[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:08

Snackie wat goed! Misschien leert ie het wel :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:11

Bedankt! Heb hier ergens nog een lekker kroel filmpje slingeren, even uploaden... Edit; Verdorie! Heb m verwijdert :(

Fijn dat Jaron weer normaal deed! Ook lente in zijn bol :P 'T is precies ook de moment voor de pubertjes (Vriendin had ook problemen met der merrie)

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:31

Mijn kar was 2500 euro, 2e hands. Ben er erg blij mee.
Wat je kan vragen: stappenplan, alleen voor de kar of samen met beleerd paard, hoe wordt jij betrokken in de training want jij moet het tenslotte gaan doen, alleen het aangespannen leren of ook dingen afleren in gedrag (paard moet netjes stil blijven staan enz) Heb de ervaring dat niet iedereen zich daarmee bezig houdt.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:46

PB gezien hoor Karlijn. Ik zal het even in de groep gooien van de week :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:33

Pfff mensen,ik kan t niet bij houden hoor Y;(
iig zie ik allemaal mensen met paarden pubers,mmm leuk,ben benieuwd wat ik kan verwachten met mijn pubertje,voorlopig is ze braaf,maar ja ze hoeft nog niks he ;)
Met Peb trouwens haast geen puberitissen gehad,die is altijd braaf :roll: :=
wel ernstig last van een steigerende mensen puber >;) ,telt dat ook? :=

Diaz te koop :(:) ahhhhh.Als ik Silana niet had gekocht..

Overal regen vandaag,ik vind t niet erg,mijn grasjes waren er erg blij mee *\o/*

Ivar mn fjorden kind is vandaag weggegaan,dat is raar :\

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:47

Sterkte inge!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:49

hihi Maartje,ik kom jou ook overal tegen :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:03

Puberen, BJ heeft de laatste tijd af en toe dingen dat ie uit probeert. Het zijn wel echt kleine dingen moet ik zeggen en nou niet bepaalt gevaarlijke dingen. Nu ben ik bezig met wat leid en grondwerk oefeningen ik vind het het perfecte moment.

Kaat is Tinky nou helemaal uit der wintervacht of zie ik dat verkeerd ? Hoe heb je haar der opeens zo snel uitgekregen ?

Heb ook verder alles bijgelezen hoor ga zo nog naar BJ voeren en morgen even een ritje maken waarscheinelijk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:06

Ze is idd zo goed als uit haar wintervacht. Veel poetsen en furminator doen wonderen! :)

Edit; Ze had in de winter ook haar regendekentje op en merktte toen dat ze al veel haar verloor, ze heeft dan ook niet zo super veel winterhaar aangemaakt.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:11

Heb je nu ook een furminator ik ook ik zie dat het bij BJ ferm aan het minderen is denk dat ie toch tegen eind de maand er ook rond uit gaat zijn. Ik verschoot er gewoon van op het ene moment een bolletje wol en het andere moment een filmpje dat je amper ziet dat ze nog wintervacht heeft...

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:46

Mijn kar is ook tweedehands. Ik vond het toch een knappe prijs. Hij zag/ziet eruit als nieuw.
Jack is ook al uit de rui, maar die heeft ook lekker onder een deken gestaan en zat dus ook niet zo heel dik in zijn haren.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:55

Ben ik ook weer :o

Karlijn, mss ziet ie dat 2 ook best kan :D Zeker als ze bij elkaar staan. Gelukkig heeft het geen haast.

En lekkere foto's gezien :D

Mijn dame is ook zo aan het verharen, maar lekker gepoets en nu hangt er vnl nog veel onder haar pens :j
Verder nog lekker gereden vandaag! Ondanks ze wat fris was, was het heel aangenaam. Meestal is ze buiten erg voorwaarts, maar in de bak kakt ze in, ookal probeer ik het heel spannend te houden. Ze geeft het niet eens de kans hahaha.
Maar vandaag schrok ze ineens en was al kijkerig. Dus ik zag mijn kans schoon om dit meteen om te zetten in iets positief en mevrouw ging een partij netjes lopen. Heel krachtig gebogen en ontspannen via haar rug.
Morgen bij redelijk weer weer eff de trailer op en wandelen bij het meer. Ook even bij houden die trailer gezien ze toen richting het strand zo moeilijk ging, maar terug wel erg makkelijk. Eff een gewoonte ervan maken dus. :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:03

Zo'n furminator lijkt me erg fijn :j
Moet wel zeggen dat ik enorm heb genoten van die teddy vacht, echt makkelijk!

Ik hop dat dit het meteen ook was bij jaron. We gaan het merken.
Heb nu goeie hulp :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:08

hetlevenwint schreef:
Heb je nu ook een furminator ik ook ik zie dat het bij BJ ferm aan het minderen is denk dat ie toch tegen eind de maand er ook rond uit gaat zijn. Ik verschoot er gewoon van op het ene moment een bolletje wol en het andere moment een filmpje dat je amper ziet dat ze nog wintervacht heeft...

