Gefeliciteerd met Serada! Marja, gefeliciteerd met een nette 2e premie en een goede ervaring rijker! Hier terug van de HK in Schijndel, was leuk, maar helaas erg druk en vanuit de kantine lastig goed te kijken.
Heb het momenteel een beetje druk dus vandaar dat ik wat rustig ben haha. Lees wel mee hoor, maar post dus even niet zo veel.
Verder gaat het hier met Cros heel goed. Veel aan het wandelen en grondwerken met hem geweest en vandaag..... heb ik voor het eerst sinds november weer op hem gereden! Ging hartstikke goed vond ik zelf. Had hem eerst even gelongeerd, daarna ben ik opgestapt (duurt even want meneer wil niet stil blijven staan grrrr) maar toen ik een keer zat ging het prima! Wat gestapt en gedraafd, niet al te lang en toen mocht ie weer lekker de wei in!
M_D_H
Geplaatst: 29-03-10 11:41
Ben gister overgens naar het bos geweest... echt waar... dat paard van mij spoort niet this jammer dat ik daar geen fotos van heb gemaakt circus artiest
Wat fijn Dakota, dat er weer eens even op hebt gezeten! Vond Cros het ook leuk? Hoe staat het met het grondwerk? Vandaag bij Kai geweest en hem van 1 van zijn winterjasjes verlost, wat had die het warm zeg! Hij ziet er weer een stuk beter uit na die goede borstelbeurt. De hengstenkeuring was idd leuk, maar erg zonde als je vanuit Friesland komt en dan alleen achter een raampje mag staan, 3 rijen dik...jammer, maar helaas. Ik vond Silver Cash een leukerd!
Dat is inderdaad jammer dat je het dan niet goed kan zien zeg.... had het al eerder ergens gelezen dat meer mensen dat vonden.
Het grondwerk gaat ook best goed moet ik zeggen, maar ik ga nu gewoon steeds afwisselen. grondwerk, buiten wandelen (dan doe ik onderweg ook oefeningen) en dan nu dus ook af en toe weer gaan rijden. Dan blijft het voor Cros ook het leukst. Cros had heel soms even zijn oortjes naar achteren zo van: Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden, maar verder leek hij het prima te vinden .
Wat een lekker weer zeg. Mijn auto vandaag naar de garage gebracht dat wordt vandaag met de benewagen overal heen.
Was van plan om naar leidschenhage te gaan. Maar dat gaat me weer geld kosten en aangezien mijn auto vandaag gemaakt gaat worden. Denk ik dat ik beter binnen kan blijven.
M_D_H
Geplaatst: 30-03-10 21:51
pfff wat een stilte hier
ben vandaag maar weer bij de dokter geweest... naast al mijn klachten, heb ik nu ook nog een rood opgezwollen hoofd wordt er nou niet bepaald knapper op ofzo helaas echter... ik heb een hele goede dokter, maar ben 20 min binnen geweest... hij heeft al zijn boeken na gekeken, maar hij weet het niet dus ik moet morgen bloed prikken... en dat wordt op heeeeelllll veeeeellllll dingen gecontroleerd... niet bepaald bemoedingend, als je dokter het al niet meer weet
ow, en ik was vanmorgen bij een vriendin vet gezellig, samen naart paard geweest(niet gereden, had savonds les) daarna bij haar gedoucht... hoor ik haar in eens gillen dus ik onder de douche uit gestuiterd... sta ik in eens oog in oog met de glazenwasser weet niet wat hij daar deed, maar zag me vriendin lijkbleek naar hem kijken, en bedacht me dat een glazenwasser niet binnen hoorde te zijn... dus heb hem vriendelijk doch dringend verzocht het huis te verlaten... ben achter hem aangelopen, heb hem supergoed in de gaten gehouden, en heb vervolgens de deur achter hem op slot gedraait... vervolgens naar me vriendin geschreeuwd dat ze haar ouders moest bellen(waren niet thuis) en ben vervolgens alle ramen gaan dicht doen... kweenie hoe meneer is binnen gekomen, maar de deur was niet open, en hij heeft geen sleutel!!!! beetje apart
oh, en Gillian ging net supersupersuper lekker in de les ben zo trots op mijn kleine grote man
DiaBelle
Geplaatst: 30-03-10 22:16
MDH Inderdaad erg apart die glazenwasser, ook wel eng dat hij zo maar binnenstaat. Hoop dat je al wel aangekleed was.......
Ik hoop toch echt dat ze kunnen vinden wat je mankeert want dit is niet leuk en zeker de onzekerheid niet.
Nikkielvis, lekker met de benenwagen overal naar toe.
Dakota lekker met Cross aan de slag, heerlijk!
KaiKarine, Kai van zijn wintervacht verlost!
Sandra wat een mooie foto's van King
Petra en Marja van harte met de behaalde resultaten.
Ben zaterdag lekker even bij DiaBelle wezen kijken, maar had mijn fototoestel vergeten. Heb wel lekker gekeuteld en inderdaad sneeuwt het als ik haar borstel.
M_D_H
Geplaatst: 30-03-10 22:22
euhm... ik had een handoek omgeslagen
maar was echt apart... want de enige manier hoe meneer binnen gekomen kon zijn... was via het raam...