Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jean schreef:maar 12 en 22 is al 44 dus dat gaat denk ik niet whaaaaaaaaaaaa, ingewikkeld, ik puzzel nog wel door.
Op mijn tekening past het uitstekend heb zelfs nog ruimte over voor 2 extra stallen of een extra hooi/stro ruimte

tarmine schreef:Jean schreef:Als iedereen komt wordt het een gezellige boel in Heerde.
Zou wel leuk zijn om met zijn alles Jean gezelschap te houden
Wie gaan er allemaal heen???
flettie schreef:Kijkt op haar tekening:
De hal is 50 meter lang en 12 meter breed. Van de 50 meter gaat 22 vanaf voor de losgooibak. Dan hou ik nog 28 meter over. Op mijn tekening gaat dan aan een kant van de hal nog 4 meter eraf voor een opslagplaats voor de koets, dan 8 meter voor het hooi en vervolgens nog 4 stallen van 4 meter = 16 meter. 22+4+8+16 = 50.
Aan de andere kant van de hal precies hetzelfde alleen dan geen opslagplaats voor de koets maar een wasplaats van 4 meter.
Of zit ik nou weer helemaal fout rekenen?
edit: PS: 12+22 = 34
, dus toch onder het rode haar, valt nu door de mand

Maar ook weer niet
als u begrijpt wat ik bedoel.
Evenvoorstellen maar. Ik ben graaskorf en blijf dat voorlopig ook even. Voor mij is het een hernieuwde kennismaking met tinkerpraat.
. Morgen kan ik er weer heen gelukkig en vandaag gaat iemand een buitenrit maken met bolleke. Zondag lekker naar de hoge veluwe geweest en verdwaalt
we waren door een official de verkeerde kant opgestuurd en we wisten ondanks een kaartje niet meer waar we zaten. Uiteindelijk hebben we zowat 8 km extra afgelegd voordat we weer terugwaren.
(deze dame heeft erg stevige dijen). Graaskorf schreef:Ik ben er weer.Maar ook weer niet
![]()
Ik ben ook al aan het tekenen en rekenen voor een indeling.
Ik moet er niet aan denken dat onze kippen zo gehouden moesten worden. Arme dingen. Hoeveel ramen zitten er in de ruimte waar rekening mee gehouden moet worden? En een wasplaats zou ik zelf naast de paddock zetten ver van de hooi en stro opslag en de plaatst voor de wagens. Om te voorkomen dat bij erg spetteren er spullen nat worden die er niet tegen kunnen.
Graaskorf schreef:Ik ben er weer.Maar ook weer niet
![]()
Evenvoorstellen maar. Ik ben graaskorf en blijf dat voorlopig ook even. Voor mij is het een hernieuwde kennismaking met tinkerpraat.
![]()