Doe geen moeite Alles is hier binnen gekomen, dat wist je als je je mail destijds goed had gelezen Ik heb zojuist een en ander ingevoerd in Excel, ik lever z.s.m alles aan bij de DNA Databank, maak kopietjes (het zal maar kwijtraken bij de post...) en stuur alles op. Ik hoop voor dit weekend alles te hebben afgerond, maar kan niets beloven... het vreet tijd nl
Voor de database heb ik ook voor ieder paard een ingevuld inschrijfformulier nodig en een scan van het DNA profiel. Dus voor iedereen die z'n paard erin wil hebben: regel dit Formulier staat op de site en is in Word op te vragen via de mail.
owja dat kan iedereen zelf doen, net zo handig! was dus al van plan dat morgen allemaal te doen Morgenavond ga ik alles op de post doen in elk geval, dus gaat vrijdag met de post mee.
Als je kans ziet te scannen of kopieën op te sturen naar me zou het wel super zijn Leon. Voornamelijk omdat mensen dat heel vaak vergeten.inschrijfformulieren moet echt iedereen zelf doen
Ik kan die PDF niet invullen, ik zal moeten wachten tot op mijn werk, dan kan ik het afdrukken, invullen en inscannen. Mag dat in het Nederlands ingevuld worden? Over de kleur van mijn veulen ben ik niet zeker, wat vul ik dan in, niets? Toen ze geboren werd, leek ze wit-zwart, nu zijn haar vlekken eerder bruin-grijs..
Je kan het formulier sowieso nog niet volledig invullen (VHL_ID), dus wacht even tot je mail hebt van mij Er is ook een Nederlandse versie van het formulier overigens.
dus we krijgen pas een uitslag als we t formulier ingevuld hebben?
Oona
Geplaatst: 05-04-12 09:27
snowdon schreef:
Je kan het formulier sowieso nog niet volledig invullen (VHL_ID), dus wacht even tot je mail hebt van mij Er is ook een Nederlandse versie van het formulier overigens.
Er is gewoon een Nederlandse versie van het formulier (net als de gehele website). Simpelweg op de Nederlandse vlag klikken. En zoals ik al zei is er dus ook de mogelijkheid om het formulier in Word te ontvangen via de e-mail: info@gypsyhorse-dna.com
Ik gebruik die formulieren om je paard in te schrijven en de gegevens van de eigenaar daar aan te koppelen. Ook heb ik het nodig voor achtergrondinformatie. Begrijp goed dat zonder zo'n formulier ik dus niet eens weet wie de eigenaar is en hoe ik die kan bereiken. Ik ga niet in Bokt profielen zoeken welk paard bij wie hoort, en uitslagen geef ik alleen via de mail en niet via Bokt.
Sorry dat ik misschien even streng overkom, maar ik wil de DNA zaken niet via Bokt hebben lopen. Dat kan gewoon via de site die daarvoor is opgezet en via de mail kun je mij alle vragen stellen die je mocht hebben.
Oke duidelijk esme kan alleen zeer weinig invullen van de paarden die ik ingestuurd heb omdat ik geen gegevens heb,. maar heb m zo volledig mogelijk ingevuld, nu dus nog even wachten op vhl id
Heel veel mensen weten weinig van hun tinkers, maar ieder klein dingetje kan meespelen in de zoektocht. En uiteindelijk gaat het me ook gewoon om jouw contactgegevens die ik wil koppelen aan jouw paard
Stuur dan even dat formulier naar me toe Sharmila ik kan je ook de Word versie sturen als je me een mailtje stuurt. Dat VHL ID kan ik ook zelf later wel invullen, dat is niet zo'n punt. Ik heb de DNA profielen vanavond nog ingevoerd hoor, maar zonder jullie mailadressen kan ik niks terugsturen