Zo en jawel hoor, opgezadeld en wel. ik wil opstappen, plensbui. Toch maar lekker verder gereden richting de blauwe lucht waarna het in het zonnetje heerlijk vertoeven was Wel een blubzooi in het bos zeg. Kyaan moest echt even ploeteren soms .
rommulus
TK toch nog nat geworden ... maar wel heerlijk gereden
allemaal een Bont vermoeden
Had trouwens na het wassen afgelopen weekend, maar eens zo'n 10 cm manen erafgesneden Ze hingen echt tot voorknie en vond ze dus al een tijd niet meer zo mooi hangen (té lang) en nu met wassen gingen de "punten" ook steeds in de knoop dus toen moest er van mij een stuk af
Sommige stalgenoten viel het nieteens op en anderen vonden het natuurlijk sonde maar het is nog lang zat en groeit ook vast nog wel
rommulus
Heb er ook lang over gedaan om het te doen --> wilde het vorig jaar al een keer maar als ze dan loshingen toch maar niet vond het toen ook steeds sonde, maar nu waren de punten gewoon irritant aan het doen dus toen was het ineens niet meer zo moeilijk
Denk bij de schouder nog ca 10 cm dan zijn die van Sil even lang als die van Say nu
[edit] alleen mag Say wel nog wat voorpluk van sil hebben
rommulus
ik gok het ook zo ongeveer deze foto is van vlak voor de winter dus het is een paar cm langer ik ben benieuwd ik geloof dat er zowizo 3 tinks komen met "large" lange manen
daar heb ik vorigaar een stukie vanaf ge knipt met mijn stomme kop heb er nog spijt van
Oei Grid paspoort kwijt, hopelijk vind je hem alsnog.. Hihi.. Die pootjes van Say onder die deken..
Jullie hebben allemaal (kleine) bonte vermoedens.. Oke.. Bont is hij wel ja. Maar verder.. Mondje dicht.. Eerst maar eens alles kortsluiten met de eigenaar he.. Dan weet ik het allemaal zeker.. En dan vertel ik het misschien wel..
Vandaag een echte paardendag gehad.. Ben dr moe van.. Eerst vanochtend kwam Bokker Zeeuwtje68 (oid ) langs.. Gezellig wat gekletst en de paardjes laten zien.
Daarna Amy lekker gepoetst en gezadeld.. Kwam in de verste verte geen bui aan.. Dus zijn we op pad gegaan.. Het waaide toch wel ietwat harder dan ik dacht en Amy was ook behoorlijk feller dan ik dacht. Heb het grootste stuk er op gezeten maar op de dijk waaide ik dr bijna af, er waaide net een bui achter ons langs het ging toch te keer, sneed in mijn gezicht, dus ben ik afgestapt en hebben we de rest van de rit gewandeld. Ik beetje verscholen achter Amy.. Amy werd daardoor ook een stuk rustiger.. Daarna heb ik er nog wel haar in de bak losgelaten met Blaze en Marsepein en er nog even achteraan gezeten, daar kwam alle energie er uit.. Bokkerdebok..
Shania nog gepoetst.. Had weer een heel haarkleed op de grond gespaart.. Worteltjes gegeven en daarna weer op huis aan..
rommulus