[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 07:27

Goeiemorgen....

Leon... begrijp wel wat je bedoelt hoor met jonge paarden enzo ;) Mooi omschreven ook met band opbouwen en rijden is hobby...

Ben benieuwd hoe Biancaa het heeft gehad....

Prachtige quote van Mirjam :D

Denise... Ze wilde dus echt alles zelf nog doen dus! Maar goed dat je haar nu wat uit handen neemt.... ;)

Ellie.... lekker :9

Grit.... prachtig hoor... al die kromme zinnen :P Het is in ieder geval wel begrijpelijk! :D

Tot laters..... Moet nog een paard wassen.... Krijg het nog druk.... :+

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 07:51

Goeiemorgen :D

Even bijlezen :P

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 07:54

Goeiemorgen!

Ellen beetje tipsie :D . Hopen dat je niet zo wakker wordt %) De vakantie is dus feestelijk begonnen *\o/*

Janet weer lekker thuis geslapen :z Slaapt toch het lekkerst he.

Tot laters Lucy, succes!

Ik heb gisteren me enorm uitgesloofd op het terras. Voor het eerst in drie jaar de dakgootjes schoongemaakt, de luifel schoongemaakt (verhips, hij is wit!) enz. Vandaag sproeien met zeer milieuonvriendelijk gif en van de week dan nog een keer snoeien (veel dode struiken :o )en, en, en.
Maar vandaag wordt het warm, dus ga ik wel rustig aan doen.

En met de badkamer gaat het goed, maar wat een tijd kost dat. We zijn nog niet op een derde. Arme Carlo, die leeft in een tegelhokje.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 08:17

Geopereerde Teckel alweer naar huis :+

Banbay en Kascha braaf geweest +:)+

Leon trots op Chayenne *D

Haha, Eva wil de schimmeltink hebben :P

Janet gister alles opgeruimd, en nu weer lekker thuis :)

Hihi, Ellen :(:) :P

kuzznathalie

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 08:40

Goeiemorgen! :wave:

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 09:05

Goedemorgen.

_Rhiannon_ Het komt er hier op neer dat de 1e te veel pit had, de 2e te weinig pit en nu hoop ik met de 3e een tussenweg gevonden te hebben, maar er 1 weg doen nee ik kan en wil het niet.
Wij hebben hier ruimte, tijd komt na de verbouwing wel alleen het geld tja dat ontbreekt een beetje, maar goed als de melkprijzen weer omhoog gaan dan komt dat ook allemaal goed.
Maar ik geef andere mensen ook helemaal gelijk hoor als ze het niet meer zien zitten en of verder in een sport willen en het met hun paard niet haalbaar is wat ik dan wel weer jammer vind is dat ik soms ook advertenties tegen kom van mensen die een paard net hebben en hem al weer verkopen omdat het niet klikt, het moet toch al klikken als je elkaar de eerste keer gezien heb lijkt me en als alle knopjes er niet opzitten dat is de trainen.
Het is dat ik hem niet verkoop en dat er nu wat problemen zijn maar Bravour is het paard dat jij zou zoeken, lekker voorwaarts werkt ontzettend graag voor je liefst elke dag.

Grit Het is met Bonny nog wel eens opletten, want als mevrouw het niet zint laat ze het ook wel merken ik zou een vreemde niet met haar in de rounpen zetten en zeggen zo ga maar lekker freestylen, maar ik durf wel iedereen op haar te zetten jong en oud want dan zet ze geen stap verkeerd.
Wel erg dat een paard zo lief kan zijn en dat er dan opeens een knop om kan gaan en vooral de gedachten erbij dat het mogeijk is dat er een knop om kan gaan.
Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd.
Grote schoonmaak buiten, leuk als je dan weer kleurtjes tegen kom waar je het bestaan niet meer vanaf wist. :P
Verbouwen kost een hoop tijd, ik denk dan maar aan het mooie resultaat dat er zal komen.
Mij waren de kromme zinnen trouwens niet eens opgevallen, zal wel komen omdat die van mezelf ook nooit zo recht zijn. :D :D

ellieellende Wat ben jij triest zeg ons zomaar in de steek laten. ;) :D :D :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 10:36

argh ben pissig...

