleefd en het kost zo duur. En zo in de aandacht ga ik ook geen dag trekken en ik denk ook niet dat er een mooie trouwoutfit voor mij bestaat.
Mochten we ooit van gedachten veranderen, dan gaan we er ook geen dag van maken. Gewoon alle vrienden en dierbaren om 5 uur bij elkaar, trouwen en aansluitend eten en de hele avond dansen. En dan met een leuk thema zodat ik het nog informeler wordt.
Het is lekker weer hier, net de palen uit de weide gehaald hier thuis, draad opgeruimd en oogjes eruit gedraaid. pfff waren er nogal wat. het is echt kaal nu hier. Straks lekker naar de paardjes
Over Trouwen: Zie er op dit moment de " toegevoegde waarde" nog niet zo van in --> zijn al 11 jr gelukkig samen en daarbij is het een hoop geld, want heb wel altijd gezegd dat áls we gaan trouwen dat ik dan wel op mijn allermooist wil verschijnen en een leuk feest wil geven en iedereen die ik wil uitnodigen kán uitnodigen en dus ook niet hoef te kijken op wat meer of minder en op dit moment steken we zowiezo het geld liever in iets anders
Wel zagen we op vakantie in Schotland een bruiloft in Schotse stijl en toen hadden we wel weer zoiets van áls we gaan trouwens dan zo John past wel in die look
Allstars lopen idd lekker , maar zijn bij mij binnen no-time niks meer waard Wel geinig die van de foto
grit leuk hondje idd en idd als je ziek bent moet je haar voorbeeld volgen
poeh siet ff schrikken... maar wel opgeknapt door naar paardjes te gaan
Sem lekker gewassen en cursus mag niet doorgaan pff politiehonden wel ...
pff angela wegens bezuinigen baan kwijt pff hopen dan dat je collega's nog iets bedenken wat gaat werken Hier zijn ze ook al lekker bezig met fusie en krimptaakstelling
Tinker Tom
eefje die reclame had hem OOIT wel eens gezien maar blijft leuk
Hé rom sil tripjes DA pff sterkte ... idd zou ook niet meteen troep in laten spuiten er kan nog zoveel anders zijn wat men 1st uit kan sluiten SUCCES!! ennuh haar groeit wel weer aan
annique pijnlijke tanden/ kiezen / mond ...
en wat in mijn hoofd zit van LOZ: Vooral een Bed vol eten en een hoop lol Verder Voorbij sjeezende Pino en daardoor bijna vliegende Sita Prada die sneller wilde zijn dan Say en Say het daar niet altijd mee eens was Annique die het "wel leuk vond" om zand te happen Droge Debora op maffe bonte Jessie die het allemaal wel best vond Schattige Amanda Jessie en Say die elkaar binnen paar tellen gevonden hadden Aman dus beetje 3e been was Joyce leuke rubber laarzen heeft, die ik nog steeds wil hebben Say die "stands" mollesteerde ennuh ... veel nattigheid
o ja en die 1ste dag die gruwelijk SLOME buitenrit ...
Sita: Digitaal lijstje is OF allemaal horizontaal OF allemaal Verticaal (wel plat laten liggen en niet al draaien op computer dan krijg je nl van die halve foto's op lijstje of heel klein en veel zwart erlangs ) Of je moet dus elke keer dat het wijzigt de lijstje bij die foto kantelen en dan weer terugzetten
Hotze's broer nog wat weetjes verteld over Hotze
de naam Jonge_Monte komt me niet bekend voor zie wel link naar Whis_Serada in onderschrift, maar de fries e.d. herken ik dan weer niet ?! stalgenootje/ kennis van Petra ?! ...
Anniekepiek gelukkig nog maar 1.5 week !
Puchje SUCCES!! en als niet hoesten wakker nog op bed
Leon moet nog wat monden snoeren
Verder iedereen die het nodig heeft
en mijn les van gister ging ZO geweldig dat ik bijna zat te denken zal ik toch nog een keertje L starten Zo soepel allemaal weer en die galop van haar nu helaas dus maar weinig gegallopeerd want TJA wat goed gaat hoef je niet veel te oefenen in de les