[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:21

heeft Ahearn twee blauwe oogjes duplo?
Hij heeft een mooi koppie Lachen

Er zitten hier trouwens veel mensen met twenters zeg Clown

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:22

Ahearn heeft idd 2 blauwe ogen...
Geeft hem een beetje onnozele naieve blik Knipoog

2005 was denk ik een goed jaar Vork

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:22

Het is in het begin ook best lastig bij te houden hoor.
Ik heb ook zin om op de moter een rondje te gaan touren, maar vriendje is aan het werk.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:24

Het is er idd heerlijk weer voor Lachen

Schitterend hoor die maanogen. Timo heeft ook 1 blauw oogje. Helemaal mijn smaak, geeft ze net dat beetje extra Knipoog hoewel mijn moeder het in het begin eng vond Clown

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:32

Ik zou ook dolgraag zelf rijden nu...
Zeker als er klanten op de motor komen...

Helaas niet op de motor gekomen...
Werd net gebeld door een vriend van mij, die heeft een apartement gekocht waar ik woon en zijn balkon zat dus boven de motoren van mij en mij vriend...
Gaat die gek zijn verfkwast met witsel uitkloppen!!!
Mijn motor heeft haast niks maar die van mn vriend iz nu dus matzwart met witte spikkels Boos!
Ze hebben het er zoveel mogelijk afgepoetst dus hoop dat ie er weer goed uitziet.

Ik hoop dat er dan ook geen verf op de ramen van de woningen daaronder zit want hij zit zelf op 6 hoog Koe

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:53

Hier ook heerlijk weer! Koud maar zonnig!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:19

duplo: wat balen zeg. Niet echt slim van de jongen. Ik hoop voor je dat het eraf wil, anders moet hij het maar vergoeden toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:23

snowdon schreef:
Wij gaan straks naar de wei kijken, heb eigenlijk allanger het idee dat deze wei het niet is, maar in elk geval nu eens een man tot man gesprek met die bemiddelaar/makelaar. En dan zal het afwachten zijn tot hij met iets aankomt wat wat meer tot onze wensen aansluit Lachen
Voelt net alsof we voor een huis gaan kijken met een makelaar, zoals in die tv-programma's Haha!

Haha! Ik moest daar wel even over grinniken... klinkt net alsof je hem gaat bedreigen / iets heeeel erg duidelijk maken Clown Haha! Zonder geinen, hopelijk lukt het!

Foto van mezelf? Wordt lastig... Clown volgende keer als ik eens iemand meeneem Knipoog

Spannend avondje dus Janet, leuk hoor. Ik vind die sfeer altijd zo geweldig Ja Heb ooit eens op NIC Zuidlaren meegeholpen, was echt leuk en spannend altijd Haha!

Duplo, gewoon af en toe eens reageren op wat er die pagina besproken wordt en je verhaal doen Lachen De belangrijkste "regel" van dit topic is gewoon gezelligheid Lachen Als je wilt bijlezen en overal op reageren, dan moet je dat gerust doen, wil je dat niet, dan kan dat ook Clown Maar het liefst zien we een beetje een balans tussen beiden... Lachen

Wat een knuppel zeg! Bloos!

Ik ga zo even nar het dorp, de nieuwste HP halen, proeflens en horloge van m'n broer. Daarna Aman inspannen Haha!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:24

Hoi ben er ook weer.

De osteopaat is net geweest. Black zat behoorlijk vast op 3 plaatsen. Hiervoor liep ze kort en na de behandeling liep ze al een stuk ruimer. En hoorde je ook heel goed dat ze lekkerder liep. Ben heel tevreden en ik denk dat Black ook tevreden is nu. Ik heb haar daarna weer lekker de wei in gestopt.
In januari komt ze nog een keer terug, om het nog losser te maken. Mag nu een week niet rijden. En heb instructies meegekregen hoe ik haar over een week moet gaan rijden, wat het beste is voor Black. Ze heeft al zo'n lange tijd haar achterhand er niet onder kunnen zetten omdat ze zo vast zat en ik hoop dat dat zometeen wel gaat gebeuren. Maar ze moet eerst weer leren om andere spieren te gaan gebruiken, dus het heeft tijd nodig. Maar ik denk dat het wel goed komt. Dat ik dit niet ooit eerder heb laten doen dat snap ik niet (meerdere redenen voor die ik hier niet neer ga zetten).

