Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sandra1984 schreef:hier een verzopen trillend paard uit de wei geplukt vanmiddag.. arm ding heeft natuurlijk heel zn wintervacht eraf gegooid :S dus das koud nu..
Staat ie vannacht lekker op stal(hij zou eigenlijk buiten blijven vanaf nu..) samen met zn dinnetje delen ze de stal.. netjes schot in het midden.. gaat echt heel goed gelukkig!
Tis toch tot morgenvroeg 6 uur, dan gaat ie weer naar buiten.
Net er gauw naar toe gereden regendeken er maar op gelegd.. morgen is het ook van dit k*tweer..

. Ze was zo lief en knuffelig en dat had ik net even nodig, want ik had echt even een dipje. Volgens mij voelt ze zulk soort dingen feilloos aan, want ze hing de hele tijd de clown uit. Ik had haar los laten lopen en was er zelf even lekker bij gaan zitten. Nou mevrouw vond dat ik maar eens in beweging moest komen, dus ging ze alle halsters en touwen van de deuren afgooien. Ze deed het echt expres en dan elke keer met zo'n stoute kop kijken van: "pak me dan" en als ik niet reageerde ging ze het volgende halster eraf gooien. Lekker ding is het ook 
. Ze zijn ook zo heerlijk stevig.
Voor iedereen die het kan gebruiken 

Ik moet wel zeggen dat ik me soms enorm verbaas ovr dingen. Bijvoorbeeld over wat mensen dan 24/7 buiten noemen staan de paarden op een stukje grond even groot -al dan niet kleiner- dan een stal, denk denk ik, dan zijn ze beter af in een buitenbox met een warme laag stro en ruwvoer. Terwijl als je hoort dat de paarden 24/7 buiten staan dan heb je -tenminste ik- toch wel een iets ander beeld voor ogen...