.Heb je twijfels of het nog te verhelpen is??
Denise; fijn dat de bloedwaardes goed waren! Jammer dat de chemo opgeschoven wordt, maar gelukkig lukt het je moeder nu wel om wat rustiger aan te doen.
Janet; wij zitten bij Ziggo, geen problemen mee gehad tot dusver. Maar is ook kabel.
Maartje; ik zeg niet dat het zo is, maar durven toegeven dat Syl en jij niet klikken, is geen verraad. Soms is dat zo, dat kan toch. Stel dat je voor Syl een baasje zou vinden met wie het wel klikt, dan kan dat voor Syl ook juist prettiger zijn.
Is anders bij mensen die paarden zonder enige moeite hun paard zo voor een ander inruilen als het even tegen zit. Je moet er wel werk van maken. Maar zoals ik jou begrijp, maak je er veel werk van en heb je het beste met Syl voor. Dus als jullie dan toch niet de juiste combi zijn....
Nogmaals, ik zeg niet dat het zo is, dat kan alleen jij beslissen. Maar ik vind het niet raar als mensen om deze reden hun paard verkopen en voor een ander paard gaan.
Voor de rest wel bijgelezen en sluit me aan bij de andere samenvattingen
.
vakantie.... hik..... wijntjes.... sorry, bokt familie er een beetje bij ingeschoten