Hee en nieuwe. Hoi Duplo. Motoren las ik net. Wil heel graag mijn motorrijbewijs halen. Eerst maar eens een proefles en dan flink verder sparen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:25

Zoals het er nu naar uitziet hebben we dat stekkie vanaf komend voorjaar! Go jij! Go jij!
Kosten omploegen en zaaien komt op ongeveer 350 euro, valt dus heel erg mee!
Ze kunnen ook hooien eventueel eind voorjaar.
Bomen mag Ja
Bouwkeet en aanhangers kan.... onder eigen risico.
Alleen zeecontainer dus niet, dus moet nog even kijken wat we doen. Maar staan er alsnog erg positief tegenover.
Ook omdat zowel boer als bemiddelaar erg meewerkend en meedenkend zijn!
En perceel is op de dam na, volledig omgeven door sloten. Waarvan 1 kant een ong. 8 meter brede stromende waterpartij.
En tussen watertjes en het echte kadasterperceel zit een brede grasstrook (met ook riet) wat zo moet blijven, maar er wel bijhoort.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:26

Ochjee wat een knuppel met dat witsel op die motoren zeg! Wow!

Ahearn vind ik echt heel erg leuk, Duplo Tong uitsteken Haha! *LOL*
Twee blauwe ogen zijn idd erg gaaf. Ja

Fijn dat de osteopaat wat kon betekenen voor Black!

Onze veearts heeft deze winter een aanbieding: Gratis gebitscontrole bij een infl./tetanus-inenting!
Komt mooi uit haha

Joyce, www.diernartsen.nl > doet dus ook het werk van de paardentandarts, eventueel kan het zelfs met verdoving (wat paardentandartsen niet mogen)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:33

Gaaf Snowdon

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:34

Goed nieuws leon!
Klinkt allemaal heel mooi en positief dat beide partijen meedenken en meewerken!

Black nu weer helemaal los. Hopen dat het straks beter gaat.

Ben nu aan het leren heb dinsdag een toets. Maar heb geen zin meer... Maar verder kan ik ook niets doen, dus verveel me.
Wilco is aan het werk. Wortels rooien thuis, maar schiet niet eht op, het stuk is nog al nat en het loof is een beetje gaan liggen. Ze gaan morgen ook door rooien.
Morgen zouden we met mijn oma naar mijn tante in groningen, maar aangezien wilco moet rooien ga ik alleen met mijn oma.
Co en ik hebben elkaar amper gesproken deze week, en helemaal niets samen gedaan.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:57

Wauw Leon, wat supergaaf voor jullie! En is dat dan echt voor onbepaalde tijd?! Dan heb je heerlijk eindelijk je eigen stek voor iets blijvends! Super hoor! Heb je foto's gemaakt?
En idd het klaar maken van het land kost zeker niet teveel dan, hier was het meer in ieder geval! SUcces joh!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:06

Nou ehm onbepaalde tijd, we hebben het nu voor 5 jaar gepland. Dan zijn we zelf ook weer wat verder en kunnen we eens kijken of we dan niet iets heel anders willen Knipoog Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:21

Fijn dat je zo tevreden bent Blackstar over de osteo Lachen Dan is het toch maar weer goed besteed he.

Leon, hoe groot is je perceel? Verder klinkt het heel erg goed Haha! En nou is het nog bouwland? En is het ver weg vanaf jullie huis? Clown Haha!

Janet Ach gut niet leuk... Ben je al wat fitter trouwens? Succes met leren!!

Ik ben net terug van een heerlijk tochtje met Aman Lovers En ik luvvvv mijn menschort Haha! Eindelijk niet meer ijs en ijskoud op de bok zitten kleumen Clown Handschoenen gingen redelijk fijn, al moet ik toegeven dat ik het laatste eindje blootshands heb gereden. Ik heb eigenlijk echt een hekel aan handschoenen, je verliest het gevoel en ze zitten niet lekker Clown Maar deze gaan wel redelijk Lachen Aman was weer braaf.. lekker relaxt sjokken, nog een paar stukken met 1 wiel in de berm en 1 wiel op de weg, en dan zij precies op het randje van de berm, en in galop maar Haha! Hotserdeklots *LOL* Nou ben ik ff aan het wachten tot m'n koffie doorgelopen is, die opdrinken en dan nog effe snel met Dewi zonder zadel hobbelen Ja

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 17:37

goedde middag Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:44

Maya: Lekker gemend dus met Amanda! Heerlijk he, 't is er ook echt weer voor.