Wat een associale varkens lopen er op deze aardkoot rond.

Net naar de intratuin geweest met mijn moeder kom ik terug, zit er een gigantische deuk in mijn auto... :(
Niet een deukJE, maar een joekel. Ongveer 40 cm lang en 20 cm breed...
Geen briefje achter de ruit niets... Ben naar het personeel toegelopen en die gaan de bewakingscamera's na kijken of ze een nummerbord kunnen zien van die auto.
Ben naar de politie bureau geweest om aangifte te doen.
Baal ontzettend.

Wat hebben mensen tegenwoordig weinig fatsoen...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 10:37

grit, dat klopt, syl is heel betrouwbaar, enorm lief, het probleem ligt meer bij mij. maar ik heb het idee dat syl me te goed aanvoelt, dat ze me te goed door heeft. kan het niet precies uitleggen, maar het voelt gewoon of de combinatie tijdens het rijden niet goed is.

grrr, ja jij hebt de keuze al gemaakt. net als mn zusje. dat is ook zoiets stoms, vind het zo knap dat ze heeft durven kiezen (al wist ze wel al dat ze dan verder ging met mitch) en nu heeft ze weer zoveel meer lol en plezier. (omdat ze eerst echt te weinig tijd had en toch liever met mitch bezig was)

snap goed wat je bedoelt _Rhiannon_, al is syl niet lui :P
maar ik snap dat je haar niet kan houden. het liefst zou ik syl houden maar als ik voor een ander paard kies kan ik haar niet houden, voor haarzelf niet, want ik weet dat ze dat zou voelen, en kwa geld en tijd ook niet. wel kan ik kiezen om tevrede te zijn met haar. en eigenlijk ben ik dat heel erg, maar niet met het rijden. en dat is nou net het extra stukje ontspanning, ergens anders mee bezig zijn en dat mis ik.

maar toch is rijden niet het enige wat ik wil, ik wil ook zo'n band als ik met syl heb, en ook kunnen tutten en knuffelen. ik vraag me af of er wel zo'n paard bestaat en of ik mezelf niet voor de gek hou..
een 100% boomproof paard met een gouden hart en wat ook nog eens verder goed aan de hulpen is en er leuk uit ziet en waarmee de klik er is.

zozo grit, flink bezig geweest! wel leuk als het er allemaal weer tip top uit ziet.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:35

Nog geen verslag van Biancaa? :oo

Mensen, weet wel dat ik natuurlijk wel snap dat een paard verkopen soms gewoonweg de beste keuze is :+

Hier heeft van de week een familiedrama afgespeeld in ene huis langs het bos.... Vrijdag zijn de 39-jarige vrouw en haar 2-jarige zoontje dood gevonden in huis nadat er dagenlang niets meer van ze was vernomen..... Laten wij nu net donderdagavond daar naar binnen hebben staan gapen toen we de auto daar hadden geparkeerd om met Tobiasje te wandelen....... brr freaky!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:39

iew eng Leon...

Zo aangifte gedaan, wat een gedoe zeg.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:46

he bah, wat naar leon...

ben ook wel benieuwt hoe bianca het heeft gehad. die is hopelijk nog na aan het genieten van een geweldige dag.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:03

draaakje schreef:
Maar toch is rijden niet het enige wat ik wil, ik wil ook zo'n band als ik met syl heb, en ook kunnen tutten en knuffelen. ik vraag me af of er wel zo'n paard bestaat en of ik mezelf niet voor de gek hou. Een 100% boomproof paard met een gouden hart en wat ook nog eens verder goed aan de hulpen is en er leuk uit ziet en waarmee de klik er is.
Ze bestaan, maar je moet hem/haar net op je pad treffen.

Janet :( wat k*t

Leon :oo getverdrie. Dat is akelig

Net bij de Ikea geweest, we waren niet de enige :+ :+

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:15

ik was gister in de ikea, was ook zo druk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:43

Het is daar volgens mij altijd loeidruk, ongelooflijk. We waren er om 10 uur en het restaurant zat al tjokvol :roll:
Maar ach, ze hebben er leuke spulletjes en daar gingen we voor.

