_janet_ schreef:Moeten jullie s middags naar de verjaardag? of s avonds?
Allebei

's middags oma en 's avonds Tanneke *zucht*
Of wou je een bakkie doen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_janet_ schreef:Moeten jullie s middags naar de verjaardag? of s avonds?
Maya schreef:Waarom verbaas je je daarover? Je kunt niet anders jagen dan het spoor van een dier te volgen, en dieren houden zich niet aan afrasteringen / erven enzo. Daarnaast vind ik echt ook logisch dat ze het jagen belangrijker vinden, dat heeft namelijk een zinvol doel. Als iemand buitenrijdt, dan is die alleen maar bezig met een hobby te beoefenen.
Ik ga niet zeggen dat elke jager heilig is, maar ik vind wel dat er wat meer begrip opgebracht mag worden. Tuurlijk zijn bepaalde dingen wel eens onhandig / behelpen, maar dat heb je op meer fronten. Wegwerkzaamheden ook, zeer frustrerend soms, maar wel voor het algemeen nut.
Grit schreef:Sharianne; heb je de politie niet gebeld? Zoals jij het beschrijft, dronken en schieten, lijkt mij een gevaarlijke combi, daar moet de politie toch ook iets aan kunnen doen.
Snowville schreef:Grid: Op zich best een goed plan, ik heb ook geholpen met de vogelgriep toen die speelde een aantal jaren geleden. Het hele zuiden van het land was toen afgezet door militairen en politie voo vervoer van pluimvee.
Maar ik denk dat wanneer er een ziekte uitbreekt op een afdeling er geen "hulp"kan komen van medisch personeel van de krijgsmacht. Een noodoperatiekamer of iets dergelijks is beter te regelen dan medisch personeel inzetten op een verpleegafdeling...
shar_ianne schreef:Grit schreef:Sharianne; heb je de politie niet gebeld? Zoals jij het beschrijft, dronken en schieten, lijkt mij een gevaarlijke combi, daar moet de politie toch ook iets aan kunnen doen.
We hadden al aan onze buren gevraagd hoe het hier precies gaat met het jagen, want we blijven ons verbazen. Maar het mag hier allemaal.
_janet_ schreef:leuke foto's
Sharianne als jullie er last van hebben, moet je ze gelijk aanspreken. Buren junnen wel vanalles zeggen
_janet_ schreef:Grit: ik zet Ziggy met zijn voeten wel eens in de soda. 2 benen tegelijk. Hij blijft rustig zo staan, echt ideaal.