[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:44

geweldig NikitaGoGo

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:45

hahahahaha!!!! geweldig haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:45

Geweldige post !

Trouwens Sox, ik heb vorige donderdag een aanrijding gehad, stond stil voor rotonde, twee auto's hebben me vanachteren aangetikt Door de mist, dus nu lichte whiplash.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:47

Hij is wel gaaf, nikita gogo,

graaskorf welkom,

soxje super idee een auto huren.

WenK, ik hoop het ook voor je.

Kiara, ja vanmorgen om 6 uur was ik klaar. Ja een super klus maar de 1e week kliniek van storm was al 700 euro en nu staat hij er al 1 1/2 en dan komen de medicijnen er nog bij, dus kom maar op met de volgende. Ik bedoel ik kan met Jelle niet in 1 huis meer wonen maar dit krijg ik wel via hem, dus wel super.

Maya echt om denken hoor alnders blijf je pijn houden.

xingrid, lekker die buitenrit

fjordkootje, succes.

Vandaag lekker veel gekletst met Terry, zijn we weer achter een aantal overeenkomsten gekomen, 1 wist ik er al, allebei een maagzweer, hahaha, dus hij zegt what a pair, maar zijn vader is gisteren in het zieken huis opgenomen, een tia en heeft ook niet echt een goed hart, nou ja zeg,

dus hebben we lekker tegen elkaar aan kunnen kletsen over dit soort dingen, nee maar het is wel frapant toch?

We hebben ook erg veel gelachen, hij had de foto's ook gezien van Kristel en Kelly, die had ik gestuurd, dus een heel gesprek met allebei, blablabla, Kristel natuurlijk.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:55

Maya schreef:
Geweldige post !

Trouwens Sox, ik heb vorige donderdag een aanrijding gehad, stond stil voor rotonde, twee auto's hebben me vanachteren aangetikt Door de mist, dus nu lichte whiplash.

Kun je nog normaal uit bed komen met je nek? Of moet je jezelf uit bed rollen en je hoofd vasthouden? Ik heb zelf ook een whiplash opgelopen door een auto-ongeluk in 1992 en heb er nog steeds elke dag last van namelijk.... heb 3 jaar met een halskraag gelopen, dussu weet wat het is helaas.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:57

welkom graaskorf (ik heb alleen geen idee wie je bent, en voel me erg blond )
nikitagogo, erg grapig, jou post.
ik heb het heel erg leuk gehad, hij is zo super lief, had ie met kaarsjes I love jou geschreven enzo lief

ik mag het nu eindelijk vertellen:
waarschijnlijk gaan we verhuizen.
naar de boederij van mijn opa, en de paarden gaan dan mee.
ik mag dus een stal ondwerpen enzo, ben er al een tijdje mee bezich , maar is toch nog best wel moeilijk.
we willen in iedergeval een shuilstal,3 boxen,opslag voor voer en hooi en stro, en een soort zadel kamer.
maar goed, ik heb nog de tijd, want het zou dan pas over een jaartje zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:00

Nee, het is allemaal een lichte whiplash, heb weinig last van de nek zelf, het is alleen dat ik snel moe ben na concentreren op het een of ander enzo Feitelijk heb ik geen noemenswaardige klachten, rugpijn door de spieren, en savonds dus pijnlijke nek, overdag lichte hoofdpijn. Maar niks echt concreets waar ik beroerd van ben ofzo.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:02

*o/* *o/*

Tralalalala, Mira kan komen........

Bedankt voor het duimen!!!!!!!!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:10

jeej!!!! wat leuk fjordkootje!!

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:23

Maya - Tip! Veel rusten is belangrijk, ga overdag ook ff een half uurtje plat, dan krijgt je nek even rust.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:24

Leuk hoor Fjordkootje!!! Gefeliciteerd!
Dinie leuk grapje

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:25

Fjordkootje van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Draaakje ook iets leuks in het vooruitzicht zie ik!

Jean, it's ment to be

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:31

wat vervelend voor je zo'n lichte whiplash.. even rustig aan dan maar..

draaakje: wat leuk dat je gaat verhuizen!
kan me voorstellen dat het moeilijk is om dat allemaal te ontwerpen, je wilt het zo mooi/leuk/en goed mogelijk te doen..

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:34

Fjordkootje, is Mira de Tinker die je hebt gekocht? Gefeliciteerd met je plekje voor haar.

