ooooooh TK, wat moet jij je banketstaaf gevoeld hebben! Sterkte maar meis hihiBlackstar, balen dat ze je route hebben aangepast, hopen dat er misschien een andere oplossing is! Succes ook in de kliniek!@Janet, fijn dat hij er tóch nog van heb geleerd.Ik ben vandaag voor het eerst naar school geweest, en zit in een klas met 52!!!! leerlingen, echt veel ste veel gewoon!
hihi dank je wel Ik hoop dat het gaat lukken, gelukkig zit ik samen met vriendin in die klas We hebben wel 1 jongen in de klas hah
Haha wij hadden toen ook 1 jongen.. En dat was gelijk mijn beste vriend.. We waren de enige 'normale' met een koudbloed in de stal..
ik ben benieuwd of ik ook nog koudbloedjes in de klas heb zitten, me vriendin valt al af, die heeft een arabier
Doe dat! Je halster is trouwens op de post.Heb het startnummer ook maar meegestuurd.. Dat was ik ook vergeten inleveren..
Gave foto's sita. ben benieuwd naar de meningen op UK, al zij ze daar best nauwkeurig denk ik Ik ga even bankhangen en met pootje omhoog liggen, lijkt me wel wijs tot later.
Valt best mee hoor TK.. Ik zit ook in het Amateurfotografentopic en ze hebben meestal wel gelijk. Gewoon een netjes onderbouwde mening..
Sita_ schreef:Hahaha ja sorry hoor.. Ik ben alles vergeten terug te geven 's avonds.. Moest ook van mij. Ik vroeg, heb je je paspoort? Jij nee, en gaan halen, en toen instappen en wegwezen...
haha, ag soms heb je van die dagen Naja dan was hij gewoon toegestuurd hoor,maar het is altijd wel erg handig om te hebben haha
Zeker als je met de trailer op pad bent is zo'n paspoort handig... (is verplicht bij transport). Aan de rest heb ik ook niet gedacht... Maargoed, het komt wel op z'n plaats