Welkom Moyra. Leuk dat je ook een Haf hebt
Blijft een veel voorkomende combinatie hier. Tinkies en Haflingers
Welke ouders zitten er achter Pebbels?
Ik poog wel altijd bij te scrollen, maar soms skip ik dat en val zo binnen. Uitgebreid bij-reageren doe ik niet (en lees ik bij anderen ook half overheen...
)
Grit schreef:Ik vind het vooral ego-berichten als je altijd alleen maar je eigen bericht plaatst, meteen weer weg bent en volledig voorbij gaat aan wat er verder nog in het topic gebeurd. Dan nog is dat ieder haar keuze, maar vraag ik me af wat er leuk aan is om in een kletstopic te zitten.
Mee eens, degenen die dat doen negeer ik ook volledig.
Beterschap Puck
Zie je het trouwens in zijn algemeen al weer wat meer zitten mbt studie of is dat nog een teveel rotvraag?
Vroeg het me al een paar dagen af maar kwam er niet van...
Hier is het met vlagen superdruk... Thuis in de oogst, op werk in de oogst, zowel pootgoed als gewoon. Tevens nog lossen voor derden in de middelgrote opslag. Gisteravond tot 21 u gewerkt, toen naar huis, kon daar ook weer gelijk aan de band, om 23 gestopt en gaan douchen / bed. Vanmorgen om half 7 er weer uit...
En even op gang gekomen, om kwart over 7 weer een auto te lossen... Tussendoor nog boodschappen gedaan (vliesbehang en lijm opgehaald, téring kriebel wat is dat dúúr
Bleeeh.. ok, moest wel veel hebben maar toch
). Verder ben ik nu aan het leren te jongleren met kisten met de heftruck...
Is nog best lastig hoor... wil teveel sturen, en het is een elektrische dus hij reageert errug goed....