[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:11

Het ziet er geweldig uit meid.
En ik wens je er heel veel jaren veel plezier toe
Als het hier weer wat voor de wind gaat kom ik snel bij je kijken hoor

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:20

en dan als laatste Ahearn en Bries... Hun blauwe ogen trekt mekaar aan, vanaf het eerste moment vinden ze mekaar echt hartstikke leuk! Ahearn besloot gister dat hij nog wel een nachtje extra in de drek wilde blijven staan... Vanochtend stond hij te panieken in de wei, omdat Willy over een kapotte plank was gesprongen een weiland verderop. Muts Boos! We wilden gaan lopen met ze, maar kwamen op ons beoogde pad veeroosters tegen.. we waren al halverwege en na een telefoontje zijn we alsnog met de trailer gegaan.. Willy liep er zo op, maar Ahearn weigerde weer behoorlijk, maar stond er uiteindelijk ook in. de hele rit rustig geweest, maar zweette wel heel erg..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:24

Ziet er netjes uit! en de paardjes hebben er grote pret zo te zien.
Ben jaloers op het DROGE witte zand.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:24

Dat ziet er echt ongelooflijk goed uit allemaal. Wordt echt heel netjes met strakke bandjes langs de bak, mooi houtsnipperpad... En zo te zien hebben de paardjes het ook erg naar de zin. Hmmm, zou ik ook wel willen Dromen Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:30

Grit schreef:
Ziet er netjes uit! en de paardjes hebben er grote pret zo te zien.
Ben jaloers op het DROGE witte zand.

ja, dat is ook echt een droom van mij die uitkomt...

Mandy en ik zaten gister eens alles te overleggen... Mandy zei: goh, je kan hier NORMAAL lopen Nagelbijten / Gniffelen iets wat we al 2 winters niet hebben gekund..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:32

Muds schreef:
Wordt echt heel netjes met strakke bandjes langs de bak

Zeker mooi, maar zie ik wel als risico. Tenzij de rand buiten de afrastering zit. Zou bang zijn dat ze al rennend zich verstappen op de rand.

DianneM

Muds schreef:
Dat ziet er echt ongelooflijk goed uit allemaal. Wordt echt heel netjes met strakke bandjes langs de bak, mooi houtsnipperpad... En zo te zien hebben de paardjes het ook erg naar de zin. Hmmm, zou ik ook wel willen Dromen Knipoog

is ook aangelegd door een prof.. We huren de schuur van een hovenier, zat alleen alsnog wel een fiks prijskaartje aan.. maar dan istie wel gedraineerd Pling
Laatst bijgewerkt door DianneM op 07-12-08 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

silas

wow ziet er super uit dianne!!!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:33

in het kader....wie weet ooit een dressuur carriere.... Clown
zie hier met westernzadel (bij gebrek aan dressuurzadel) en dressuurhoofdstel....

Afbeelding

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:37

thanx Angelique! Haha die foto! Haha! Lekker ding hoor!

De band zie ik zelf niet als een risico, heb het schrikdraad tegen de band aangezet.. En daar kijken ze echt wel voor uit. Denk dat ze zich eerder verstappen in de blubber van 30 cm diep waar ze uit zijn gekomen gister en vandaag Nagelbijten / Gniffelen

Bonita kon voor het eerst weer lekker ruim draven, had ze al heel lang niet meer gedaan.. Ze is trouwens ook nog gereden door de dochter van alexander Haha! had een beetje hetzelfde effect als hierboven, alleen hadden wij nog wel een westernhoofdstelletje om...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:25

Zo, dat ziet er fijn uit Dianne!

Foto van Silas vind ik er eerlijk gezegd niet zo fijn uit zien. Erg achter de loodlijn, mond open en een hangende ruiter. Heb betere foto's van hem gezien Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:25

Goedemorgen,

AnniQue als nog gefeliciteerd!!

Kale tobasco Cool

Over de jagers: wij hebben hier ook een flinke ploeg lopen en die mannen mogen de auto's bij ons op stal op het erf parkeren. Soms ligt er een lading 'dood' 'spul 'en word er niet vrolijk van om te zien Bloos maar goed, ze schieten ook zieke hazen en konijnen en houden de populaties hier op pijl. Het zijn gewoon vriendelijke aardige mannen en ze maken bij ons echt niets stuk ofzo. Plus dat ze niet in onze weilanden jagen Haha!

