De profielen heb ik ook van Leon gehad, dus geen zorgen daarover. Verder heb ik van bijna iedereen een inschrijfformulier binnen nu en ik heb iedereen terugkoppeling gegeven. Dus volgens mij is alles zo goed
Je hebt nog 3 inschrijfformulieren tegoed via mij, die ontvang je na de Pasen. (Dewi, Liffey, Shannon)
Volgens mij zijn er alleen geboortejaren doorgegeven aan VHL, vandaar dat er 01-01 als geboortedag staat, maar dit maakt geen verschil verder. Jaar is belangrijk, niet zo zeer de datum.
Je bent op zoek naar "The Blue Horse"? Dan kan dat niet alleen Peter Ashes' Blue Horse zijn The Superior van Tom Price wordt ook wel zo genoemd
grid
Geplaatst: 07-04-12 22:12
@esmé haha ja da's mijn schuld ik vroeg ernaar
Sharmila schreef:
Ik heb Sjim 10 jaar. En een maand voordat ik hem kocht is hij geruind. De merrie is 3 jaar oud dus dat kan niet. Helaas....
Ahh Oké dus wel ook al wat ouder toen gecastreerd is, dus nakomelingen kan ie wel hebben en misschien dus ook wel een opa Ben benieuwd of je verder komt!!
Dat zou ik echt het gaafste vinden. Als Sjim nakomelingen heeft. Misschien met de tijd.... Als meer mensen DNA gaan opsturen. Het zou mij in ieder geval absoluut niet verbazen. Ook hoe hij naar merries toe doet enzo. Enne hij dekt ook echt....met happy end trouwens. Heb ik nog nooit een ruin zien doen. Schaam me er altijd een beetje voor.....ouwe viezerik. Maar voor mij altijd wel een soort bewijs geweest dat hij het vaker heeft gedaan zeg maar.
Ik ben heel benieuwd wat Blue gaat doen.
En wie is die mysterieuze Blagdon Horse. We kunnen er bijna een film over maken. Spannend verhaal hahahaha.
stalnijmegen
King van mij hetzelfde, maar ook geen match helaas...
chatja
Geplaatst: 09-04-12 13:09
nuage, ik heb het formulier(wat ik van leon heb gekregen) ingevuld en opgestuurt via de mail. ik hoop dat ik het goed gedaan heb,anders laat het me maar weten.
Ben ook op werk, maar stuiter alle kanten op! \ Gewoon heel even nog geduld hebben.....
RozenhofAnne
Geplaatst: 11-04-12 14:27
Beste allemaal,
Leon (snowdon) en ik willen nogmaals een batch bijeenkrijgen om met korting te kunnen versturen naar VHL Genetics. Dus als iemand haren heeft om me te versturen gelieve mij een PB te doen voor alle info.
We moeten minimaal 11 paarden hebben om de korting te krijgen.
Er zijn al zoveel mooie resultaten geboekt! Dus als je altijd al hebt getwijfeld, trek haren en stuur ze naar ons toe!!
Wie weet kom je er achter van wie je paard afstamt!!!
We hebben nu al een mooi aantal maar moeten er echt 11 minimaal hebben. Ook mensen vanuit Belgie kunnen meedoen en kunnen de haren binnen Belgie naar mij versturen en ik zorg dat de haren bij Leon terecht komen met alle nodige informatie.