Altijd leuk als je komt maar als je geen zin hebt ook goed
Wanneer is die keuring??
[edit] o da's dus ook op 2 september ... ben eigenlijk wel benieuwd
maarja kan niet op 2 plekken tegelijk zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altijd leuk als je komt maar als je geen zin hebt ook goed
maarja kan niet op 2 plekken tegelijk zijn

En hij maar shoppen hoor, haha vond het eigenlijk ook wel weer leuk om met een jongen te shoppen, die zijn zó vreselijk anders daarin, zit het in de 1e winkel goed, hoppa meenemen. Ik moet meestal eerst alle winkels af en dan weet ik pas wat ik waar koop, en dan twijfel ik nog heel erg
ik hou daar ook niet van ...
echt als het moet omdat ik niks meer heb, het versleten of kapot is
of als ik op feest ga of zoiets en dan op het laatste moment bedenk dat ik toch weer eens wat anders leuks aan wil
dan moet ik ineens op stel en sprong naar de winkel
vandaag nog een leuk nieuw halster gekocht
staat Say erg goed 
Vast SUCCES!!
Dus nu is Shania er blij mee..
dat was jammer maar nu Shania ook mooi toch

Sterkte Teuntje ...
, dat is inderdaad niet zulk fijn nieuws! Ik hoop dat ze op gaat knappen, ik duim voor jullie!
Hopelijk knapt ze nu snel op!

combi lamp en telefoon is niet zo handig 
Sita_ schreef:Succes met een nieuwe job zoeken Leon. Is het nog wat geworden met die ene vacature?

mijn 'oude lerares' weer gezien (ze is van mijn manege naar de crosstraining verhuist, dus ik had haar al een tijdje niet gezien, en tadaa ik heb haar nu als lerares in de crosstraining).
(daaar heeft ze ook 1.20 ofzo op gesprongn, en alle hoge hindernissen op de crossbaan bij ons (waar ook de tinkerdag komt 14 oktober
))

Sita_ schreef:Leon ik duim voor je dat je gauw een nieuwe job vind!
Datgene wat je nu deed was maar tijdelijk dan?