Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Heb ik het ras gemist? Geen wyandottes toch? Beetje boerenkrielen of zo?
, heb ook geen verstand van kippen graaskorf, alleen hoe ik ze moet braden
(solly). Serieus, ik vind kippen hartstikke leuk, mijn zus in Braboland heeft wyandottes en ik ken iemand hier die van die prachtige witte heeft met zwarte veertjes. De namen van de types ken ik niet hoor. Maar pluim
vor de fokker, je kippies zijn prachtig! Als ik ruimte had zou ik ook een mini-toompje nemen.
draaakje schreef:ik heb het heel erg leuk gehad, hij is zo super lief, had ie met kaarsjes I love jou geschreven enzolief
![]()
Roos, ik vind 6 al genoeg, hahaha
Jean toch!
Echt zoooo lief! Sem en Thijm vonden het zeer leuk en Sem heeft er nog even opgezeten. Uk gaf geen kick, vond het niet eens vreemd.
We hadden de grootste lol en ik hoefde amper te sturen!
Nieuwe hobby van je, poepscheppen?
Ik heb nergens toestemming voor gegeven hoor!
Vraag me af of ik in de komende pagina's nog erachter kom wie je bent...
NikitaGoGo, leuke mop!
Het moet niet gekker worden
Gaaf pand gaat het om zeg. Met 3 ha bos. Wordt een centrum voor oa mantelzorgers, om ff op adem te komen, met workshops en bijeenkomsten en een stiltetuin ed....
en wat is er zo vreemd aan dat je medelesser zo gek is van Tinks? Wij allemaal toch?

Bij welke provincie moet ik zijn?
Vond het een beetje korte uitleg van mezelf
Maar als je 'm nu snapt is het goed...
Ook mensen die reintegreren na een burn- out kunnen terecht straks. Zou vanaf januari/ februari moeten gaan lopen. Ook in Overijssel zijn ze met een dergelijk idee bezig trouwens!

Maar goed, das nog afwachten. Net als wat ze hier verder willen... 
)
IndianaJones schreef:
Chubby schreef:Pellie, ik vond gepimpte koe ook wel geinig gevondenNieuwe hobby van je, poepscheppen?
alhoewel ik vroeger archeologe wilde worden dus ik doe nu net of ik belangrijke prehistorische vondsten doe