Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Na Malle en Frodo niet echt iets leuks meer gezien.. Behalve al die veel te jonge paarden dan..
Mallow schreef:vind het geen veraad hor draaakje, je geeft duidelijk aan Syl niet kwijt te willen, maar ook ik zou wel is een heuse dresuurknol onder m'n kont willen hor, maar dat betekend niet dat dat alles is voor mij, juist niet
Klopt lies, heb je gelijk in, maar twijfel toch beetje aan mijn * kan het woord niet vinden. Om paarden in te kunnen rijden, of verder begleiden, tenzij ik het beestje echt ken...
Lucy_1 schreef:Nu inmiddels niet meer, mar ze is de afgelopen dagen letterlijk ziek van vermoeidheid geweest.Te snel gelezen Denise... Sorry... Is ze nog zo actief dat ze nu oververmoed is?
draaakje schreef:_Rhiannon_ nee eigenlijk wil ik dat niet. (heb het er een tijdje geleden ook al over gehad, het gaat nu echt weer stukken beter) maar soms vraag ik me gewoon af of ik haar niet te kort doe, ze zou zoveel meer kunnen, en ik misschien ook wel.
weet ook helemaal niet of het slim is om er steeds zo over na te denken in plaats van het gewoon tijd te gunnen en het weg te stoppen. maar mn hoofd doet even wat anders dan wat ik eigenlijk voel. ik denk er stiekem wel aan hoe het zou zijn als ik met een ander paard bezig zou gaan.
_janet_ schreef:Ik zie net dat Telfort ADSL zonder kosten voor telefoonlijn aanbiedt.Het schijnt dat je adsl internet kan nemen, zonder vast telefonie abonement.
Maar moet hen nog even uitzoeken.