Leon: Ik bedoelde ook niet voor eeuwig hoor, Haha! meer of het niet weer voor korte tijd was.

Ik heb even foto's gemaakt van onze nieuwe zadelkamer, gerestylde stal en de paardjes. Ga ze straks uploaden, kunnen jullie zien hoe ze er hier bij staan. Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:01

maya lekker gement klinkt heerlijk. Ik ben nog steeds niet helemaal 100% fit. Het lijkt wel of ik een beetje tegen de griep aan blijf hangen.
grr: leuk foto's!
Leon: Wat gaaf zeg! Voor 5 jaar is een mooie tijd, en dan kan je nog altijd zien wat jullie dan willen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:07

Maya schreef:
Hahaha Rom, je vertelt het weer lekker droog Haha!

wat droog ikke ????

Natural_K schreef:
nee, debora staat bij mij op stal Tong uitsteken ik stond er eerder, deb was op zoek naar western instructie, ik heb haar getipt. vervolgens is sil ook naar ons toevehuisd.
(sil is een beetje homo en verliefd op natje,.. maar niet doorvertellen hoor!)

en je had belooft het niet te vertellen
nu moet ik weer met sil en therapie Tong uitsteken ROFL

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:09

Vervelend Janet, dan kun je maar beter echt even ziek worden vind ik altijd!

Nou hier ons stekje. We hebben in de oude schuur een nieuwe zadelkamer gemaakt, en van de twee kleine stallen 1 hele grote inloopstal gemaakt. Wel kunnen ze eventueel nog apart dicht voor als er eens een ziek is ofzo. Ben zelf heel tevreden met hoe het nu is! Knipoog

De zadelkamer:
Afbeelding
Van de binnenkant:
Afbeelding
Stal van de binnen/voorkant gezien:
Afbeelding
Afbeelding
Vanuit de paddock gezien, ze kunnen dus via deze twee deuren in en uit. Links mijn huis...
Afbeelding
Deze dame past nog maar net door de deur:
Afbeelding
In plaats van twee watertonnen hebben we vandaag ook een badkuip neergezet, kan veel meer in:
Afbeelding

Luxe is het allemaal niet, maar in mijn ogen wel!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:10

goh ziet er goed uit allemaal zeg !!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:17

Ja he, ben zelf ook heel tevreden ermee! Het is precies zoals ik m'n paardjes het leven graag gun!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:18

Ziet er echt helemaal super uit, Marleen! Ik vind het erg netjes hoor, zeker voor een doe-het-zelver! Haha!
Badkuip is idd zeer handig Ja

Goh die deur valt volgens mij nog meevergeleken met de doorgang bij Maya? Tong uitsteken

Maya, perceel is 1,15 ha! 0.85ha is nu rogge ingezaaid en daaromheen een brede strook gras/riet. Perceel is ongeveer vierkant.
Is bijna 12 km van ons huis, 20 minuten met de auto binnendoor.
Langs de snelweg van Breda-Noord naar Hooipolder.
We willen afspreken dat het in Maart omgeploegd wordt en zo snel mogelijk in het voorjaar voor een (nog naar eigen wensen in te vullen) groot deel ingezaaid met graszaad (naar eigen keuze). Dan willen we in April de paarden verhuizen, hebben we heel Maart om de omheining e.d. neer te zetten, zodat ze op de paddock(s) kunnen en we een (soort van?) bak hebben.
In Juni kon het gras dan gemaaid had hij het over en mochten we het zelf verkopen, maar aan ons geheel de keus.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 17-11-07 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:21

Even nog een foto van de nieuwe bewoners: Little en Cavaljo!
Afbeelding

En Banbay vond vooral mijn capuchon echt een lekker ding! (toen ik 'em zat werd wilde hij trouwens nog echt niet loslaten ook!)
Afbeelding