Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik krijg het gelijk in mijn gezicht en eigenlijk ook in mijn ogen maar dat wil ik liever niet weten, heb me wel steeds afgespoeld met de ijskoude slang en helemaal zeiknat geworden. En dan alles weer grondig weg moeten spuiten en dan die vieze put ontstoppen en de prut weer van de mestboy laten vallen. Echt ik voel me net mister Bean, ik zag al voor me dat die hele slang van de muur zou komen, dat zou er precies bijpassen. Thuis heel lang onder de douche gestaan!
.
)

. 
Wil 'm absoluut niet weg voor mij is het absoluut een lieve schat en zusje heeft er ook echt geen probleem mee. Ik ben streng op Jack geef ik eerlijk toe maar ben wel eerlijk, nu nog eerlijker dan vroeger zelfs maar dat is omdat ik wil verbeteren. Maar in mijn ogen koop je een paard voor het leven en niet voor even. De enige reden dat ik mijn vorige heb weg gedaan was omdat ik hem enorm tegenhield hier, was ook duidelijk toen die volledig openbloeide waar hij nu staat.
. Dus als het even kan hoop ik dat ze de tips gewoon opvolgt en het dan verbeterd. Wil m'n ventje niet kwijt aan zo iets stom.. is ook amper zijn schuld te noemen een paard gaat altijd eens kijken wie de baas is en bij haar kan die de baas spelen.
Ik merk wel dat ik geen paard heb aan Feike met dit bit, de lichtste hulpen en hij doet wat ik van hem vraag. En, omdat dit bit zo zoet smaakt, neemt Feike hem ook heel snel en gemakkelijk aan
Ik vind het een fijn bit 

was dus niet voor de hond
1 van mijn hoofdstellen komt schimmel op zodra ik hem een week niet gebruik.. wel een teken dat het goed ingevet is.
. 

.
superschattig.
). En die gaf een leuke show weg