Chubby, ben jij dan niet zo gewend om buiten te rijden? Gezien ik je posten zo eens lees?
Gewoon lekker doen hoor, is erg gaaf 
Wat een stoere foto Dienie! Die is echt goed en mooi gelukt!
Sjoe sterkte voor je schoonmoeder!
Veel sterkte en beterschap Annick!
Pellie, die vreselijke foto komt gewoon door de donkerte en stoffigheid, voor de kip zijn dit wel eerlijke stallen
Maar die discussie zullen we hier maar niet voeren 
Poepscheppen... toen ik vandaag de mutsen uit de paddock haalde zag ik dat de kruiwagen op een andere plek stond en de paddock vreemd leeg was... Heeft m'n moeder dus schijnbaar gedaan
Sja, zij vindt het stinken, maar ik ruik niks...Nikitogogo, wat is de totale lengte? Zelf zou ik het hooi en stro zo ver mogelijk van de stallen houden, dit wegens stof en brandgevaar. Ertussenin de opslagruimtes, en zelf zou ik, als het past, 4 stallen aan weerskanten doen, tegenover elkaar. Hierdoor heb je alles bij elkaar, en kan je nog eens schuiven met stallen als ze elkaar toch niet lief meer vinden, of een dier apart en rustiger zetten
Ik ga straks wel eens wat tekenen, dat vind ik leuk, en ik mag toch niet lang hetzelfde achter elkaar doen 
Snowdon, het gaat erom, wat is er de afgelopen week veranderd. Voer je hooi van afgelopen jaar? Hoe ruikt dat en ziet dat eruit? Krijgt hij dat al langer? Zand zou kunnen ja, maar hij staat toch al lang op dat zandstuk? En heeft nu toch ook gezelschap van anderen? Toch zou die kuren geen kwaad kunnen, schoont de boel op.
Dag Graaskorf, ouwe bekende
Grappig die naam, daardoor weet ik gelijk wie je bent 
Sjoe, dit is volgens mij met medeweten van moddies, maar laten we Graaskorf een plezier doen, en niet hier in het topic naar hem of haar gaan zitten raden

Naar dok geweest, nog zeker twee weken rustig aandoen, mag vanaf volgende week computerduur achter elkaar opbouwen. Heb stagebegeleider vanuit school gemaild om te vertellen wat er gebeurd is. Krijg ik een vreselijk emotioneel mailtje terug, met wat erg voor je!!!! en eerst je gezondheid, dan de studie, en héél veel sterkte... Man ik ben nog niet dood hoor
Heb alleen wat pech. 
ik snap eigelijk nie waarom ze dat doet
. Wel lief van je moeder dat ze de poep eruit heeft gehaald. Scheelt je toch weer werk. En stinken nee vind ik ook niet.
Ze moet leren dat ze jouw aandacht niet op kan eisen.