[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:47

Eva, pas op... jonge paarden was niet jouw ding :D Maar die schimmel is idd wel leuk :j

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:49

Haha ik zeg verder ook niks leon :P O:)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:51

hoe is het met de paardenzoektocht?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:52

Na Malle en Frodo niet echt iets leuks meer gezien.. Behalve al die veel te jonge paarden dan.. :P

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:54

Ben je ook bij die frodo geweest?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:00

Ja :), maar ook een paard met verleden is toch niets voor mij. Alleen dat koppie was wel errrrrug leuk :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:03

Als ik jou was zou ik ook geen paard met een verleden nemen, je hebt al genoeg ellende mee gemaakt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:05

Nee, maar op de een of andere manier voel ik me daar tot aangetrokken. Maar moet me gewoon inhouden :P, Paardje rond de 8, stokmaat liefst vanaf de 1,50. Cool karakter, maar wel met pit. Dat is wat ik zoek :P

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:46

Ben op zoek naar een internet provider, wil graag internet maar geen vaste telefonie. Gebruiken we toch weinig, en co en ik bellen allebei veel mobiel.

maar is best lastig een goede provider te zoeken, geen 1 is perfect als je reacties leest van andere...
Volgens mij maakt het niet zo veel uit allemaal, call centers zijn toch allemaal ruk...

Iemand ervaring met een bepaalde provider met alleen internet zonder vaste telefonie.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:50

Ik heb nu nog ADSL van online, maar die beloofd veel meer snelheid dan dat ik uiteindelijk heb.
Ga nu overstappen naar UPC, dus ik kan m'n vaste telefoon ook opzeggen.
Die gebruik ik nooit en had ik eigenlijk alleen vanwege m'n ADSL.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:51

http://www.upc.nl/internet/

maar dan moet je geloof ik weer een tv abonnement hebben, en dat moet dan weer net in je gemeente kunnen.

lastig mallow, ik heb het om het moment juist andersom, kom juist veel leuke paarden tegen maar ben helemaal niet opzoek. heel dubbel gevoel. probeer me in te houden. heb al twee kanjers. toch knaagt het soms aan me omdat ik naast de enorme band die ik met syl heb toch trek naar een net iets ander paard om mee te rijden. (helemaal los van het niet rijden dus) ben op het moment wel heel fijn met syl bezig.
ben wel echt heel blij met mn vriend die me gewoon rustig na laat denken over die dingen, en niet meteen zegt dat ik niet zulke rare ideeen in mn hoofd moet halen. (feit is namelijk dat ik niet syl en een ander paard kan onderhouden, en avelyn gaat gewoon echt niet weg)
(voelt een beetje als verraad naar syl om het zo neer te zetten, maar ik heb soms van die bevliegingen en dan kan ik ze beter uit denken dan ze weg stoppen zodat het steeds terug komt)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:51

Wij hebben thuis ook Online en zijn er niet tevreden over

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:52

Mallow schreef:
Na Malle en Frodo niet echt iets leuks meer gezien.. Behalve al die veel te jonge paarden dan.. :P

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor.... Als ik zie hoe makkelijk Luna en nog een andere jonge tinkermerrie het doen met beleren... Echt nog geen stap verkeerd gezet en nog zo ontzettend puur van karakter... Met Luna ook al een buitenrit gemaakt na 7 keer erop gezeten te hebben in de bak en dat ging ook echt super.
Dan kan het echt wel.... Alleen als je een jong paard neemt, kan je niet meteen rijden en moet je er de tijd voor nemen...
Vind wel met jonge paarden dat je met ze mee groeit, wat sneller weet wat ze wel en niet aan kunnen.

Ben ook benieuwd naar Bianca en Mich.... Hoop dat ze een geweldige dag hebben...

Mirjam... Balen met Bravour.... Zit toch wel flink wat fout bij hem :(:) En jij geen goed gevoel erover :(:)
Zoonlief verlegen in het ziekenhuis :D Was die van mij dat maar... :P

Denise... Mams wat rustiger aandoen... Bloedwaardes niet helemaal goed voor de chemo... Morgen toch verjaardag vieren...

Leon... Verhaal getypt en weg... Iig een braaf paard :D

Angela... Gaaf een nieuw zadel! Monster van een teckel geopereerd...

Janet... Henkie gechipt en nagekeken...

En verder weet ik het niet meer....

Vanavond heerlijk een buitenritje gemaakt op Lucy met 3 meiden van stal. 1 ervan heeft op Jildou gereden. Ging super!
Was heerlijk ook vanavond...
Kids zijn ook weer thuis na een paar nachten bij opa en oma te hebben gelogeerd... Rust is over in huis :+

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:52

ha, je was me voor _Rhiannon_
wij gaan straks in ons nieuwe huis naar upc

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:56

Lucy_1 schreef:
Denise... Mams wat rustiger aandoen... Bloedwaardes niet helemaal goed voor de chemo... Morgen toch verjaardag vieren...
Bloed was gelukkig wel goed hoor, maar ze is nu gewoon te moe voor de chemo.
Lekker buitenritje gemaakt.

