ellen al lekker met niamh bezig geweest.!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snow heeft nog even met zijn voorbenen gezwaaid van bovenaf en Connor wist zijn plek weer
Het arme ventje doet geen vlieg kwaad....
Zo ver zakte ze door d'r benen haha Maar euh dat was het dan ook 

Maar mevrouw was niet moe, had er nog zin in en geen druppel zweet
Ruim uurtje weg geweest in totaal.
beagle terror hahahaha
Maar ik ga maandagavond ook Zuidlaren in als het niet te vies weer is, dus wordt niet zo heel erg vroeg dinsdagochtend..

Wauw!
Thuis bij m'n ouders gewoon Bintjes. Op het bedrijf ben ik bezig met Innovators (frietaardappel, zegmaar die je bij de Mac Donalds eet) te lossen in de grote loods, moet 2.500 ton in uiteindelijk. M'n baas heeft verder nog een akkerbouwbedrijf, daar zijn nu 2 ploegen bezig, de ene is met het pootgoed (uitgangsmateriaal, zeg maar soort zaaizaad) voor aardappels bezig, gister Bellini's en vandaag Spunta. En de andere ploeg zijn consumptieaardappelen aan het rooien... ik dacht ook met Bintjes maar ben niet zeker.
Jij kunt dan blijkbaar in korte tijd zinniger werken, dan lang aan grote projecten, maar gewoon kleine stappen, en die doe je zo te lezen ook gelijk supergoed. Vind ik wel een dikke 

Maar die andere duoband ervoor moet je handmatig verslepen / duwen / weer boven de ander krikken... Zweet liep op m'n rug
Ff googlen ..
... Das ook nog wel een eindje rijden
En moet ff de maten weten zodat ik de kist alvast kan maken...
Maar toch bedankt hoor! Weet ik ook weer wat Ranzijn is