Luchtballonnen vind ik helemaal niets Clown

Cp heerlijke foto's. stoere shetter hoor Knipoog
Ik vind je oudje zo'n mooie uitstraling hebben Haha!

Sharianne hard aan het oefenen op de piaffe Lachen

Joyce beterschap Ach gut

Mooie meis peet ! Ziet er goed uit! jij ook een Ach gut

Marleen Ach gut mirthe

Ziet er allemaal mooi uit teuntje!

Vanmorgen hier de paarden gevoerd, kom met de auto het erf op, word ik vrolijk begroet door een bont mannetje dat op mijn auto komt aflopen. LOS DUS! Bloos ik heb geen idee hoe die het geflikt heeft maar hij heeft zich flink uitgeleefd vannacht. naast de wei zag ik aardig wat sporen op de akker. pfff voor hetzelfde geld is hij pleite onze boef.
Gelukkig blijft hij altijd wel bij zijn vriendin hangen, maar onze timo los heb ik toch net liever even niet Clown
er hing een draad slap dus ik denk dat hij er tussendoor is gegaan, draakje.

Nou vandaag eindelijk een vrije dag, wat een weekend! 16 personeelsleden ziek! Gistermiddag belde de twee late diensten ziek dus met heel veel moeite wat kunnen regelen. Heb 5 dagen gewerkt en gister van 7-19 uur. heb het even gehad. hihi nu hopen nog steeds dat ik het niet krijg Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:39

Pff Petra Ach gut

Scheve mond nee Grit ze gingen het behalve volgende keer altijd op de 1ste zondag van de maand doen en dan ook nog van 14-15u...
1ste vd maand is al gereserveerd voor mijn familie Knipoog gaan we altijd bij elkaar eten (of keertje uiteten) en dan haal ik dat niet als ik smiddags nog naar Grave moet Een keer kan ik dat wel verzetten maar niet elke keer ...
Idd hopen op zo’n mooi weer volgende week Cool
Lekker kussen voor Spoek Dromen

Marleen balen van Mirthe Scheve mond Ach gut sterkte ermee ... osteopaat zou je idd nog kunnen proberen die werken toch weer anders dan fysio...

Rock-on, dudes! Dianne Gaaf hoor!!

Muds lekker op bezoek geweest bij opfok Cool

Sint had mijn nieuwe staladres al gevonden Clown Erg leuk bijpassend gedichtje en een wit paardje met bruine manen van Chocolade Haha!

Afbeelding Kerstmarkt was gezellig weer bijgekletst met me tante en weer lekker gegeten Vork en dus ook vooral lekkers gekocht Nagelbijten / Gniffelen verder was er niet veel interessants of DUUR Bloos

Boos! Pff via een vriendin via MSN vaag VIRUS of zoiets gekregen. Stuurt een of andere link blijkbaar naar iedereen rond tenminste mijn moeder en tante kregen die ook al en ik had die van mijn vriendin ook al gehad, maar nu werden ze dus ook op mijn naam verstuurd Verdrietig ARGHHH hoop dat iedereen zo wijs is om niet te openen, misschien voor zekerheid iedereen in contactenlijst daarover maar een mailtje sturen of zo ?! of stuur ik dan juist het virus rond?!
Weet niet precies wat t verder nog doet dan MSNberichtjes versturen? maar lijkt me dat dat niet het enige is Scheve mond en hoe krijg ik dat nu weer weg ? ... mijn virusscanners enzo hebben niks ontdekt Huilen ARGH...

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:39

Hoooi allemaal Doei!
Even een dagje niet geweest, had het nogal druk gisteren (wéér sinterklaas en jaar samen met vriendlief) heb net even bijgelezen, een hoop mooie foto's gezien, die 2 mini's vond ik echt schattig Lovers jammer dat je kan zien waar het touw weggehaald is.

@timokyana: Dankje voor het compliment op m'n oudje Haha! ben er zelf best een beetje trots op dat hij er nog zo lekker bijstaat, zeker na wat hij allemaal meegemaakt heeft....