Zou je Syl dan weg doen Maartje?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:58

vind het geen veraad hor draaakje, je geeft duidelijk aan Syl niet kwijt te willen, maar ook ik zou wel is een heuse dresuurknol onder m'n kont willen hor, maar dat betekend niet dat dat alles is voor mij, juist niet :P
Klopt lies, heb je gelijk in, maar twijfel toch beetje aan mijn * kan het woord niet vinden. Om paarden in te kunnen rijden, of verder begleiden, tenzij ik het beestje echt ken...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:59

Te snel gelezen Denise... Sorry... Is ze nog zo actief dat ze nu oververmoed is?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:02

Mallow schreef:
vind het geen veraad hor draaakje, je geeft duidelijk aan Syl niet kwijt te willen, maar ook ik zou wel is een heuse dresuurknol onder m'n kont willen hor, maar dat betekend niet dat dat alles is voor mij, juist niet :P
Klopt lies, heb je gelijk in, maar twijfel toch beetje aan mijn * kan het woord niet vinden. Om paarden in te kunnen rijden, of verder begleiden, tenzij ik het beestje echt ken...

Je moet gewoon bij jong en oud gaan kijken... Je voelt de klik echt wel en waar je voor wilt gaan! Het enige wat ik wil zeggen is wees niet te bang om naar een jong dier te kijken. Pensionklant van me heeft een onbeleerde 4-jarige tinker gekocht en alles gaat heel relaxed. Maar het paard doet het echt super super super.... ;)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:02

UPC kan niet, want wij hebben geen kabel.

Ik denk dat we Digitennen nemen voor tv, en internet moet ik nog uitzoeken.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:06

_Rhiannon_ nee eigenlijk wil ik dat niet. (heb het er een tijdje geleden ook al over gehad, het gaat nu echt weer stukken beter) maar soms vraag ik me gewoon af of ik haar niet te kort doe, ze zou zoveel meer kunnen, en ik misschien ook wel.
weet ook helemaal niet of het slim is om er steeds zo over na te denken in plaats van het gewoon tijd te gunnen en het weg te stoppen. maar mn hoofd doet even wat anders dan wat ik eigenlijk voel. ik denk er stiekem wel aan hoe het zou zijn als ik met een ander paard bezig zou gaan.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:08

Lucy_1 schreef:
Te snel gelezen Denise... Sorry... Is ze nog zo actief dat ze nu oververmoed is?
Nu inmiddels niet meer, mar ze is de afgelopen dagen letterlijk ziek van vermoeidheid geweest.
Al vanaf de eerste chemo blijft ze maar lachend doorgaan, wat dat betreft is ze een bikkel, maar ze kan nu gewoon niet aan wat normaal wel gaat.
Paar weken terug had ze ook al een slijmbeursontsteking, door de chemo zijn de spieren ook minder sterk en ze bleef gewoon sjouwen, stofzuigen en strijken.

Jammer dat je geen kabelaansluiting hebt, Janet, buiten ADSL om heb ik geen ervaring met internet.
Ik had m'n ADSL wel samen met een BelBudget abonnement van KPN.
Kost 10 euro per maand, alleen het tarief is hoger dan van het gewone abonnement.
Maar als je er niet mee belt, betaal je alleen die 10 euro.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:10

Het schijnt dat je adsl internet kan nemen, zonder vast telefonie abonement.
Maar moet hen nog even uitzoeken.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:11

draaakje schreef:
_Rhiannon_ nee eigenlijk wil ik dat niet. (heb het er een tijdje geleden ook al over gehad, het gaat nu echt weer stukken beter) maar soms vraag ik me gewoon af of ik haar niet te kort doe, ze zou zoveel meer kunnen, en ik misschien ook wel.
weet ook helemaal niet of het slim is om er steeds zo over na te denken in plaats van het gewoon tijd te gunnen en het weg te stoppen. maar mn hoofd doet even wat anders dan wat ik eigenlijk voel. ik denk er stiekem wel aan hoe het zou zijn als ik met een ander paard bezig zou gaan.

Dat is ook de reden dat Ilse weg gaat, ik wil veel meer en zij niet.
Ik wil ook meer tijd voor m'n moeder hebben en als Ilse m'n absolute droompaard was had ik een bijrijder kunnen zoeken of haar in pension kunnen zetten.
Maar in dit geval vind ik het eerlijker tegenover mezelf en tegenover Ilse om haar te verkopen.
Ze past beter bij haar nieuwe eigenaresse en dat is best even slikken als je dat ziet, maar geeft ook aan dat ik een juiste beslissing heb genomen.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:12

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:15

Mallow,ik heb ook een jonge tinker,Peb is 4 en is super braaf.Ik wilde eigenlijk ook geen jong paard maar met deze was de klik er,vandaar dat ik ook gewoon alleen naar buiten met haar durf.Vorig jaar hebben we gewoon eens een zadel op haar rug gelegd en een beetje gaan hangen,en toen kleine buitenritjes gemaakt.Nou was ze tijdens haar zwangerschap wel iets rustiger,ze is ook niet echt een dooie,maar gewoon heel cool in dr hoofd.Het kan dus echt.
Denise,beterschap voor je mamma.
Ga pitten,truste