Hij heeft een mooi koppie

Er zitten hier trouwens veel mensen met twenters zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoewel mijn moeder het in het begin eng vond

snowdon schreef:Wij gaan straks naar de wei kijken, heb eigenlijk allanger het idee dat deze wei het niet is, maar in elk geval nu eens een man tot man gesprek met die bemiddelaar/makelaar. En dan zal het afwachten zijn tot hij met iets aankomt wat wat meer tot onze wensen aansluit
Voelt net alsof we voor een huis gaan kijken met een makelaar, zoals in die tv-programma's
Ik moest daar wel even over grinniken... klinkt net alsof je hem gaat bedreigen / iets heeeel erg duidelijk maken
Zonder geinen, hopelijk lukt het!
volgende keer als ik eens iemand meeneem 
Heb ooit eens op NIC Zuidlaren meegeholpen, was echt leuk en spannend altijd 
De belangrijkste "regel" van dit topic is gewoon gezelligheid
Als je wilt bijlezen en overal op reageren, dan moet je dat gerust doen, wil je dat niet, dan kan dat ook
Maar het liefst zien we een beetje een balans tussen beiden...

Dan is het toch maar weer goed besteed he.
En nou is het nog bouwland? En is het ver weg vanaf jullie huis?

niet leuk... Ben je al wat fitter trouwens? Succes met leren!!
En ik luvvvv mijn menschort
Eindelijk niet meer ijs en ijskoud op de bok zitten kleumen
Handschoenen gingen redelijk fijn, al moet ik toegeven dat ik het laatste eindje blootshands heb gereden. Ik heb eigenlijk echt een hekel aan handschoenen, je verliest het gevoel en ze zitten niet lekker
Maar deze gaan wel redelijk
Aman was weer braaf.. lekker relaxt sjokken, nog een paar stukken met 1 wiel in de berm en 1 wiel op de weg, en dan zij precies op het randje van de berm, en in galop maar
Hotserdeklots
Nou ben ik ff aan het wachten tot m'n koffie doorgelopen is, die opdrinken en dan nog effe snel met Dewi zonder zadel hobbelen
meer of het niet weer voor korte tijd was.

Maya schreef:Hahaha Rom, je vertelt het weer lekker droog
Natural_K schreef:nee, debora staat bij mij op stalik stond er eerder, deb was op zoek naar western instructie, ik heb haar getipt. vervolgens is sil ook naar ons toevehuisd.
(sil is een beetje homo en verliefd op natje,.. maar niet doorvertellen hoor!)