Ik zal wel ff reageren rox Leon heeft Maya op bezoek!
Dierenarts was tevreden over hoe ze nu loopt, ze vond het een hele vooruitgang. Nu heeft ze de anabolen injectie gehad en moeten we de komende 5 weken afwachten hoe het gaat. Over 5 weken weer even bellen over hoe het gaat is er wel verbetering maar nog te weinig dan als nog een keer anabolen.
Gelukkig dat ze tevreden was, moeten jullie nu doorgaan met bergjes oefenen, hopelijk werken de injecties zodat ze ze niet nog een keer hoeft te krijgen.
Ja we moeten wel blijven trainen, bergjes is de beste oplossing. Alhoewel ze wel zei dat gewoon wandelen en regelmatig achteruitzetten ook een goede oplossing is.
idd zo'n jong dier laat je liever jong lekker in het land zelf groeien maar als het moet dan moet het jullie nemen haar toch al mee op tochtjes met snow ed ???
mischien slim je collega's een kratje bier te beloven als ze eerder terug komen ??? doet vast wel wonderen
JA het werk is erg zwaar beetje internetten en verder niks doen ik heb nog wel werk maar geen zin. Morgen weer een dag... Morgen ben ik wel druk dan hebben we een grote oefening dus dat is wel weer leuk.
rommulus
sil vond het ook niet altijd even mooi mee te gaan lopen gelukkig geniet hij nu van onze buiten ritjes mischien gaat ze er uiteindelijk de lol er wel van in zien
Nee morgen hebben we een calamiteitenoefening, dus morgen rondscheuren met de ambulance, mijn nieuwe collega inwerken. Ik hoef lekker alleen maar chauffeur te zijn normaal moet ik het werk doen nu mag zij vertellen wat ik moet doen, ook wel een keertje leuk.
Geloof ik graag dat het zwaar werk is internetten Heb je morgen oefening met heli's of ook met f 16 dan ben ik alvast voorbereid van wat er over kan komen bij mij
Nee hoor morgen weinig vliegen het is alleen oefenen voor brandweer en medisch personeel. De heli´s vertrekken voor 19 uur en komen terug na 22uur. Dit zodat wij lekker kunnen oefenen zonder weg geroepen te worden als er echt iets gebeurt.
rommulus