Afwachten of Bianca vandaag nog verslag komt doen. Ik hoop echt dat het een superdag was en sommige mensen zich sportief hebben gedragen.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:54

Grit schreef:
Zou wel gaaf zijn, een megahaardroger waar je je paard in 10 minuten mee droog krijgt.
Net zoals voor honden in een trimsalon. Zo'n blower waarbij de hond strak tegen de muur aan wordt geblazen en er heeeeeel fluffy uit komt.

Wij hebben voor Benson laatst de bladblazer gebruikt.. Hij was in een flits droog! :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:59

Dat is een idee :)*
Werkte het goed??en hoefde je Benson niet uit een boom te vissen :D
Ik ruik een nieuw marketingproduct "nieuw, nieuw, nieuw, een ponyblower....."

Zo, ga mijn klusoutfit maar weer aantrekken. Herkenbaar aan stoffig grijs.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:03

Het werkt perfect! Benson goed vastgeknoopt aan de balk :P en blazen maar! Was na een ongelukje op stal smorgens, helemaal schoon gewassen, wil ik hem op de trailer zetten; tadaaaaa strontvlek! Snel de hogedrukspuit erover en drogen met de bladblazer en we waren zo weer op concours!

(er zijn trouwens al paarden-drogers op de markt, in een soort solarium-versie die lucht circuleerd. Die hebben ze bij het paardenzwembad hier)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 13:38

Benson met een bladblazer droog gemaakt :')

Ieuw, Leon, da's eng :=

Jez*s wat een trieste mensen Janet >;)

Maartje gister naar de Ikea geweest 8-) en Grit vandaag 8-) Tjaa, daar is t altijd wel druk :+

*Wacht op Bianca*

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:42

ze hebben ook veel leuek spullentjes bij de ikea. en voor weinig geld.
we hebben een keukenset van opa gekregen voor in ons nieuwe huis. echt van pannen tot knoflookpers, ovenschalen en bakjes, messen enz. heel handig, en echt niet duur.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:43

Jeetje Janet!
Asociaal!!! :(

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:48

janet, zo is er een keer iemand tegen mama's fietsen rek aangereden, ding helemaal verkreukeld. mensje reed gewoon door..
iemand had het gezien en wist wie het was dus die heeft het aan mama verteld (was boodschappen doen) zo hebben we haar kunnen bellen, deed eerst heel moeilijk en het ging allemaal niet zo hard, en ze dacht dat niemand het had gezien (dus dan is het minder erg |o 8)7 ) uiteindelijk heeft ze wel betaald.
hoop dat ze het nummerbord kunnen achterhalen!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:26

Giel & Max :D en nieuw

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij zit best netjes hè?
Twas best wel stoffugh.....uche uche

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:53

Leuk om Giel weer op Max te zien! Hij doet het goed Angela, Max en Giel!

Nou waarschijnlijk heeft mijn auto meer als 1000 euro schade :(

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:59

Leuke foto's Angela! Wat is Giel lang, zo lijkt Max ineens kleiner. Fijn dat Max is gebleven, jullie hebben zo allebei plezier met hem.
Bevalt het zadel??

Janet, wat zonde en wat een hoop geld. Ik hoop de camera's iets laten zien.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:09

Hee Angela... Wordt Max nu ook al veel witter? Heb het idee dat hij richting de kleur van Ziggy gaat!
Gave foto's en mooi zadel!

Janet... Balen van je auto! :( :(:)

Getver Leon.... Dat is inderdaad freaky!

Maartje... Goed over nadenken... Op een gegeven moment groei ook naar een verkoop toe en weet je dat dat het beste is voor jouw en het paard. Het ligt er vaak ook aan naar wie ze toe gaat. Heb het zelf gehad met Lynn en ben erg blij dat ik die keuze toendertijd wel durfde te maken... Ook al deed het pijn!
Lekker naar Ikea geweest :P

Grit.... Ook lekker naar Ikea geweest :P

Mirjam hoopt op meer tijd na de verbouwing :D Ik hoop ook altijd op meer tijd....

Zie Benson al staan met die bladblazer... Lache zeg, dat hij dat accepteerd!

Wacht ook op verslag van Bianca!

T'is warm hier.... Maar ook wel lekker....