Dus krijgen vergelijkbare hoeveelheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Topper
MorganeR schreef:Oeps! Sorry hahaha. Zo: http://www.kramer.nl/SHOWMASTER-Korte-S ... &ci=257105 ?

Wat denken jullie, ik zie hem echt wel graag en wil 'm ook niet weg maar ben ik wel eerlijk..
.
.
Oftewel, ze versterken elkaar stemmingen alleen maar.
Is wil dat het voor haar ook leuk is, ik kan enkel niks doen om zijn gedrag te veranderen want bij mij doet hij het gewoon niet
. Bij de anderen is het ook over het algemeen geen probleem, moeder met hem onder het zadel ook geen probleem.
.
. Belangrijkste is dat het voor haar ook leuk is want ondertussen wordt die ook gewoon "uwen zwartzak" genoemd door haar tja. Jack laat zich echt makkelijk op zijn plek zetten en als het kan wil ik het wel proberen zien hoe hij doet aan de hand met haar en dergelijke.. want als nu kan dat niet blijven want ik wil een paard voor het leven en niet voor even. Het verslechterd in stijgende lijn in plaats van verbeterd
.
. Is nu pas dat ze er echt open over heeft gepraat anders hoor ik wel is wat maar nu heb ik eens een stuk meer gehoord en kan ik eens gericht zoeken naar oplossingen. In het ergste geval durf ik wel toch nog iemand te laten komen voor een lesje daarop of een aantal ken wel mensen links en rechts en moest jij iemand goed kennen mag je het altijd doorgeven hoor
.
.