[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kailonne

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 08:35

Hier ligt ook zeker 5centimer sneeuw. Bah.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:34

Ja echt? hier niks, gister de hele dag af en toe een vlokje.
Vies koud is het hier, min 4 en noord oosten wind, brrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:15

Hier 17 centimeter en nog altijd aan het sneeuwen :p

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:26

Blauw staat Pride mooi zeg!
Hier gelukkig geen sneeuw!! :D Wel ijzig koud!

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:06

Hier geen sneeuw te bekennen wel lekker zonnetje, al blijft het wel ijzig koud zelfs met het zonnetje erbij

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:27

Hier rond de 20cm sneeuw. Nu Molenhoek woont ook niet zeer ver van me af hé :).

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:30

Overal heel wat sneeuw zo te lezen, hier gelukkig niet meer. :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:05

Hier geen sneeuw, maar t voelt wel kouder dan op wintersport!
Lekker flehmsnor kwam er langs :P
Gaaf zeg Karlijn! Een hypotheek krijgen kan ook nog lang duren hoor.. bij ons heeft dat uiteindelijk ruim 3 maanden geduurd pfff en dat terwijl we het vantevoren allemaal hadden laten uitzoeken. (nou hadden wij ook geen standaard contructie en waren we gebonden aan 1 aanbieder).

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 14:13

Hier ligt echt verdomd veel sneeuw! Niet te doen! Mocht om 12uur naar huis wegens zo veel problemen. Verkeer zit hier allemaal in de soep. Ik zat op een trein van 10u38, die had 1u40 vertraging! Verschrikkelijk gewoon! Nu, ik kan nu wel lekker van de sneeuw genieten :D

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:19

Hier ook geen sneeuw, wel steenkoud, laten we het nog niet hebben over gevoelstemperatuur.

Gefeliciteerd karlijn en succes met het papierwerk al is het voor een leuk doel!

Ik heb alleen niets aanvallend bespeurd, maar ik zit ook niet in de situatie waarin dat mogelijk kan overkomen.
Hoop voor jullie dat jullie binnenkort lekker een pad bewandelen die jullie schikt en comfortabel aanvoelt :)
Soms werkt het huidige niet, dan vallen er keuzes.

Leuk Andrea dat je bij Calanddra geweest bent met haar mooie peerdjes :D

Ik ga zo weer werken...maar dan wel lekker vrij 3 dagen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:20

hier ook geen sneeuw gelukkig al is t buiten echt wel heel koud door die nare klote wind die dwars door je kleding heen gaat...
gister maar eens een furminator besteld voor al dat haar van milk die zo enorm aan t verharen is dat ik dr nu maar aan t plukken ben...
mooie foto's zie ik tegen komen van pride hij doet t zo te zien echt goed bij je callandra.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:43

Ik heb een furminator , heb er vorig jaar iets van 70 euro voor betaald en hij is me nu al meer waard dan elke andere borstel , hahahah.....
Kostte een hoop geld , maar hij was/is het echt waard !

Hier een dompertje, sommigen hebben het al op FB gelezen.

Ik loop al jaren met pijn in mijn rug en nu blijkt er een extra botje te zitten tussen mijn ruggewervel en zenuwbaan.... ik word nu doorgestuurd naar de neurochirurg in Nijmegen, afwachten nu of er wat aan gedaan kan worden .....

Ik kruip ook weer even in de meeleesmodus.
2 x melken + voeren +paarden doen + al die ziekenhuisbezoeken van de laatste tijd( er is ook een bobbel gezien in mijn baarmoeder , kan een poliep een vleesboom of een ander iets zijn ) gaan mij helaas niet in de koude kleren zitten ....

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:58

Ik heb een furminator ook koste mij 17euro en is mijn meeste gebruikte borstel!

Is inderdaad niet leuk hele tijd door ziekenhuis bezoeken.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:50

nogmaals, het was niet aanvallend bedoeld en idd. ik ben misschien rap van de tong maar heb zelf ook liever direct dan erom heen banketstaaf..
ik gun jullie het allerbeste en jullie paarden ook.

aja, de furminator, jaa heb hem voor de katten ook.. koste rond de 25/30 euro, maar dat is dan ook een kleine variant, de paarden variant is indd. rond de 70 euro.. zag een aanbieding voorbij komen.. maar weet niet meer waar... stom
de neppers zijn indd een stuk goedkoper maar of ze hetzelfde werken.........
in ieder geval moet ik de paardenvariant nog eens aanschaffen.. ze werken als een trein namelijk.

awww Chan. las het indd op FB. dikke knuffie!!!

Jess.. Werkse, nog even volhouden en dan heb je weer weekend :D

Jeetje Kaat, dat is nog al wat... hopelijk snel beter weer...
hier ook alleen maar kou... vind het maar niks brrrr

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:54

he jasses lepel ,dat klinkt allemaal niet zo fijn.