Draaakje, wat heerlijk verhuizen naar een boerderij.

Maya, zo te lezen valt het dus mee, maar je hoort vaak dat er later pas klachten ontstaan door een whiplash.

Graaskorf, ik heb je al een pb gestuurd en heb al antwoord....

Jean, lekker dat je klaar bent, balen dat de kliniek zo veel kost, alhoewel het dat natuurlijk allemaal waard is.

Sox, lekker zo'n hele middag alleen maar naar je paardje kijken!

WenK, waarom moet de fysio eigenlijk nog steeds bij Lisje komen? Wat is er nog mis met haar?

Vandaag lekker naar de dierentuin geweest en naar de stad. Fred had een dagje vrij genomen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:35

Ja Vashti, dat is d'r.
Ik begin een beetje bij te komen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:47

Ik weet ook niet wie graaskorf is hoor... Zal wel blond zijn of te snel lezen...

Diny, omdat ze nog steeds niet helemaal OK is. Ze moet heel langzaamaan leren haar spieren anders te gebruiken.

Door alle rare dingen die zich in haar lichaam hebben afgespeelt is ze scheef geworden, ze wist dit echter te compenseren waardoor het niet direct te voelen of te zien was. Het zorgde echter wel voor problemen die steeds weer verergerden doordat wij het probleem niet konden vinden. Uiteindelijk is dit toen in april tot een uitbarsting gekomen omdat ze echt niet meer wilde bewegen. Toen heb ik op aanraden van een vriendin deze fysio laten komen. Hij zag al vrij snel wat er was, maar wilde uitsluiten dat iets anders de veroorzaker was. Toen hebben we de foto's laten maken, daar was niets op te zien.

Hij is toen met de behandeling begonnen en daardoor werd Lisje zo scheef dat je bijna niet meer kon zitten, alle spieren die normaal constant gespannen waren ontspanden en daardoor werden vele problemen zichtbaar (zadel wat toch te krap lag, de scheefheid etc). Ook haar voer bleek niet goed bij haar te passen, mede hierdoor hield ze die spanning in de spieren, ze had een soort constante spierpijn. Nu met de Korrectorpad en behandelingen word ze langzaamaan weer recht gemaakt en leert ze zich te ontspannen. De behandelingen worden al wel afgebouwd, hij komt nu nog maar 1 keer per maand, in plaats van de 3 keer per week waar we mee begonnen... Het is een vrij langdurig proces, maar het werkt wel echt super, ik zie en voel heel erg veel verbetering en heb alle vertrouwen in deze man.

Een aantal kennissen van mij hebben hem ook bij hun paarden gehad en bij de een is er niet echt iets te behandelen voor hem (haar gaf ie een advies hoe ze bepaalde spieren sterker kon maken en meer kon ie niet doen), bij het paard van een ander heeft ie intensieve therapie aangeraden, ook een nieuw zadel en dit paard wat de diagnose ataxie had blijkt geen ataxie te hebben. Ze had eerder geen gevoel in de staart bijvoorbeeld en door zijn behandelingen krijgt dit paard langzaamaan het gevoel in de staart wat terug.

Het fijne van deze man vind ik persoonlijk dat hij heel eerlijk is, hij zal je niet onnodig geld afhandig maken, als je paard goed is is ie goed en dan valt er niets (meer) te behandelen.

FjordKootje, gefeliciteerd!!

Fer was weer braaf, ff aan een lang teugeltje gestapt en gedraaft, hij mag nog even niet galoperen, maar het was wel even lekker.... (weet nog steeds niet zeker of ik nou moet stoppen of niet.... )

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:52

Dat was nogal schrikken Maya, die auto's van achteren. Gelukkig heb je geen zware whiplash, kan heel lang duren voordat dat over is.

Gefeliciteerd Fjordkootje met Mira en haar nieuwe plekje.

Fijn Jean, dat je die klus kreeg. Pfff, wat een geld voor de kliniek.

