Nou wat deed ik, een heleboel foute dingen! Niet altijd hoor, maar ben weleens echt zeer boos geworden van onmacht! Heb toen echt huilend m'n instructrice gebeld dat het niets meer werd!
Want kracht met kracht meten is natuurlijk zo dom als wat, maar is gewoon wel je eerste neiging.
Ik deed gewoon alles wat je kan doen, wil je naar rechts, linkerbeen die kant op 'duwen' naar rechts zitten, en heel licht teugelhulp. ALs ik dat maar iets te hard deed, vrrrroem gingen we weer de andere kant op. Op een gegeven moment gebeurde het nog maar 10 keer per half uur, toen nog maar 8 enz... En nu kunnen we redelijk normaal door de bak.
Ohja en niet te vergeten, ik gebruikte m'n zweep als een soort parellistick. Dat werkte echt super. Ik sloeg niet, maar hield hem gewoon bij haar gezicht voor de linkerkant; die kant kan je gewoon niet op. Op 30 cm afstand, en soms liet ik 'em op en neer gaan als ze niet reageerde. Ze is er finaal ingetrapt en als ik haar nu nog weleens niet hou, doe ik het weer en dat werkt echt!
Je wijst gewoon aan welke kant we op gaan zeg maar.
Succes!