@Grid, dat msn virus ken ik ja, erg irritant, die stuurt automatisch naar alle mensen die online zijn een bericht met 'kijk deze foto' of 'ben jij dat niet op deze foto?' oid.
Zolang je de link niet opent is er niets aan de hand en kan je de rest van je contactenlijst gerust een mail sturen Ja

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:40

Sorry ik ben slecht in begrijpend lezen Tong uitsteken zie dat jij het ook al hebt, wat voor virusscan heb jij? het is namelijk een Trojan virus die hij wel zou moeten zien. Dan inderdaad niet een email sturen Vork

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:51

Goede morgen!

wow Dianne ik vind het echt een mooi plekkie. En al die leuke paardjes! Dit is inderdaad veel beter dan een modder land.

grid naar de kerst markt geweest, leuk zeg!
Ik open nooit likns doe zomaar door mensen naar mij worden gestuurd over msn, ivm virussen enzo.

TK bont monster los, gelukkig is hij mooi gebleven.

Silas: Ik vind de foto's er eerlijk gezegd niet fijn uitzien. Het lijkt allemaal erg getrokken.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:11

Hooi allemaal!
Foto's zien er goed uit dianne! Super Lachen
Leuk de kerstmarkt Haha!
Silas, vind de foto er ook niet zo heel fijn uit zien, maar dat kan natuurlijk ook een momentopname zijn! Het blijft wel een hunk zeg Haha!.
Ik ga zo even pantalons shoppen. Begin morgen aan m'n 40 uur per week stage. Zit er echt tegenop. Maargoed, even 3,5 maand bikkelen Lachen
En de brommer staat weer bij de dokter voor een beurt Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:12

No Cheer Op mijn thuiscomputer had ik het dus geopend omdat ik met haar aan het msn-en was dus leek erbij te horen Bloos *stom stom* achteraf want was apart berichtenveld ...

Gaat vanavond thuis computer maar eens op zijn kop zetten Boos!

Maar op deze computer staat dan als het goed is nog niks gelukkig!

Bloos! TK Timo ontsnapt da's niet zo mooi Nors opkijken en nog steeds niet ziek duim voor je dat zo blijft en ondertussen de rest ook weer gauw opknapt!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:18

thx

wat vervelend van dat virus.
iemand bij mij op msn heeft in haar naam een waarschuwing gezet. geen idee hoe je het eraf kunt krijgen. Succes!

EEvj: alvast sterkte op stage! veel uren zeg pfff...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:22

Eevj: succes! Zal wel even wennen zijn 40 uur.

Hoe is het nu op het werk TK?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:24

Balen inderdaad van dat virus, inderdaad even goed scannen en alles op z'n kop, trojans zijn rotvirussen (ook geen bankzaken oid op die computer doen! je weet maar nooit)

Eevj: ook alvast succes op stage.

Ik heb gisteren van vriendlief een nieuwe paardrij jas gekregen Haha!
De KWPN jas, gelukkig rijd ik straks een tinker Vork maar dat maakt niet uit, vind em gaaf,
Afbeelding

Ik heb voor hem kaartjes voor de superbike GP in Assen in 2009 (nouja, heb kaartje, die ga ik bestellen, kan nog niet namelijk)
ik kon niet kiezen tussen moto GP en superbike, weet het verschil ook niet Tong uitsteken maar superbike klonk gaver dus die maar gedaan, was gelukkig de goede want die vind hij ook leuker (Had zelf een superbike, blijkbaar is dat de 1000cc)
Laatst bijgewerkt door cp112 op 08-12-08 12:26, in het totaal 2 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:24

haha een puinhoop Clown
gister is onze teammanager gebeld en gekomen. Ik had zoveel mensen gebeld en mensen hangen op,nemen niet op of bellen niet terug en die je wel kon bereiken die konden dan niet pffff Clown
nadat onze teammanager gebeld had konden er 2 gelukkig wel.
was een lange dag, maar gelukkig geregeld.
Ik en 2 leerlingen zijn de enigste van ons team die niet ziek zijn Clown erg hoor. haha
maar goed, hopelijk gaat alles snel over!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:27

Hmm, zie nu dat mijn jas wel iets anders is, maar lijkt er wel op iig Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:34

Pff 3 mensen die niet ziek zijn... Hopenlijk wordt je ook niet ziek.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:50