Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teuntje111 schreef:jeetje, wat een donders mooi paard heb je daar!! Vind zijn vlekkenpatroon heel gaaf!
Ahearn is vanmiddag opgehaald door zijn nieuwe baasjes, mis hem wel een beetje.. Heeft toch bijna 2 jaar in mijn kuddetje gestaangister en vandaag nog even wat foto's getrokken van het kereltje, samen met Mandy.. Waren wel echt superlieve mensen en heuuul gezellig ook
Hij gaat in Hilvarenbeek wonen..
Boyan staat nu samen met Bonita en Bries en Willy staan nu bij mekaar. Bonita is boos, maar Willy heeft er geen problemen mee.. Moet alleen maar even zo, want voor Boyan heb ik geen andere maatjes die erbij kunnen, want mijn merries mogen niet gedekt worden
skysari schreef:Nou alles goed gegaan hoor hierzomeneer is zonder problemen aangekomen op zijn nieuwe stal.
We zijn deze week rustig aan begonnen met wat longeer werk. Dit pikt ie best goed op, meneer dacht er van tussen te kunnen scheuren maar na mislukte poging 3 van hemloopt ie keurig stap en draf
.
Ik moet zeggen het is wel een hele uitdaging om met een echt groen paard bezig te zijn, Zoalng je maar een flinke dosis geduld en volhouding heb komt het helemaal goed.