Zit op mijn werk. Kan nu die formulieren niet invullen. AAAAAAAAAAAAAAAH en ik vind het zo spannend!!!! Wel net uitgeprint. Maar ik weet Sjims levensnummer niet uit mijn hoofd helaas.
Maarre.....Sir Sjimmie the 42nd is toch een bekende naam......weet iemand misschien stiekem al of er een match uit is gekomen?
Vanavond kan ik ook al niet want ga zo direct na mijn werk door naar de juwelier trouwring met Pat uitzoeken. Ook niet onbelangrijk....en ook spannend. Hoewel ik dit stiekem spannender vind. hahahahaah niet tegen Pat vertellen. Niet echt romantisch.
Ja maar ik heb geen Word hier.......hihi dat is het hele probleem. Ik zit met een computersysteem voor dierenartsen. Die gebruiken blijkbaar geen Word. hihi
Had ik nog geluk, dacht nog ff plassen voordat ik ga. Valt mijn oog op het buurtkrantje wat daar ligt, en daar stond het op de voorpagina scheelde mij weer benzine en een berg scheldwoorden haha
stalnijmegen
Ik wil eerst precies weten wat een volle match precies inhoudt. Er is namelijk een volle match met een Amerikaanse palomino merrie. Qua oogopslag lijkt ze sprekend op Sjim. Alleen is ze uit 2008.
Mogelijk is haar afstamming blijkbaar dan ook Sjims afstamming. En dan heb ik het over The Blagdon Horse. Mijn verdenking is op dit moment.
Of Bob The Blagdon is een (half)broer en Sjims vader is The lob eared Horse. Bij The lob eared zie ik gewoon Sjim staan op de foto. Sprekend gewoon bijna eng.
Nee er is geen DNA van Bob zelf. Sjim is een match met die merrie. En dat is een afstammeling van Bob. Esme dacht zelfs een moment dat Sjim Bob was hahahaha. Maar dat kan niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat Bob de vader is van Sjim. Althans dat zegt mijn gevoel.
Wat grappig is. SD Laddie is ook een afstammeling van Bob zag ik net. En dat is weer de opa van mijn veulen Ceaden. Hahahaha
rommulus
Geplaatst: 06-04-12 23:46
Heb sil zijn profiel ook maar net op gestuurd Verwacht geen combinaties
snowdon
Geplaatst: 06-04-12 23:46
Je zal versteld zijn bij hoeveel tinkers hier je Bob of Lob tegen komt Een hele grote familie rijker!
Ohw nee vals alarm. Heb verkeerd geredeneerd. Bob is NIET Sjims vader. Esme heeft toch zijn DNA.
Hahahahaha jammer! Ze noemt wel een andere naam. Even zoeken.
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 23:51
Je gooit er 2 door elkaar Sharmila Er is blijkbaar een hengst die The Blagdon Horse heet, en dat is NIET Bob the Blagdon. Bob the Blagdon is namelijk de opa van deze hengst. Zelf ken ik the Blagdon Horse niet, dus eerst denk je dan nog zou Sjim dat niet kunnen zijn dan, maar dat klopt niet qua jaartallen. Sjim matched met Bob zoals een opa dat zou doen, en ik zie nog meer uit die lijn terugkomen in zijn resultaten. Het is ook de lijn die ik verwacht bij Sjim. Dus ik heb interesse in de andere paarden die je in de pedigree van die merrie leest, met stip op nr. 1 is Peter Ash’s Blue Horse maar daar zoek ik al een tijdje naar zonder succes.
In die foklijn zitten overigens ook Bull's Eye (vaderlijn via Peter Ash’s Blue Horse ) en The Old Horse of Wales (moederlijn). Bull's Eye is ook een mooie tweede generatie match, The Old Horse of Wales niet. Wat mijn vermoeden dus bevestigd dat je het moet zoeken in de vader lijn en dus kom je weer uit bij Peter Ash’s Blue Horse én bij de mysterieuze Blagdon Horse. Maar daar lopen we dan ook meteen vast.
rommulus
Geplaatst: 06-04-12 23:57
snowdon schreef:
Je zal versteld zijn bij hoeveel tinkers hier je Bob of Lob tegen komt Een hele grote familie rijker!
nu pas rommulus?
Ben een aantal keer opzoek geweest naar zijn profiel als ik er aan dacht (uiteraard niet kunnen vinden op die momenten ) En heb het profiel een aantal keer in handen gehad op momenten dat ik geen tijd had om het op te sturen en of de mogelijkheid