Met zo'n verkoper loopt ieder bedrijf binnen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:53

jean, hihi succes alvast voor de 14e, jemig zeg met 14 hengsten...
ik wil ook graag komen dan, maar weet niet hoe ik dan zit met mn 2e been al misschien...

kiara, jammer dat novia gelijk zo slecht tegen dit warmere zonnige weer kan, gelukkig gaat het met die boetdeken wel beter dan...

cora, lekker conditie aan het opbouwen met mo weer, gaat het goed met wanagi achter laten enzo

spetter, hihi telepathie dat we allebei aan fig op mn avater dachten haha leuk
fijn dat het op t werk nu leuker ging, en waar heb je op gelet bij die kerel, toch niet naar zn kont ofzo he, haha

chubby, zondag misschien drunense duinen, lekker!

flettie, hercje gelukkig weer beter

annick sterkte met al je klachten, vage reactie van de docter dus weer, niet echt wat het nou is, hoop dat ze er toch snel achter komen, zo is het ook niks he

mazzelmeid, beterschap!
darlah en kaylen nog niet helemaal top met zn 2, jammer maar zal wel komen

graaskorf, welkom back, je mag mij wel ff pben wie je bent haha

maya, het is wat allemaal na dat ongeluk zo sterkte en rustig aan blijfen doen

leon, uk ook aan de diaree, hopen dat het snel over is

wenk, succes met het vinden van een andere baan

draakje, verhuizen, spannend zeg, maar ook wel gaaf, naar een boerderij, paardjes mee
blijft je vriendje wel dichtbij...?

fjordkootje, van harte!

jellie, volgende keer kun je wel langs komen ook als we zo'n nh dagje hebben, misschien wel leuk
of meedoen met flant hihi
waar is je verslag van vandaag trouwens haha

vandaag rustig daggie gehad, poppetje 101 is ff langs geweest en ben alleen ff bij fig geweest om hem op de andere wei te zetten
morgen fysio eerst sochtends en ga er dan denk ik ff lekker langs
ben benieuwd wat fysio weer zegt van al dat geknak
welterusten! haha

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:59

SuperRoos schreef:
jean, hihi succes alvast voor de 14e, jemig zeg met 14 hengsten...

Waren het er niet een paar minder??

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:08

superroos, gelukig wel dichtbij genoeg.
maar wel ietsjes verder, ook omdat ik dan niet meer zo snel op de snelweg zit als nu.(we wonen al ong. een klein half uur uit elkaar).
maar ik wil mijn scooter bewijs gaan halen, dus dat komt gelukig allemaal wel goed

Graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:11

Loopt mijn pc nou voor of de tijd achter. Alle berichten staan een uur eerder dan ik op mijn pc heb.Of staat er bij mijn account iets fout?

Hihi als bedrijf mag je heel erg blij zijn met zo'n verkoper.

Draaakje gefeliciteerd met je verhuizing. Altijd leuk een eigen stal aan huis. nu heb je nog een jaar de tijd om je ideale stal te ontwikkelen.

Fjordkootje leuk een mooie vlek erbij. Ze is echt een mooie dame.

Wenk wat zet je aan het twijfelen om nu misschien niet te stoppen met ferrie, je was van de week toch redelijk zeker dat je zou stoppen ivm te veel betalen voor te weinig kunnen rijden?

Als iedereen zijn nieuwe aanwinst laat zien dan ik ook maar. We zijn helemaal verliefd op de kleur.

Afbeelding

De dame links op de foto is Cruella en die dikke midden op de foto is Kipfilet. De rest is daar gebleven.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:28

Graaskorf, omdat ze hem nu eindelijk willen behandelen en ik nu eindelijk wel eens wedstrijden wil gaan rijden. Ik was er met Lisje zo voor aan het trainen, en ik was er echt klaar voor. Ik heb stiekem toch wat hoop dat Fer binnen niet al te lange tijd goed word zodat ik wedstrijden kan rijden. Een ander paard waarmee ik mag starten is hier in de buurt ook niet zo 123 gevonden....

Graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:36

Dan zou ik gewoon hem blijven doen en desnoods vragen of je minder mag betalen tot hij weer beter is. Als je dadelijk wedstrijd met hem mag rijden is dat natuurlijk heel erg leuk.

Stel je stopt en hij wordt beter en iemand anders gaat dan wedstrijden met hem rijden baal je denk ik erg.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:39

Dat denk ik ook. Minder betalen gaan ze niet accepteren, heb ik wel eens opgegooit al.. Ik wacht af en beslis dus voorlopig even niets....

Ik heb er voorlopig nog de tijd voor, mocht er iets anders op mijn pad komen zie ik het wel weer...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:43

fjordkootje gefeliciteerd en veel plezier samen