@callandra:die laatste foto(flemen)en die laatste van je topic(t zoentje)die zijn zo liefff <3

@jackietje:ik zou zeggen,probeer t gewoon met tinky.zoals ik kan beoordelen is jullie band supergoed,dus een klein wedstrijdje kan je altijd proberen

Ik heb een nepvariant van de furminator.eros begint nu in de nek te ruien,al is het lichtjes.gelukkig zal er van hem niet veel afkomen.

pff bijna klaar met de post.de laatste dingen doet papa wel als ik naar eros ga.want we moeten ook weer weg naar de avondwake vanavond.dus hopenlijk kunnen we om een uur of 9 gaan stilzitten.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:01

Zo zat even in de meeleesmodus :).
Mbt verkoop en prijzen. Tja, ik heb ook niet het idee dat de markt echt op zijn gat ligt. Goede paarden verkopen wel.
Het enige is dat iedereen denkt voor een duppie op de eerste rang te kunnen zitten.... En er zijn altijd mensen die daar op inspringen en dus hun paard voor een habbekrats verkopen. En dát vernielt nu juist de markt! Idem met veulens, een veulen fokken en niet de mogelijkheid hebben het aan te kunnen houden als het niet verkocht wordt zorgt ervoor dat ze vervolgens voor 500 euro op Marktplaats staan.

Ik heb Liza op MP staan met prijs erbij. Heb nog geen enkele reactie daarop gehad. Hier op bokt veel geinteresseerden maar iedereen haakt af op de prijs. Ja sorry, maar voor een luttele 2000 euro ga ik haar écht niet verkopen.

Ik heb haar 3 jaar geleden gekocht, compleet groen, kende nog geen halster. 4 jaar was ze en heb er 2750 voor betaald.
Vraagprijs nu is 3500 euro. Met veulen erbij iets meer, maar imo echt niet een gekke prijs voor een super braaf dier, kindproof, bombproof. Echt iedereen rijd er zo mee weg. Ideaal familie paard en die zijn imo goud waard.

Ik krijg veel mailtjes van mensen die zeggen een super thuis te kunnen bieden. Maar nee ze kunnen niet meer dan 800,1000,1100,1500 euro betalen. Ja, sorry, maar ik denk dan, wat als er iets gebeurd? Als je het geld er nu al niet voor over hebt hoe gaat dat later dan.

Nee, Liza staat mij niet in de weg. Het zou fijn zijn als de zekerheid er is dat ze weggaat maar tot die tijd staat ze prima. Er komt vanzelf iemand die wél inziet dat ze het geld waard is :)
Laatst bijgewerkt door cp112 op 12-03-13 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:09

zo is het maar net Chantal..
ben het helemaal met je eens.

en mensen zijn stom als ze niet voor Liza komen kijken... mits ze gewoon de vp kunnen betalen want die is ze meer dan waard!
Dat is nou eenmaal de prijs die je voor een goede merrie betaald, vind ik niks vreemds aan.
maarja koopjes jagers blijven er altijd.

hoe is het met Mella??? die staat zeker al op ploffen.. hahaha

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:11

Vind het Liza ook meer dan waar de prijs, Jack was ook een aardige hap maar deze was het ook meer dan waard :).

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:12

Mella pffffffff..... Loopt nu al 2.5 week met hars, afwisselend druppelt ze melk... Van de week was haar uier ineens foetsie :? Bij de vorige eigenaar had ze dit ook al eens.

Nu staat het uier weer op knappen maar Mel lijkt er nog een haast mee te hebben... -O-

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:13

die vindt het natuurlijk te koud voor de beeb!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:49

Wat vervelend zeg van dat botje Lepel. Wat gek ook, heb daar nog nooit van gehoord. Hopelijk kunnen ze iets voor je doen.
En sterkte in het ziekenhuis voor het andere onderzoek!

Ik heb een goedkope furminator (12 euro) en ben daar ook echt super blij mee, heel fijn.

Na mijn werk snel met Pluis even naar het bos geweest. Was wel heel mooi zo wit, maar zoooo koud.
Daarna de paarden verzorgt en gevoerd. Arya mag weer lekker een nachtje op stal. De wind komt net van de andere kant, en als ze dan niet de schuilstal in mag vind ik het wel sneu voor dr. Ze wou er vanochtend eigenlijk niet uit, en kwam weer snel aangelopen toen ze er net weer in mocht. (maar dat heeft denk ik meer met de bult hooi te maken dan met eventuele kou)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:56

Lepel, sterkte met alles. Ziekenhuis bezoeken vreten energie. Rustig aan dus.
Ik zag dat bij Kanters het eerste veulen geboren is...schattig!
Die ga ik donderdag vast zien :j
Voor jack best veel reacties. Vooral van mp. Binnenkort, als de sneeuw weg is komt er weer iemand kijken.
Ik heb er wel vertrouwen in. Een goed beleerd, betrouwbaar paard is wel wat waard.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:11

op vertrouwen kun je bouwen heidy!

goh gek joh,mijn pa heeft nu voor de gelegenheiod zijn colbert voor het eerst aangetrokken.das even apart

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:32

Succes Heidy!

Hier gelukkig nog steeds geen sneeuw.Ik zeg houden zo

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:43

Ja hé terug schattig en eerste veulen vos :). Succes Heidy ook! Jack zal zeker een super baasje krijgen had ik een milioen gehad mocht die direct komen vind 'm zo mooie uitstraling hebben!

Nog een geluk dat die nu te koop is je had me anders van mijn Jack afgehouden en dat wil ik nou ook weer niet :P :') .

Jack net in de sneeuw losgelaten <3