nieuwe hoofdstel (heb de neusriem iets te laag hangen, maar was even om te passen. inmiddels is hij ingevet.)
wil heel graag nog een keer foto's laten maken van Avelyn en Odinn voor een mooie canvas voor in ons nieuwe huisje. alleen Avelyn is nu niet op haar mooiste en vaak is het erg duur om iemand te laten komen..
moyra
Geplaatst: 17-10-09 14:22
wat een appart hoofdstel zeg!! Mijn bijrijder voor pebbels(mijn haffie ) is een fotograaf (in opleiding) en met de kerst krijg ik van mijn baas een tegoed bon voor foto op canvas Ik weet alleen nog niet wie van mijn paarden op canvas komt Ben bang dat bo over een tijdje niet meer te herkennen is, dat zou ook zonde zijn.
Ik zou geen aardappel kunnen zien
Cecille
Geplaatst: 17-10-09 14:25
Hallo allemaal heb wel bijgelezen maar geen puf om nu te reageren.
Voor de mensen die een knuffel of getroost moeten worden een dikke
Voor de mensen die gefeliciteerd moeten worden
Nou Roosje is geariveerd bij ons we hebben gisteren een hele reis achter de boeg eerst ophalen toen naar het ICS en toen nog naar de DA
Nou ze is helemaal gezond en is net als Patty en Guusje uitgerekend rond half maart dus word 2 op de camera en eentje op de BA haha
En voor de foto's die voorbij zijn gekomen helemaal geweldig
Nou hier wat foto's van haar bij ons het is echt een scheetje van een merrie en we gaan zeker veel plezier aan haar beleven
Zo sorry voor de fotobom maar ben erg trots
Chanel_
Geplaatst: 17-10-09 14:26
Middag
Leuke foto's Leon. Knappe Cheyenne
Mooie foto's Lois
Sita, gewoon blijven hoor
Eef, gefeliciteerd met je broer
Beterschap voor de zieken
Maya jeutje wat een aardappels
Banbay ziet spoken die er niet zijn
Lois, me zus is nog niet jarig. Pas 31 oktober, maar ze viert het al. Me zwager is wel pas jarig geweest dus ze vieren het samen
Resi_lover
Geplaatst: 17-10-09 14:29
Leuk hoofdstel Maartje En foto's van Avje en Odinn laten maken
Knappe Roos En "Bekend" halster, die had Sofietje om met de keuring toch
ik vind aardappels best lekker, in stampot, of met jus maar vooral in de oven, aardappel anders met een kaas korstje.
klopt moyra, is een ijslands hoofdstel, geen frontriem en lage neusriem die je (helaas) nog maar weinig ziet. en mooi de goede maat (brede kaken toch klein neusje)
Maya druk met de zandbintjes. Aardappels, ach gebakken of in friet/chipsvorm zijn ze wel lekker
Banbay alert, het is er ook wel het weer voor met deze wind.
Eva, gefeliciteerd met je broer , leuke dag gehad dus. En een traantje van ontroering is mooi.
Goed bezig Puck en geweldig toch dat je zoveel gedaan krijgt. nu weer eerst even beter worden Erik de verpleger, gaat zijn meisje tempen terwijl ze lekker ligt te slapen.
Nathalie; bij de boerenbond zie ik ook altijd aardig grote hondenkussens
Wel bijgelezen, maar niet overal op reageren.. Leuke foto's iedreen
Vandaag had ik een idee, ik ga Prada scheren. Het was van de week verschrikkelijk met rijden al. Dus ik ben naar het ruiterhuis gegaan, en heb ik een scheerding gekocht. En wroep, Prada is weer half kaal