[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:50

Was pb.
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 15-08-09 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

draaakje

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:54

ah, goed om te horen _Rhiannon_.
het komt toch wel dichterbij. wil nog niks definitief zeggen, ouders zijn niet thuis en wil ook met hun nog eens flink overleggen. maar zouden jullie je oren en ogen open willen houden als jullie iemand kennen die opzoek is naar een tinker zoals syl?
en als jullie andersom een paardje weten wat bij mij zou passen zouden jullie dan een berichtje kunnen sturen?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:56

Nou ik dan maar gelijk er achter aan, hebben jullie ff ;)

Een verslag, pfff weten jullie hoe moe ik ben!

Wel lief dat jullie allemaal zitten te wachten op me, maar ik ben nu net pas thuis :)

Nou de dag begon bij de kapper, pfff de krullen die ze zette waren een ramp, als ze zich omdraaide zakte die er weer uit en had ik geen krul meer. Ze heeft toen mijn haar helemaal getoupeerd :? Het zat wel gaaf al moest ik wel wennen hoe hoog het zat :o Mijn sluier in en dus met mijn kloffie aan weer naar huis. Daar heb ik het haar van Chantie gedaan en dat van mijn dochter.

Toen de jurk in gehezen, pfff wat een drama, had ik hem aan begonnen ze met rijgen, kwamen we tot de conclusie dat ik de hoepel nog niet aan had _O- Dus jurk weer uit en opnieuw beginnen. Toen begon het wachten op de bruidegom.

Deze belde dus aan en ik moest de deur open doen. Hij zag er zo mooi uit in pak :+: We zijn toen foto's gaan nemen bij de molen waar de vader van Mich is uitgestrooid. Was erg emotioneel maar zo mooi. Djesse wilde eerst niet, die wilde ook geen bloem op, maar dat draaide later bij toen de fotografe hem 5 euro had beloofd als hij dus wel op de foto ging. Hihihi daarna ging het goed.

Daarna naar het gemeentehuis, was gezellig druk, en Mich zijn dochtertje was er dus ook (met zijn ex) ze heeft me niet aangekeken en ze hield Sanne stevig vast, niemand mocht aan haar zitten. Na ons ja-woord en onze kus (met hard gejuich en ge-applaudiseer) hebben we felicitaties ontvangen en gingen we met de kids en Mich zijn broertje naar het strand om foto's te maken. Mich zijn broertje ging mee omdat Djesse bij hem helemaal op zijn gemak is en dan helemaal ontspannen is. Nadat we daar aan kwamen, heeft de fotografe Djesse een ijsje beloofd om weer op de foto te gaan. Dus wij het strand op... Liep de oom van Mich met mijn sleep over het strand heen, dus naast mij. Kregen hij en ik de felicitaties voor ons trouwen _O- Mich liep lekker hard door want die had pijn in zijn knie en in dat grove zand was dat geen pretje. Terug op het harde kreeg Djesse (en iedereen) zijn ijsje en toen wilde de fotografe nog wat foto's in de duinen, Djesse zei ja daaggg ik heb mijn 5 euro en mijn ijsje dus ik hoef niet meer hihihi Nadat Marco heeft gezegd dat het de laatste foto's waren ging hij toch maar...

Toen naar huis en lekker wat gegeten. Daarna door naar het feest. Daar werden we ontvangen met een welkomslied (waar ik de tekst nu al niet meer van weet :o ) Helaas waren er heel weinig mensen, de helft kwam gewoon niet opdagen, dit was echt een teleurstelling, ik heb op een gegeven moment zitten huilen op de wc ;( maar ja we hebben daar verder wel een hele fijne avond gehad, we hebben lekker gedanst, ja Mich ook en we hebben veel gelachen. Ik heb zelfs met mijn broertje, die ik al 18 jaar niet heb gezien, gedanst. Toen kwam het moment van de taart, dit was dus een soesjestaart ter ere van Mich zijn overleden vader, ik heb toen nog wat woorden gezegd en Mich stortte toen wel in. Hij werd gelukkig opgevangen door zijn collega's en na heel wat tranen bij elkaar zijn we nog even doorgegaan met feesten. Ik heb eigenlijk heel vaak met Mich gedanst, dat voelde echt heel goed.

Daarna zijn we naar het hotel ernaast geaan (en de mensen naar huis) en daar hebben we de nacht doorgebracht. We kwamen binnen en de bedden stonden helemaal van elkaar, dat hadden chantie (Chanel_) Giel (haar vriend) en vrienden uit Limburg gedaan. dus mich moest eerst nog de kamer verbouwen hahahaha Daarna heb ik er anderhalf uur overgedaan om mijn haar uit de klit te krijgen en heb ik dus lekker in bubbelbad (2 persoons) gezeten, Mich kwam er later lekker bij en we gingen pas om 3.45 uur slapen (nou ja Mich dan, ik lag wakker tot 5.30 uur) De wekker ging om 10.15 uur en we zijn toen lekker gaan ontbijten. Daarna uitchecken, naar mijn schoonmoeder en daar ben ik mijn bed weer ingegaan, ik was (en ben) helemaal op. En nu dan dus eindelijk thuis!

