Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
........ik heb de hele week nachtdienst !? helaas, staks om kwart voor 2 weer aan de slag, ik hoop snel bij te lezen en jullie allemaal weer even te spreken !!
Meer duidelijkheid kunnen de hulpmoddies er wellicht over geven? En anders Lielle wel. Leonoor schreef:Het gaat dus definitief door Leonoor! Leuk hoor al die Bokt-tinkerhengsten op de hengstenkeuring. Balen dat er nog geen oplossing voor je werksituatie is.
inschrijving was van de week de deur al uitwas de eerste die officieel inschreef
![]()
En het werk, ach we zien wel, eerst nog een weekje uitzingen en dan 3 weken vakantie!!!
)
Jean schreef:Leon je boeld de foto"smet de link
Wat bedoel je hiermee?
heel veel sterkteEllyG schreef:hey jeannette, de meiden hebben echt allebei een supermooi kleurtje !!!!!
ik moet al een tijdje afkicken van bokt........ik heb de hele week nachtdienst !? helaas, staks om kwart voor 2 weer aan de slag, ik hoop snel bij te lezen en jullie allemaal weer even te spreken !!

gaat snel!!!

Dat is een hele mooie Quarterhengst zeg!!! Leuk dat jij & Dola vandaag zo druk geweest zijn met het geleerde in de praktijk te brengen. Leuk dat jullie zo’n trainingsmiddagje gaan doen.
Balen dat je maagzweer weer op gaat spelen…
Ook wel eens leuk om typmiep te zijn, of niet?

crazy_funky schreef:6 hengsten he! pff..
wat voor een dag valt dat eigenlijk?
wil best graag er naar toe maar ik ben bang dat het dus in het weekend valt en ik dus niet kan gaan
Jean schreef:ja lia ook
Jean schreef:Ik heb het gedaan, 6 hengsten ingeschreven voor 14 januari, net op de knop verzenden gedrukt