Josh vind ik ook niet geweldig, maar vind hem wel cute in Pearl Harbor Er is ook nog zo'n komedie, 40 days nogwattes ofzo? Daar is ie ook wel cute.
snowdon schreef:Mallow schreef:KIM ROSSI STUARTNooit van gehoord Waar ken je hem van?Haiiii Janet! Van het cijfer een man topic
Patricia Paay heeft zich maar omgekleed in de pauze van Popstars, d'r jurk zakte steeds van d'r boobs
Nathalie83 schreef:Welke film met JLO dan?? Ken meeste van haar films.. VInd haar beter actrice dan zangeres Ja daar ben ik dus al de hele tijd over aan t nadenken , kom er niet meer op!
Nathalie83 schreef:Welke film met JLO dan?? Ken meeste van haar films.. VInd haar beter actrice dan zangeres Vond 1 nr wel heel leuk: Let's get LOUD!
Heat... Word er nog steeds sip van.. Ik was echt wel ff van de kaart toen k hoorde dat ie overleden was.. Is echt mijn favo acteur.. Foto is van 10 thinks i hate about you.. de eerste film die ik van hem zag..
Nick Lachey is ook cute Mensen ik ga ervandoor weer ffies bank hangen, katten eten geven endan naar me bedje en morgen eindelijk uitslapen en om elf uur naar stal.