_janet_ schreef:Moeten jullie s middags naar de verjaardag? of s avonds?
Allebei
's middags oma en 's avonds Tanneke *zucht*
Of wou je een bakkie doen?
(moet om 3 uur weg..) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_janet_ schreef:Moeten jullie s middags naar de verjaardag? of s avonds?
(moet om 3 uur weg..) Maya schreef:Waarom verbaas je je daarover? Je kunt niet anders jagen dan het spoor van een dier te volgen, en dieren houden zich niet aan afrasteringen / erven enzo. Daarnaast vind ik echt ook logisch dat ze het jagen belangrijker vinden, dat heeft namelijk een zinvol doel. Als iemand buitenrijdt, dan is die alleen maar bezig met een hobby te beoefenen.
Ik ga niet zeggen dat elke jager heilig is, maar ik vind wel dat er wat meer begrip opgebracht mag worden. Tuurlijk zijn bepaalde dingen wel eens onhandig / behelpen, maar dat heb je op meer fronten. Wegwerkzaamheden ook, zeer frustrerend soms, maar wel voor het algemeen nut.
Grit schreef:Sharianne; heb je de politie niet gebeld? Zoals jij het beschrijft, dronken en schieten, lijkt mij een gevaarlijke combi, daar moet de politie toch ook iets aan kunnen doen.
maar in Duitsland voelen ze zich idd soms behoorlijk " grootst" en kunnen ze enorm vervelend zijn
Angelique ik had je op 3 dec 's avonds alvast gefeliciteerd hier blz 119
--> Waar hyves al niet goed voor is 
die vermaakt zich echt reuze daar en staat zo lief saampjes met het oudje te eten
terwijl oudje voorheen nooit iemand naast haar dulde met eten
of Say heeft gewoon positieve invloed
voor Oma der hondje op Canvas
en voor mijn nichtje een Cap
Snowville schreef:Grid: Op zich best een goed plan, ik heb ook geholpen met de vogelgriep toen die speelde een aantal jaren geleden. Het hele zuiden van het land was toen afgezet door militairen en politie voo vervoer van pluimvee.
Maar ik denk dat wanneer er een ziekte uitbreekt op een afdeling er geen "hulp"kan komen van medisch personeel van de krijgsmacht. Een noodoperatiekamer of iets dergelijks is beter te regelen dan medisch personeel inzetten op een verpleegafdeling...
en ja da's natuurlijk ook waar
shar_ianne schreef:Grit schreef:Sharianne; heb je de politie niet gebeld? Zoals jij het beschrijft, dronken en schieten, lijkt mij een gevaarlijke combi, daar moet de politie toch ook iets aan kunnen doen.
We hadden al aan onze buren gevraagd hoe het hier precies gaat met het jagen, want we blijven ons verbazen. Maar het mag hier allemaal.
) slaan er rond 7 uur nog een paar achterover en gaan rond lunchtijd terug naar moeders de vrouw...
het gebeurd ook voornamlijk op zondag, maar soms ook wel door de weeks, geen touw aan vast te knopen dus. Ik had als ik buitenreed ALTIJD maar dan ook echt altijd een oranje reflectiehesje aan die zij zelf ook dragen, ben er een paar keer een aantal tegengekomen namelijk.
vanavond met oma uit eten (Doen geen sinterklaas met die familie dit jaar, vind ze erg jammer dus nemen we haar lekker uit eten) en dan zondag de schoonfamilie nog :S 

)

heb me hier ook vaak geërgerd, en hier worden ze dan ook vriendelijk verzocht van m'n land te blijven...
). Daarna weer de zoek en smeertocht door de bemodderde sokken.
). _janet_ schreef:leuke foto's
Sharianne als jullie er last van hebben, moet je ze gelijk aanspreken. Buren junnen wel vanalles zeggen
) te gaan bevestigen en ze doet het super. Ik vind het zo tof dat ze het allemaal maar gewoon doet alsof het niks is
. Ik ben nog maar net bezig met proberen Muddy niet helemaal uit elkaar te laten vallen als ze gaat galopperen
. Oh ja, en we hebben vanmorgen voor de eerste keer schoudervoor geprobeerd... Ging wel aardig

Is helemaal geen Miska-gedrag, snap niet zo goed waar dat nou vandaan komt.
maar dat wordt nog wel wat

_janet_ schreef:Grit: ik zet Ziggy met zijn voeten wel eens in de soda. 2 benen tegelijk. Hij blijft rustig zo staan, echt ideaal.
oja, soda kan natuurlijk ook. Om welke reden doe jij het en hoe jij dit met twee voeten tegelijk
?? 
Kan niks binnenhouden..