De fotografe heeft in totaal 450 foto's gemaakt, ehmm daar zal toch wel iets goeds bij zitten ;)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:58

snowdon schreef:
Ahh Sorento/Billy, nog steeds gras teveel voor hem? :)) Heb je Blaze even gereden vandaag?
Ik denk dat die ene zode die jij aan de konijnen geeft meer gras bevat dan de wei waar Sorento staat.
Ik ging even stijgbeugels ophalen die ik gekocht had, heb momenteel geen tijd en puf om Blaze te rijden, heb even genoeg aan Ilse en Gaap.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:59

klinkt als een heel geslaagde dag!

ennuh, gefeliciteerd!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:00

dank je wel :))

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:02

Klinkt al een geweldige dag Bianca, wel vol verschillende emoties maar wel heel intens beleefd.
En inderdaad, nog gefeliciteerd!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:03

Bianca en Mich, gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*
Heel veel plezier en geluk samen!!! Maar dat komt wel goed bij jullie :j

En fijn dat de dag TOP was :):) . Op wat strubbelingen en emoties na, maar zo te lezen heeft dat de pret niet minder gemaakt. Mooi!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:06

nee de pret was echt helemaal top, we hebben echt genoten.

Nou ff 3 foto's dan die niet door de fotografe zijn gemaakt, dus de kwaliteit is bagger. Maar ja het gaat om het idee!

Afbeelding
Hier ging ik naar binnen als mw. de Nijs

Afbeelding
en hier ben ik eindelijk mw. Waasdorp :)

Afbeelding

en jaaa Mich staat een treedje hoger hihihi
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 15-08-09 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:08

Haaaalo Mevrouw Waasdorp *\o/*

Gefeliciteerd!!! En ze leven nog lang en gelukkig!!!
Klinkt als een heftige, mooie dag!
Gaaf je hoge haar!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:10

dank je wel, voelt echt onwijs goed, ik heb een man naast me zitten die de hele tijd zegt, die ring gaat echt nooit meer af en ik ben zo blij dat je eindelijk mijn vrouw bent.

Ik dacht dat je nooit verliefder kon worden, maar dat is toch echt wel gebeurd :+:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:11

Super Bianca!! Dat is niet zomaar een sleep :oo . Die is lang.
Jullie zien er mooi uit :j en de kindjes staan er ook mooi op.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:16

Thanx Denise!! :D

_Rhiannon_ schreef:
Vermoeiende maar gezellige verjaardag achter de rug, altijd leuk om weer wat familie te zien.
M'n moeder had ook een leuke dag, dutje tussendoor gedaan, maar ze heeft wel genoten.
Halverwege nog even drank bijgehaald, ging best snel.
fijn!! Is ze weer een beetje aangesterkt?

Janet :(:) wat zonde zeg en bij zo'n deuk zou je toch zeggen dat mensen dat voelen.
Ik hoop dat de bewakingscamera's wat opleveren.

draaakje schreef:
ik wil ook zo'n band als ik met syl heb, en ook kunnen tutten en knuffelen. ik vraag me af of er wel zo'n paard bestaat en of ik mezelf niet voor de gek hou..
een 100% boomproof paard met een gouden hart en wat ook nog eens verder goed aan de hulpen is en er leuk uit ziet en waarmee de klik er is.
Die zijn er echt, ben er al tegengekomen, maar helaas niet de mogelijkheid om te kopen.
Ze zijn er idd!!! Denk dat je niet te hard moet zoeken.... tja hoe leg je dat uit. Ik heb Niamh ook nooit gezocht, ze was er ineens... klinkt vast heel wazig?

Ik hoorde het op het nieuws wat er in Dorst gebeurd was, verschrikkelijk.
Pas nog in de buurt geweest onderweg naar Molenschot.

Hoorde het ook vanavond idd, klinkt heel crue misschien Leon, maar ben blij dat je niet te goed naar binnen hebt gekeken!

Grit in een drukke IKEA geweest.
Leuke caafjes!
Heeee ben gister ook bij Ikea geweest, mijn tante had eea nodig en ik heb afwasborstels voor 10 ct gekocht! :+

Schimpje droogt Benson met een bladblazer af.
Zeer goede tip!

Giel op Max, heb je een close-upje van je zadel, Angela?
Leuk! en zo fijn dat ie kan blijven!!!

