Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,telt dat ook?
ahhhhh.Als ik Silana niet had gekocht..
Zeker als ze bij elkaar staan. Gelukkig heeft het geen haast.
hetlevenwint schreef:Heb je nu ook een furminator ik ook ik zie dat het bij BJ ferm aan het minderen is denk dat ie toch tegen eind de maand er ook rond uit gaat zijn. Ik verschoot er gewoon van op het ene moment een bolletje wol en het andere moment een filmpje dat je amper ziet dat ze nog wintervacht heeft...
Op de fotoshoot foto's was ze ook al bijna uit der vachtje. Ze heeft enkel nog van die lange buikhaartjes.. Ik zal zien dat ik nog eens een foto kan maken.. Ik heb die ene furminator uit de Tom & co gekocht van 16euro, werkt heel fijn! 
) 
)
Ja, ik praat een beetje met een Geraardsbergs accent mix met accent uit Huizingen en de kanten van Halle erbij
Is echt een mengelmoesje (Zat op school in Geraarsbergen, dus accent overgenomen en mijn vader en moeder zijn van de kanten van Halle
) Ik zeg ook niet 'je' of 'jij', maar altijd 'ge' of 'gij'. Of ipl kip 'Kieken', handtas 'Sjakosche' (weet niet hoe je dat schrijft?) en een heleboel woordjes dat van het Frans komen, ook door dat mijn moeder Franse roots heeft
O.a. Ca va of C'est tout.
Ik kon het idd wel wat verstaan..
Zei zegt echt altijd pjeerd. Ze was zo gek op Tinky. Altijd kijken wanneer ze der was en altijd zeggen; 'Kijk, da pjeerd staat daar weer!' of 'Hoe ist me u pjeerd?'
Tot dat ze begon te 'zagen' (zeuren) dat ik der voorlok moest afknippen want die hangt in der ogen
Jammer genoeg is mémé erg dement geworden, ze is nu toch al een dikke maand in het ziekenhuis in afwachting tot overplaatsing naar het rusthuis.. Ze is onlangs gevallen op der rug en zit nu vastgebonden in bed
Oké, ik vond haar soms echt zoooo irritant, maar ze kan er ook gewoon helemaal niets aan doen
Ze gaat de laatste tijd ook erg achteruit.. Mijn opa is 2 jaar geleden overleden, dus ze is al een hele tijd alleen.. Eigenlijk zou het andersom gebeurt moeten zijn (zeer cru), want mijn opa was eigenlijk nog zeer goed bij zijn verstand en die man zou helemaal opengebloeit geweest zijn. (Mijn meter zat de hele dag tegen 'm bezig en te zeuren, dat ie het gwn beu was.)