Hij voelde zich bedreigd door mij ik ben natuurlijk ook heel eng. Hij is heel lief, maar hij wist niet hoe hij zich tegenover mij moest gedagen en dan krijg je dat uitprobeerspelletje van wie is de baas.
Verder moet Anita maar eens wat meer over haar paardje vertellen zodat jullie weten wie Diesel is.
Vasthi
Geplaatst: 17-10-09 16:51
Wat een leukerd die Diesel
TV, wat een mooie merrie is Roosje. Jouw Guusje komt trouwens hier uit Soest van de kinderboerderij toch? Heb nog babyfoto's van haar.
Kale Prada, foto's?
Mooi hoofdstel voor Odinn.
Geweldige plaatjes van je dametje onder het zadel Leon!
Eva, gefeliciteerd met het huwelijk van je broer en schoonzus!
Hier veel visite gehad (er staan inmiddels 9 bossen bloemen in de woonkamer ) Gezellig, maar ook vermoeiend.
Ow is dat dan die Guusje waarvoor toen nog op bokt werd gevraagd voor een hengst, waaruit het uiteindelijk Raven is geworden voor die merrie op de kinderboerderij... de moeder van Guusje dus? *lekker vaag verhaal zo haha*
veel blommen in huis dus
Vasthi
Geplaatst: 17-10-09 17:04
Yep, ik snap je, volgens mij dus wel Leon. Die moeder staat nog steeds hier op de kinderboerderij.
Chanel_
Geplaatst: 17-10-09 17:18
Leuk Diny al die bloemen in huis Wel veel zeg Gaat het al wat beter met je?
Laatst bijgewerkt door Chanel_ op 17-10-09 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Vasthi
Geplaatst: 17-10-09 17:24
Ja hoor, gaat goed. Ik lig nog wel veel in bed, maar dat wordt vanzelf minder. Het is wel gezellig met al die bloemetjes
Hee mijn Diessie staat erop Kunnen jullie gelijk zien hoe hij zijn manen heeft verpest en ik de rest ( lelijk geknipt , uit frustieheid )
Zijn ouders zijn niet bekent, hij heeft een paspoort net voor die het schip op ging.Staat weinig tot niks in. Komt dus uit Engeland .
Diesel is me droom die levend is geworden, zo'n 15 jaar geleden of nog langer. Druk in de kiddies , werk:) en huisvrouw zijn Zag ik een paard lopen op een land dat me hart even voor me gevoel stil stond ...wat een paard ,..wat een sokken wat een behang ....en nog eens bont!! PRACHTIG!!!
Na een paar jaar kwam ik er achter dat dat Ras een Tinker was.
Om een lang verhaal kort te maken is hij bijna 2 jaar geleden in me bezit gekomen.
Geen sec spijt!! Ondank wat problemen.
Nu komt over een maandje Devynn bij ons .
En ik merk dat het zo anders is als bij Diesle , die heb ik moeten veroveren . Wilde niks van mensen weten stond angstig in een hoekje in een stal met een andere geïmporteerde Tink.
Devynn loop bij zijn moeder in een kudde , doet niet moeilijk. Laat zich lekker aaien . Geen angst voor mensen. Gewoon normaal veulen gedrag .
ja, Mirjam had hij liever van de wei af hahha Weet wel als je hem vaker ontmoet dat het wel minder zal worden. Hij kan erg helperig naar me kijken , als iemand anders wat met hem doet.
oke even snel bijgelezen voor het eten, ben weer helemaal bij
Moyra, mooie foto’s van je paarden leuke paarden heb je! Vind je haf ook erg mooi!
Grit, wat heerlijk dat je niets hoefde te doen vandaag!
Sita_ Ah bah dat klinkt als een fijne operatie koe, die sla ik over oke haha
Puchje, dat is minder dat je koorts hebt meis! Lekker onder de wol en uitzieken maar!
Eefje03, jeetje ook al een zieke bij jullie dus, wat vervelend dat ze zo vaak over moest geven , sterkte!
Mallow, wat geweldig dat je broer is getrouwd! Ik vind bruiloften altijd zooo mooi!
Resi_lover, mooie fotos heb je gemaakt echt heel erg gaaf!
Schimpje, wat super dat benson fijn is na de tandarts! En weer een drafje en galop gedaan met schimmeltje! Gaaf!
Grrr, lekker rondje met banbay gedaan, en kascha ook al beter in het enkelspan super!
Boncho, oooh springen dat vind ik zoooo gaaf! Ik moet nog even wachten met pallieter, maar als de tijd rijp is gaan we zeer zeker springen!
SNowdon, wat een leuke foto’s van een hele stoere dame! Wat leuk dat het al zo goed gaat!
Maya, heb respect voor je dat je al dat werk doet, vind dat zo gaaf een vrouw die net zo hard met de mannen mee werkt! Klinkt allemaal wel erg zwaar het werk, wel gezellig denk ik?
Draaakje, wat een mooi hoofdstel staat hem goed!
Tinkervlot, alweer zo een prachtmerrie erbij wauw! Je hebt een geweldige kudde gecreert zo!
Pradaatje, Prada geschoren, heerlijk is dat he! Ik heb pall ook geschoren hoor is echt heerlijk!
Mnkortleve, mooie fotos van een knap peerd!
Vasthi overspoeld met bloemen, wel gezellig!
mnkortleve
Geplaatst: 17-10-09 17:59
Leon foto's zijn verwijderd van dat topic van toen
mnkortleve
Geplaatst: 17-10-09 18:00
Vasthi Wat lekker dat het goed met je gaat het is toch heel wat zo'n operatie.
Anita67 Diesel zoekt gewoon steun bij zijn baasje en dan komt er zo'n muts die gelijk wat van hem vraag ik zou ook niet blij zijn.
Vasthi
Geplaatst: 17-10-09 18:05
Foto's van baby Guusje staan nog ergens op de desktop (maar waar.........). Zal eens gaan zoeken als ik me een beetje beter voel. Als het te lang duurt moet je me er aan herinneren hoor!