Zo erg was het toch niet :') Op de fotoshoot foto's was ze ook al bijna uit der vachtje. Ze heeft enkel nog van die lange buikhaartjes.. Ik zal zien dat ik nog eens een foto kan maken.. Ik heb die ene furminator uit de Tom & co gekocht van 16euro, werkt heel fijn!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:10

Lange haren, hihi, als jaron de wind van achter krijgt, dan staan ze op zijn kont omhoog _O-
Heb de meeste weggeknipt met de schaar, zag er echt niet uit _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:12

Hier misschien wat duidelijk (op het laatste begon mijn shet tegen de deur te schoppen :+ )

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:17

'jou accent, vind het zoo leuk!! en wat lief dat samen poetsen!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:24

Waarom vinden Nederlanders mijn accent leuk? :') In mijn klas lachen ze ermee, omdat ik best plat Vlaams praat soms :P

En Tinky zat trouwens de steen te kroelen :P (Nouja kroelen, eerder bijten ofzo)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:29

samen poetsen dus :P

Euhm wat aan jou accent leuk is, echt nog een kleine meisjes stemmetje, zoals ik vroeger zelf ook was, alleen je praat er belgs/vlaams bij. wat overigens heeeel anders is dan zeeuws vlaams. (dat praat ik zelf, of tegenwoordig ook minder aangezien ik meer abn ga spreken ;) )

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:37

Lief dat jullie aan me denken :*
Clover gaat nogsteeds ontzettend goed, vulva nogsteeds niet. Moet het nog even aankijken en anders moet ze wss richting kliniek.
Zit even niet zo lekker in m'n vel dus zit even in de bijleesmodus :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:38

Dikke knuf eef! :(:)

destijds had een rijpaardmerrie bij ons ook regelmaat bloed aan de vulva, bleek een baarmoederonsteking te hebben (daarvoor ook 9 veulens meen ik) en die werd dichtgezet, daarna geen problemen meer gehad.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:39

Haha, klein meisjes stemmetje :') Ja, ik praat een beetje met een Geraardsbergs accent mix met accent uit Huizingen en de kanten van Halle erbij :P Is echt een mengelmoesje (Zat op school in Geraarsbergen, dus accent overgenomen en mijn vader en moeder zijn van de kanten van Halle :j ) Ik zeg ook niet 'je' of 'jij', maar altijd 'ge' of 'gij'. Of ipl kip 'Kieken', handtas 'Sjakosche' (weet niet hoe je dat schrijft?) en een heleboel woordjes dat van het Frans komen, ook door dat mijn moeder Franse roots heeft :P O.a. Ca va of C'est tout.

Mijn vriendin's oma is ook een Zeeuwse! Ik vond dat heel grappig praten :P Ik kon het idd wel wat verstaan..

Edit; Hé, bah, dat is balen eef :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:43

Ja dat hadden wij ook hoor, beetje belgs en zeeuws door elkaar. en dan hebben we het nog over het stadse.
Als we op de boerderieje bie opa en oma warn, dan proatu wu nog een bietje plattur :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:48

Haha, ik kan me al helemaal voorstellen hoe dat klinkt! Zo extreem ben ik dan ook weeral niet, ik zeg ook gewoon boerderij. Hier zeggen ze regelmatig wel tegen paard een pjeerd. Dus dan moeten we altijd tegen mijn meter(soort oma, net iets belangrijker) zeggen dat ik ga pjeerdrijden :') Zei zegt echt altijd pjeerd. Ze was zo gek op Tinky. Altijd kijken wanneer ze der was en altijd zeggen; 'Kijk, da pjeerd staat daar weer!' of 'Hoe ist me u pjeerd?' :) Tot dat ze begon te 'zagen' (zeuren) dat ik der voorlok moest afknippen want die hangt in der ogen :oo Jammer genoeg is mémé erg dement geworden, ze is nu toch al een dikke maand in het ziekenhuis in afwachting tot overplaatsing naar het rusthuis.. Ze is onlangs gevallen op der rug en zit nu vastgebonden in bed :(:) Oké, ik vond haar soms echt zoooo irritant, maar ze kan er ook gewoon helemaal niets aan doen :n Ze gaat de laatste tijd ook erg achteruit.. Mijn opa is 2 jaar geleden overleden, dus ze is al een hele tijd alleen.. Eigenlijk zou het andersom gebeurt moeten zijn (zeer cru), want mijn opa was eigenlijk nog zeer goed bij zijn verstand en die man zou helemaal opengebloeit geweest zijn. (Mijn meter zat de hele dag tegen 'm bezig en te zeuren, dat ie het gwn beu was.)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:57

hier een verzopen trillend paard uit de wei geplukt vanmiddag.. arm ding heeft natuurlijk heel zn wintervacht eraf gegooid :S dus das koud nu..
Staat ie vannacht lekker op stal(hij zou eigenlijk buiten blijven vanaf nu..) samen met zn dinnetje delen ze de stal.. netjes schot in het midden.. gaat echt heel goed gelukkig!
Tis toch tot morgenvroeg 6 uur, dan gaat ie weer naar buiten.

Net er gauw naar toe gereden regendeken er maar op gelegd.. morgen is het ook van dit k*tweer..