Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snackie schreef:Fout Kaat, het is niet jessica, Luna lijkt dr totaaaal niet op.
Deze hebben geen prachtige maanogen zoals die van jes,
Even uit dr laatste topic gestolen
https://lh4.googleusercontent.com/-c3MZ ... mage18.jpg

hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik niet alles bij heb gelezen
ik lees telkens alles wel mee op mn tel, maar uitgebreid reageren gaat dan niet. Heb alleen telkens te weinig tijd om uitgebreid achter de computer te zitten en loop dat steeds verder achter 
hij is dan wel 15 (ondertussen bijna 16), maar heeft natuurlijk wel ruim 5 jaar in de sport gelopen en flink wat resultaten behaald plus bomproof buiten en beleerd voor de wagen.
de foto's zijn nu net binnen dus ik ga kijken
mag vast wel een topic maken toch andrea?
wel jammer dat je maar 1 rijtopic per week mag
Jackytje schreef:Ooh spannend Sally! Leuk zeg!
Ik zit hier te twijfelen of ik het 'dressuurproefje' op de keuring in Brakel (bij bokker Frenia) zou rijden met Tinky.. Als ik de kans krijg om te oefenen, en ze gewoon braaf is zou het geweldig zijn en een boost voor mijn zelfvertrouwen. Maar wat als ik het verknal?
Leonoor schreef:Jackytje schreef:Ooh spannend Sally! Leuk zeg!
Ik zit hier te twijfelen of ik het 'dressuurproefje' op de keuring in Brakel (bij bokker Frenia) zou rijden met Tinky.. Als ik de kans krijg om te oefenen, en ze gewoon braaf is zou het geweldig zijn en een boost voor mijn zelfvertrouwen. Maar wat als ik het verknal?
Als je het verknalt, dan is er nog niets aan de hand
Is een kans dat ik dan weeral niet grijp. Wie weet gaat het super! Ik weet niet precies wat het proefje inhoud, maar is echt de basis. (Stap, draf galop en enkele figuurtjes)
die van Bart komt volgende week
(mag er maar 1 per week maken
)