Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Ik denk dat die ene zode die jij aan de konijnen geeft meer gras bevat dan de wei waar Sorento staat.Ahh Sorento/Billy, nog steeds gras teveel voor hem?Heb je Blaze even gereden vandaag?
_Rhiannon_ schreef:Vermoeiende maar gezellige verjaardag achter de rug, altijd leuk om weer wat familie te zien.
M'n moeder had ook een leuke dag, dutje tussendoor gedaan, maar ze heeft wel genoten.
Halverwege nog even drank bijgehaald, ging best snel.
fijn!! Is ze weer een beetje aangesterkt?
Janetwat zonde zeg en bij zo'n deuk zou je toch zeggen dat mensen dat voelen.
Ik hoop dat de bewakingscamera's wat opleveren.draaakje schreef:Die zijn er echt, ben er al tegengekomen, maar helaas niet de mogelijkheid om te kopen.ik wil ook zo'n band als ik met syl heb, en ook kunnen tutten en knuffelen. ik vraag me af of er wel zo'n paard bestaat en of ik mezelf niet voor de gek hou..
een 100% boomproof paard met een gouden hart en wat ook nog eens verder goed aan de hulpen is en er leuk uit ziet en waarmee de klik er is.
Ze zijn er idd!!! Denk dat je niet te hard moet zoeken.... tja hoe leg je dat uit. Ik heb Niamh ook nooit gezocht, ze was er ineens... klinkt vast heel wazig?
Ik hoorde het op het nieuws wat er in Dorst gebeurd was, verschrikkelijk.
Pas nog in de buurt geweest onderweg naar Molenschot.
Hoorde het ook vanavond idd, klinkt heel crue misschien Leon, maar ben blij dat je niet te goed naar binnen hebt gekeken!
Grit in een drukke IKEA geweest.
Leuke caafjes!
Heeee ben gister ook bij Ikea geweest, mijn tante had eea nodig en ik heb afwasborstels voor 10 ct gekocht!![]()
Schimpje droogt Benson met een bladblazer af.
Zeer goede tip!
Giel op Max, heb je een close-upje van je zadel, Angela?
Leuk! en zo fijn dat ie kan blijven!!!
Was druk op de verjaardag Inge, heb Ilse en Gaap een beetje verwaarloosd vandaag![]()
Maar geloof wel dat ze dat overleefd hebben.![]()
Marleen Kascha weer voor de kar gehad, wel netjes opgelost![]()
Ze moet er waarschijnlijk gewoon doorheen, maar wel goed hoe je het aanpakt.
ga ik even terugzoeken, ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is!
Ellen twijfel over wedstrijd morgen.
nog steeds.....![]()
In onze gemeente mag een zeecontainer ook niet zomaar.
week nie?....
Himesh, Santa en Sierra gedouched, ik heb vanmorgen Sierra haar papa nog gezien.
Gras teveel, wel leuk voor de konijnen.
waterpret met paardjes! Altijd een goede bezigheid met dit weer!
Bianca en Mich een topdag gehad!
Verslag graag