Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat een werk.
stoer zeg WenK schreef:Goedemorgen!!
Jean, gaaf hoor, dat je met 6 hengsten komt, ik ben heeeeeel benieuwd!!! Waar is het eigenlijk (plaatsnaam heb ik gelezen, maar waar is dat?)?
Heb 6 jaar genoten van deze auto en heel veel meegemaakt, deze auto was het begin van een nieuwe start in mijn leven en daarom geeft het nu zo'n dubbel gevoel dat ik hem weg doe.... Ik heb zelfs 2 jaar geleden Silas ermee opgehaald uit zeeland.....
Zo'n ding gaat toch iets voor je betekenen... Mijn moeder rijdt nu in mijn vorige auto, vind ik nog steeds wel eens raar... Heb ik met huizen ook...

NikitaGoGo schreef:Annick - wat voor klachten heb je dan precies ??
hahaha valt niet mee !!!, maar je heb er zo veel moois voor terug. NikitaGoGo schreef:
Zo zag de kippenschuur er van binnen uit:
http://www.irishcobs.org/albums/album45 ... .jpg[/img]

)
Volgens mij gaat het echt een gezellige boel worden aankomende hengstenkeuring. Allemaal bekende hengsten 

) er op gezet om Flet uit te stappen. Buurvrouw en dus mams van Aliena was er ook, toevallig, bij dus geen risico's genomen
Is toch wel leuk en lief om te zien hoe voorzichtig Fayette dan gaat lopen. Die heeft gelijk door dat er iemand anders op zit. Kleiner, lichter en die minder goed kon rijden dan het vrouwtje. Dan gaat ze van die hele kleine pasjes nemen, heel voorzichtig en mij maar volgen door die bak heen
Ik heb gisterenavond Aliena's dag dus helemaal goed gemaakt want ze was eerder al helemaal blij toen ik Flet en Herc van de bak had gehaald en dat zij Herc mocht poetsen van mij 
Annick schreef:NikitaGoGo schreef:Annick - wat voor klachten heb je dan precies ??
Pijn aan mijn schouder en sleutelbeen, en ik heb een benouwd en drukkend gevoel op de borst, hij heeft naar mn hart en longen geluisterd en dat was prima, bloedruk ook, 130/70.
na dat ongeluk met de motor, ben ik daarna gewoon weer gaan rijden hoor.
ach ik wacht de uitslag van het bloed af.
Pellie: poepscheppenhahaha valt niet mee !!!, maar je heb er zo veel moois voor terug.
hier moeten we het altijd na de lessen ook doen, anders wordt het zo'n zooitje en heb ik er helemaal geen zin meer in.flettie schreef:@ yarka: zit lucerne eventueel ook in de kruidenmuesli van Pavo? Dat heb ik namelijk als lekkerigheid gekocht voor Fayette. Fayette d'r drollen zijn op zich goed. Iets vochtiger dan normaal maar nog wel rond en stevig.
Citaat:Ik hoop dat ik as. zondag mee mag naar de Drunense Duinen. Paar mensen van stal gaan tegenwoordig elke zondag naar de heide en het bos hier in de buurt. Met de trailer. Er is nog plaats vrij in de trailer. Deze zondag willen ze naar de Loonse en Drunense duinen. Heb ze al lief aangekeken
) en de scheurijzers gaan onder de begeleiding van Baileys (Esther) het strand op,we treffen elkaar aan het eind van het eerste strand weer,bij het tweede strand idem dito....
Jean schreef:Nikita gogo, het gaat super met me, nee ben nog niet aangekomen maar eet weer, zelfs af en toe vlees of vis ipv alleen sla, moet het toch langzaam uitbouwen. Wat een werk zul je hebben om het allemaal te krijgen zoals je wilt. En stoer die motor foto.
Als iedereen komt wordt het een gezellige boel in Heerde.
Wat een ellende die auto Silas.
Reactie duurde even was on the phone, hahaha