Zo zat even in de meeleesmodus
.
Mbt verkoop en prijzen. Tja, ik heb ook niet het idee dat de markt echt op zijn gat ligt. Goede paarden verkopen wel.
Het enige is dat iedereen denkt voor een duppie op de eerste rang te kunnen zitten.... En er zijn altijd mensen die daar op inspringen en dus hun paard voor een habbekrats verkopen. En dát vernielt nu juist de markt! Idem met veulens, een veulen fokken en niet de mogelijkheid hebben het aan te kunnen houden als het niet verkocht wordt zorgt ervoor dat ze vervolgens voor 500 euro op Marktplaats staan.
Ik heb Liza op MP staan met prijs erbij. Heb nog geen enkele reactie daarop gehad. Hier op bokt veel geinteresseerden maar iedereen haakt af op de prijs. Ja sorry, maar voor een luttele 2000 euro ga ik haar écht niet verkopen.
Ik heb haar 3 jaar geleden gekocht, compleet groen, kende nog geen halster. 4 jaar was ze en heb er 2750 voor betaald.
Vraagprijs nu is 3500 euro. Met veulen erbij iets meer, maar imo echt niet een gekke prijs voor een super braaf dier, kindproof, bombproof. Echt iedereen rijd er zo mee weg. Ideaal familie paard en die zijn imo goud waard.
Ik krijg veel mailtjes van mensen die zeggen een super thuis te kunnen bieden. Maar nee ze kunnen niet meer dan 800,1000,1100,1500 euro betalen. Ja, sorry, maar ik denk dan, wat als er iets gebeurd? Als je het geld er nu al niet voor over hebt hoe gaat dat later dan.
Nee, Liza staat mij niet in de weg. Het zou fijn zijn als de zekerheid er is dat ze weggaat maar tot die tijd staat ze prima. Er komt vanzelf iemand die wél inziet dat ze het geld waard is
Laatst bijgewerkt door cp112 op 12-03-13 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt