Maartje. Vervelend zeg voor Syl,waar stond je bij jou op dan?
Grit
Geplaatst: 04-12-09 21:20
Lois, broertje druk van de spanningen
Toen ik in de psychiatrie werkte was het voor sommige kinderen bijna zielig om te zien hoe gespannen ze van het hele sint gebeuren werden . Die zag je pas weer ontspannen als het voorbij was.
Lekker toch Eefje, dan weet je dat je goed bezig bent! Ik weet niet wat er nog veranderd moet worden, ik zag wel een paar schoonheidsfoutjes. Maar ik ben een pietlut
Wat vervelend Maartje. Je kan er niks aan doen, het was geen verborgen gebrek. Maar blijft toch vervelend. Vooral voor Syl , hopen dat het tijdelijk is en ze misschien wat kunnen aanpassen. Niet gaan twijfelen hoor, je hebt haar met je beste bedoelingen verkocht. Al zou haar nu het liefst even willen kunnen knuffelen.
Eevee
Geplaatst: 04-12-09 21:21
Moet nog een hoop veranderd worden hoor, maar ideeen zijn welkom Grit
Die vrouw vind ik juist geniaal, die de moeder van (klaarblijkelijk) Irene speelt! Een echte Amerikaanse bitch (Speelt ook in ATWT )
Popstars is weer goed begonnen, straks een ode aan Ramses ... moet dat nou
Trouwens vergeten te zeggen dat wij al wat sinterkado's binnen hebben Ik een grote wereld bosatlas Vind ik dus echt geweldig.... ja ik spoor niet haha en Arjan's pa heeft zelf (met 1 hand!) van klei een olifant gemaakt hihi En ligkussens voor de beestenbende! Morgen krijgen we van mijn moeder nog wat...
Hebben ook het nieuwe boek van Dan Brown binnen nu, kadootje van en voor onszelf hihi