Heb net een gedeelte ingepakt, de rest meot later.Hihi en zo vind je nog eens wat terug fantastisch Vond brieven van 10 jaar gelden, die ik naar een vriendin schreef en zij naar mij. Op wie we verliefd waren enzo.. dat waren dan secretly 3 en secretly 2. waar nummer 1 gebelven is weet ik niet hahahahaha "Ik denk dat ik nog wel verliefd ben op secretly 3, ik kijk morgen naar hem of ik dat ook nog zo vind"
Nee morgen niet maar begin nu woensdag. Maar ik werk maar vier dagen per week dus dat maakt niet zo uit welke dag ik dan betaalt krijg toch.
Ik had ook nagevraagd hoe het zat met hoeveel uur per dag werken. En het is zo bij ons dat je 8uur per dienst draait. Je hebt dus pauze tussen de bedrijven door. Was bij mijn baas van het borduren ook zo.
Nee ze vonden het hier ook niet erg netjes en was het laatste woord nog niet over gesproken hihi
Pfoeh.. 20 blz. bijlezen ga ik niet redden, sorry Heel druk weekend gehad, mijn eigen verjaardag, tot 4 uur uit en dan 's middags weer de verjaardag van een goede vriend.. heb vandaag tot half 12 in bed gelegen
Jessie haar kreupelheid is waarschijnlijk iets spiertechnisch, ze draafde niet goed, maar toen ik haar liet buigen (links/rechts) en haar nageeflijk reed, was het over? dus de hele les maar bezig gegaan met cirkels en buigen, buigen buigen vanuit die ontspanning en nageeflijkheid, en dan liep ze goed. Maar een half uurtje les gehad, gestopt toen ze goed liep. Instructrice heeft me een supplementje van Vit. E en selenium aangeraden, dus dat gaan we nou maar eens proberen, en dus op deze manier verder rijden, hopen dat ik het eruit kan rijden
Jee Peet, das ook niet bepaald lekker.. Delft-Breda is een takke-eind met de trein Nou hopelijk kan je dan volgende week de cursus wel doen..
Hopelijk kan je Jessie er door trainen zo Berdien! Dat is in ieder geval wel iets gunstigs!
Nou ik heb vandaag een halve dag gewerkt, het ging best aardig met de lichte klusjes die ik op me heb genomen. Vanmiddag naar de fysio geweest en ik heb rek en strek oefeningen voor mijn nek en donderdag moet ik terg
Zo om 1600 uur komt Alexander me ophalen en dan kan ik eindelijk me knollies weer knuffelen!!!
Wat betreft cadeaus.. niets overtrof natuurlijk Flynn maar de andere cadeaus waren ook bijzonder fijn Ik had al de Canon EOS 20D gekregen, van mijn oom en tante (die van Flynn) heb ik een 50mm portretlens erbij gekregen verder nog allerlei leuke kleine dingen, boeken, enkelbandje, flessen Guinness steentje met een klavertje vier zodat ik Ierland altijd bij heb fijne douchedingetjes en geld. Vergeet ongetwijfeld nog een hoop
Ik ga maar weer eens hardlopen, na een pauze van enkele maanden