Was druk op de verjaardag Inge, heb Ilse en Gaap een beetje verwaarloosd vandaag :(:)
Maar geloof wel dat ze dat overleefd hebben. :D

Marleen Kascha weer voor de kar gehad, wel netjes opgelost +:)+
Ze moet er waarschijnlijk gewoon doorheen, maar wel goed hoe je het aanpakt.
ga ik even terugzoeken, ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is!

Ellen twijfel over wedstrijd morgen.
nog steeds..... :o

In onze gemeente mag een zeecontainer ook niet zomaar.
week nie?....

Himesh, Santa en Sierra gedouched, ik heb vanmorgen Sierra haar papa nog gezien.
Gras teveel, wel leuk voor de konijnen.
waterpret met paardjes! Altijd een goede bezigheid met dit weer!

Bianca en Mich een topdag gehad!
Verslag graag :list:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:17

sleep was metertje of 5, viel mee toch hihihihi

Van de kids zijn echt hele mooie foto's gemaakt, ik heb een voorproefje van djesse op het strand waarbij hij zo schuin omhoog kijkt, pfff die was echt heel mooi. Wordt echt een kanvas schilderij...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:21

ff verhaaltje van Marleen teruggezocht... gelukkig goed kunnen afsluiten idd, maar vreemd dat ze het alleen op het land doet? misschien dat de wagen dan meer hobbelt/herrie maakt of weerstand bied dan op de weg?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:23

Jullie zien er prachtig uit, Bianca en zulk stralend weer ook vandaag.
En nu heerlijk nagenieten :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:25

Marleen fijn dat je hulp hebt gevonden bij het mennen, komt vast helemaal goed.

Ik las van Bravour dat het niet lekker ging en dat er meer aan de hand is dan gedacht. Hoop dat het allemaal snel goed komt :(:)

Angela die max toch kan houden, helemaal super, gave foto's ook!

Bah een vrouw met kind gevonden, dat is echt niet prettig. Ben blij dat ik vakantie heb, want dat soort meldingen komen bij ons ook binnen en dan sturen wij de lijkauto's ernaar toe.

Nou mensen ik ga lekker mijn bed in! Ben helemaal op. Morgen weer verder lezen hoop ik :P

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:26

Gaaaaaaaaaaaf Mevrouw Waasdorp!
En owee als die big smile de komende weken er af wordt gehaald!!! Vasthouden dit gevoel ;)
Krijg kriebels bij je verslag :D :) :):)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:39

Dat is mooi Leon :D Anders zou Arjan zich misschien zorgen moeten gaan maken.
De paardjes zijn alvast "badproof", jammer dat ze niet mee kunnen naar jullie locatie.

Kijk dat is nog eens creatief "bijkletsen" Ellen -:)

Denise; fijn dat de verjaardag leuk is geweest. En je moeder tussendoor een dutje gedaan, dus ze neemt het advies ter harte.

Marleen; goed dat jullie Kascha deze keer erbij hebben kunnen houden. Maar vervelend dat ze het weer deed. Misschien reageert ze op de ruimte van de wei?? Er zijn paarden die bij ruimte graag willen rennen. Of ze wilde het truukje herhalen. Het blijft gissen, maar gelukkig waren jullie goed voorbereid.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:40

En Ellen. Gewoon gaan joh, lekker op uitstap met je meisje.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:47

Ik blijf nog ff bijlezen..... :o
Zag een advertentie op MP, idd erg leuk die schimmeltink!

En Mirjam :(:) kop op! geef dat stemmetje in je hoofd een lel, en ik vind je een super bikkel dat je je zo aan het inzetten bent voor Bravour ondanks lichamelijke belemmering!
Ik hoop dat het daarmee goed gaat komen!!

Ik wil ook wel ff op wedstrijd, maar ik wil ook heel graag hobjes stal versieren, want Desie komt morgen weer terug, ik wil lekker op het terasje eten met vrienden, ik heb geen voorlezer(wil ik altijd vooraf geregeld hebben eigenlijk) en het is echt zo'n oliebol tijd, 17.15 starten, dus half vier van stal weg, zeker 14.00 op stal om Niamh te fatsoeneren, spullen bij elkaar rapen etc. etc.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:50

En dan liep ze vandaag, thuis in de bak met behoorlijke warmte, super haar best te doen.... raar paard!
Normaal is ze thuis helemaal niet zo'n uitsloverd, maar ik stapte op en ze had er zo'n zin in.... dus aan die kant zou het wel weer leuk zijn en misschien kan ik na morgen wel zeggen dat ze over mag naar de L....
Dilemma's dilemma's

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:56

Gaat er maar eens rustig een nachtje over slapen :D
Wanneer ga je op vakantie?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:02

Donderdag heeeel vroeg....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:06

Zo vroeg, dat het eigenlijk woensdagnacht is..