hihi, Benson het barbie paard!! Hihi ik zie hem al lopen hoor!
Eva bruiloft van broer gehad! Leuk! Vorig jaar zijn onze beste vrienden getrouwd (die nu ook een kleine hebben) dat vond ik ook echt geweldig! En tranen? Ja, die waren er toen ook!
Loïs, wat een geweldige foto weer!! Wanneer kom je eens foto's van Boncho maken??? Hihi
Weer wat zieken hier! beterschap! Laat ik het afkloppen maar hier gaat het weer wat beter.
Paardenmarkt is ook niks voor mij! Vind het vaak zielig en zou dan kopen uit medelijden denk ik......
Banbay zag spoken!! hihi! De bakkabouters zijn zeker jouw kant op gegaan.
Ik heb vandaag gesprongen met Bons! Ben er eigenlijk niet zo van maar mn instructrice ging de les voor mij ook springen met een meisje dus hebben we samen gereden en heb ik ook gesprongen! Niet zo hoog maar Bons vond het erg leuk en deed het ook goed! Dan voelt het voor mij ook al wel ok. Nog even heerlijk een blokje om uitgestapt en daarna mochten ze het gras in. En ik ben blij want Boncho past het regendeken!! Hij staat erg leuk! Zal binnenkort eens een foto maken.
Nu effe douchen en dan wat boodschapjes doen en Johan weer ophalen van het werk!
Mevrouw stelde het niet echt op prijs dat Connor (tink van stal) mee was, zolang hij in zicht bleef was het goed en uiteraard niet tussen snow en haar in Snow heeft nog even met zijn voorbenen gezwaaid van bovenaf en Connor wist zijn plek weer Het arme ventje doet geen vlieg kwaad....
Ook nog 1x goed geschrokken, mijn voeten raakten de grond Zo ver zakte ze door d'r benen haha Maar euh dat was het dan ook Veel stap en 2x klein stukje gedraafd, ging goed!!! Ook later weer stukje voorop en toen vergat ze Connor wel en ging het goed Alleen tijd gewoon vergeten onderweg Maar mevrouw was niet moe, had er nog zin in en geen druppel zweet Ruim uurtje weg geweest in totaal.
Wauw Leon! Fijn dat het zo goed gaat! Dagmar, msschien zien we mekaar tussen de tinkers die daar te koop staan Maar ik ga maandagavond ook Zuidlaren in als het niet te vies weer is, dus wordt niet zo heel erg vroeg dinsdagochtend.. Banbay ziet spoken Dat roze! Whaha ik vind het wel grappig, maar zou het zelf nooit kopen... Nice foto's Loïs Wauw! Ga het land in
Anoniem
Geplaatst: 17-10-09 13:40
Op dit moment zitten we in de aardappels Thuis bij m'n ouders gewoon Bintjes. Op het bedrijf ben ik bezig met Innovators (frietaardappel, zegmaar die je bij de Mac Donalds eet) te lossen in de grote loods, moet 2.500 ton in uiteindelijk. M'n baas heeft verder nog een akkerbouwbedrijf, daar zijn nu 2 ploegen bezig, de ene is met het pootgoed (uitgangsmateriaal, zeg maar soort zaaizaad) voor aardappels bezig, gister Bellini's en vandaag Spunta. En de andere ploeg zijn consumptieaardappelen aan het rooien... ik dacht ook met Bintjes maar ben niet zeker.
De uien zijn een kleine maand terug allemaal gerooid en in de opslag. Verder is nu ook weer het seizoen voor bloemkolen (huisteelt / huisverkoop / lokale supermarkt) bezig. Dat is het project van m'n moeder, maar dat valt qua hoeveelheden erg mee, is een halve hectare ofzo.
En top hoe het met school gaat Jij kunt dan blijkbaar in korte tijd zinniger werken, dan lang aan grote projecten, maar gewoon kleine stappen, en die doe je zo te lezen ook gelijk supergoed. Vind ik wel een dikke waard hoor meid, ook dat je het voor jezelf hebt durven accepteren en écht aan te pakken. Toppie!
Stoer hoor Eef, kan me voorstellen dat je af en toe wel een traantje moest wegpinken. Hoeveel ouder is je broer?
Arme Connor... zo gediscrimineerd door twee andere joekels... Toffe foto! Leuk dat het zo goed ging Leon
Prachtig dat licht he Loïs...
Derde auto is inmiddels gelost, net lopen zeulen met die stomme duobanden... Pfff... de boxenvuller is automatisch verrijdbaar, waarvoor Maar die andere duoband ervoor moet je handmatig verslepen / duwen / weer boven de ander krikken... Zweet liep op m'n rug
Nou ja, je hoort mensen die om 5 uur al op pad gaan om er om 6 uur te zijn, als de markt open gaat.. Maar ik kom alleen om te kijken en niet serieus om te handelen.. dus dat hele vroege gaat me een beetje te ver
O ja trouwens, voordat ik ga.. Iemand misschien een idee waar ik mooie grote hondenkussens kan kopen? Ga een kist bouwen, waar de kussen in komt.. Wel een beetje een grote
Welkoop is wel dichtbij.. Maar hebben ze geen leuke En moet ff de maten weten zodat ik de kist alvast kan maken... Maar toch bedankt hoor! Weet ik ook weer wat Ranzijn is
Op het bedrijf ben ik bezig met Innovators (frietaardappel, zegmaar die je bij de Mac Donalds eet) te lossen in de grote loods, moet 2.500 ton in uiteindelijk.