Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We wilden gaan lopen met ze, maar kwamen op ons beoogde pad veeroosters tegen.. we waren al halverwege en na een telefoontje zijn we alsnog met de trailer gegaan.. Willy liep er zo op, maar Ahearn weigerde weer behoorlijk, maar stond er uiteindelijk ook in. de hele rit rustig geweest, maar zweette wel heel erg..

Grit schreef:Ziet er netjes uit! en de paardjes hebben er grote pret zo te zien.
Ben jaloers op het DROGE witte zand.
iets wat we al 2 winters niet hebben gekund.. Muds schreef:Wordt echt heel netjes met strakke bandjes langs de bak
Muds schreef:Dat ziet er echt ongelooflijk goed uit allemaal. Wordt echt heel netjes met strakke bandjes langs de bak, mooi houtsnipperpad... En zo te zien hebben de paardjes het ook erg naar de zin. Hmmm, zou ik ook wel willen![]()

Lekker ding hoor!
had een beetje hetzelfde effect als hierboven, alleen hadden wij nog wel een westernhoofdstelletje om...
maar goed, ze schieten ook zieke hazen en konijnen en houden de populaties hier op pijl. Het zijn gewoon vriendelijke aardige mannen en ze maken bij ons echt niets stuk ofzo. Plus dat ze niet in onze weilanden jagen

mirthe
ik heb geen idee hoe die het geflikt heeft maar hij heeft zich flink uitgeleefd vannacht. naast de wei zag ik aardig wat sporen op de akker. pfff voor hetzelfde geld is hij pleite onze boef.
nee Grit ze gingen het behalve volgende keer altijd op de 1ste zondag van de maand doen en dan ook nog van 14-15u...
gaan we altijd bij elkaar eten (of keertje uiteten) en dan haal ik dat niet als ik smiddags nog naar Grave moet
Een keer kan ik dat wel verzetten maar niet elke keer ...

sterkte ermee ... osteopaat zou je idd nog kunnen proberen die werken toch weer anders dan fysio...
Dianne Gaaf hoor!!
Erg leuk bijpassend gedichtje en een wit paardje met bruine manen van Chocolade
Kerstmarkt was gezellig weer bijgekletst met me tante en weer lekker gegeten
en dus ook vooral lekkers gekocht
verder was er niet veel interessants of DUUR
Pff via een vriendin via MSN vaag VIRUS of zoiets gekregen. Stuurt een of andere link blijkbaar naar iedereen rond tenminste mijn moeder en tante kregen die ook al en ik had die van mijn vriendin ook al gehad, maar nu werden ze dus ook op mijn naam verstuurd
ARGHHH hoop dat iedereen zo wijs is om niet te openen, misschien voor zekerheid iedereen in contactenlijst daarover maar een mailtje sturen of zo ?! of stuur ik dan juist het virus rond?!
en hoe krijg ik dat nu weer weg ? ... mijn virusscanners enzo hebben niks ontdekt
ARGH... 
jammer dat je kan zien waar het touw weggehaald is.
ben er zelf best een beetje trots op dat hij er nog zo lekker bijstaat, zeker na wat hij allemaal meegemaakt heeft....
zie dat jij het ook al hebt, wat voor virusscan heb jij? het is namelijk een Trojan virus die hij wel zou moeten zien. Dan inderdaad niet een email sturen

.
Op mijn thuiscomputer had ik het dus geopend omdat ik met haar aan het msn-en was dus leek erbij te horen
*stom stom* achteraf want was apart berichtenveld ...
TK Timo ontsnapt da's niet zo mooi
en nog steeds niet ziek duim voor je dat zo blijft en ondertussen de rest ook weer gauw opknapt! 

maar dat maakt niet uit, vind em gaaf,
maar superbike klonk gaver dus die maar gedaan, was gelukkig de goede want die vind hij ook leuker (Had zelf een superbike, blijkbaar is dat de 1000cc) 

erg hoor. haha

maar als het leuk is is tijd zo voorbij
(alleen bureaublad en screensaver aanstaan
en geluid uit
)