Heb ook vaan DNA van veulens opgestuurd die nog geen nummers hadden. Of buitenlandse paarden die geen levensnummer hebben. Is geen punt, alleen voor de volledigheid wel fijner vind ik zelf. Anders staat alleen de naam erop en er zijn meer hondjes die Fikkie heten
chatja
Geplaatst: 17-03-12 00:10
wat is het rustig geworden wat dit onderwerp betreft. gaat het allemaal nog door leon?
Ik was dus net te laat met opsturen dat krijg je als je het druk hebt en ook nog pietlut bent mbt haar trekken haha dus nu maar zelf opsturen... of wachten op nog een batch
ellepel
Geplaatst: 17-03-12 22:01
ik moest volgens mij nog iets doorgeven,maar ik heb echt geen flauw idee meer wat dat was? op zich staat kelly wel in de DNA,maar er moest nog iets bij. heb nogal hectische periode achter de rug,dus dat is me dan helemaal ontgaan. weet niet wie me daar nu wat info over kan geven wat ik nog moest doen?
kom er net achter omdat in het fototopic izzy en kelly zo op elkaar lijken
Ik zit te kijken naar de uitslagen op de website. Maar dit is heel erg beknopt. Ik zie dat Celtic ok in de lijst staat, maar waar kan ik de uitslagen dan vinden?
Je bedoeld de DNA profielen zelf? die krijgen alleen de eigenaren wie het dna profiel opgestuurd hebben...
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-12 18:33
Dat is niet beknopt, dat zijn de bewezen (!) gevonden familiebanden. Toegegeven er missen er misschien een paar, maar niet veel. Je kunt op de lijst alleen zien welke paarden in de database staan, niet wat we wel of niet gevonden hebben. Ga er maar vanuit dat als het niet vermeld staat er dus geen matches waren, of dat we het nog onderzoeken.
Snowdon en Heyleigh staan er als bewezen batch bijvoorbeeld nog niet tussen, maar dit komt hoop ik nog met een volgende update...
Er zijn natuurlijk ook reeds familiebanden bekend van meerdere ingeschreven paarden, zo o.a. Flame met SD Laddie dacht ik. SD Laddie is overigens gefokt in Engeland voor zover ik weet. SD = Steve Down. Dus dat SD Laddie nu in Ierland staat, zegt nog niets over Flame
Website bijwerken kom ik gewoon niet aan toe momenteel. Ik heb een schoonmoeder die enorm slecht ligt en mijn prioriteiten liggen gewoon ergens anders wat dat betreft. Als het goed is komt er trouwens een hele nieuwe site.
Eerst maar even je prive dingen wijffie, die site die komt wel. Iedereen die mee doet weet toch hoe of wat, het is gewoon even niet anders, en met vragen kunnen ze je hier bereiken of pben toch
Inderdaad familie gaat altijd voor Esmeralda. Spannend hoor ben zo benieuwd naar de uitslag!!
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 15:29
SIEMxFUNNY schreef:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je 'de uitslag' krijgt ?
Ligt eraan, het lab doet iets langer over het verwerken van veel DNA monsters tegelijk. Maar hou rekening met een week of 5 vanaf het moment van verzenden.