Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snowdon schreef:De eigenaar wil er zelf ook bij wezen, maar zit met een druk bedrijf thuis en die stal is niet om de hoek.Oef Denise, dus toch wachten..... waarom kan er op die africhtingstal geen dierenarts komen om te keuren?
Binnenkort daar ff kijken, leuk! Als je gezelschap nodig hebt....?

leuk zeg.
die kat geweldig
met dan af en toe een kat op me schoot 

stoute hond zeg 

, balen zeg dat het zadel er nog niet is 

kuzznathalie schreef:Wanneer komen die uitgebreide samenvattingen weer???
mnkortleve schreef:Resi_lover Bedankt he, wij hebben een Border Collie.![]()
Sorry... mijn mening hoor, de meeste Borders die ik ooit tegengekomen ben zijn zóó vreselijk op hun baas en de bal gericht dat ze niet eens oog hebben voor andere honden en mensen, en dat vind ik een beetje eng
Ik trek misschien te snel een conclusie, maar de Border Collie is niet mijn ras 

Leon de boswachter ontmoet
Arme Hugo
Wens je m de volgede keer weer heel veel sterkte van de Kontenkletsers 
Dan verdien je daar ook wat aan... 

Erik op tv

Knuff...
Mirjam, hele lijst inderdaad
Jammer inderdaad dat het zover is voor jou
:
Weer niet camera mee, terwijl Chan aan 't showen is
slechte baas
Djoeke, waarom rij jij ook alweer (bijna) nooit op je Barefoot, hij schijft toch niet zo erg? 
Knappe veulies

Maar er staan er trouwens wel meer tussen die ook hun benen zo vreselijk hoor opterekken? 
Toch is Bravour nog heel knap
Is hij ooit naar de keuring geweest?

Gecoldoleerd
Chanatla en Pluk

En als ie gelopen heeft naar de buitenlucht, modder en soms regen
Ons huis stinkt gelukkig ook (bijna) niet naar hond
hihi
Eef gekke hond
wel lief
Leon ziek worden, nee toch
drukke week, weinig gebokt, veel HW, k*tweer een vervelend broertje (door Sinterklaas, hij is rond deze tijd altijd erg vervelend omdat ie altijd heel spannend vind)
Zo patatjes van Pap eten
'K had een Sinterklaas Mambo gemaakt, maar er is iets met de afbeelding, dus kan ik 'm niet uploaden...

Lois, wat een samenvatting weer