Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blijft een veel voorkomende combinatie hier. Tinkies en Haflingers
Welke ouders zitten er achter Pebbels?
)Grit schreef:Ik vind het vooral ego-berichten als je altijd alleen maar je eigen bericht plaatst, meteen weer weg bent en volledig voorbij gaat aan wat er verder nog in het topic gebeurd. Dan nog is dat ieder haar keuze, maar vraag ik me af wat er leuk aan is om in een kletstopic te zitten.
Zie je het trouwens in zijn algemeen al weer wat meer zitten mbt studie of is dat nog een teveel rotvraag?
Vroeg het me al een paar dagen af maar kwam er niet van...
En even op gang gekomen, om kwart over 7 weer een auto te lossen... Tussendoor nog boodschappen gedaan (vliesbehang en lijm opgehaald, téring kriebel wat is dat dúúr
Bleeeh.. ok, moest wel veel hebben maar toch
). Verder ben ik nu aan het leren te jongleren met kisten met de heftruck...
Is nog best lastig hoor... wil teveel sturen, en het is een elektrische dus hij reageert errug goed....

Sita, geweldig, Hij vind het ook allemaal goed he, super veulen, oohnee... Little Star
Wat is ie toch knap
grid schreef:O haha ik zie roze in avatar en denk meteen aan loïs(en is ook iets wat zij had kunnen zeggen
)
Whaha
Hihi
*Gaat straks even op internet kijken
*
ellieellende schreef:owwww er worden er hier nu een paar he-le-maal gek door veel roze.....
Voelt zich helemáál niet aangesproken

, dus moest nieuwe taken gaan verzinnen. Maar nu heb ik wel alles afgerond van het vak EngelsDidactiek, jeej

, 20 pagina's bijlezen is veeel 
, en ze zagen er ZO mooi uit. Heb wel wat traantjes moeten wegpinken hor!
, welkom Moyra!
, jaaa puck het was ZO geweldig
. Ik wil ook trouwen, alleen al om de jurk
leuk dat het zon leuke dag was.