WOW Sita je week kan nu vast niet meer stuk!! VAN HARTE --> Zeeland/ Nederland kijk uit Siet heeft haar rijbewijs
nog steeds geen startlijsten of iets van Tinkermatch ...
Vanavond weer verder aan trailer
Deze week best druk weekje : maandagavond rijden + verder aan trailer dinsdagavond nog verder aan trailer als nodig is en anders thuis poetsen/ opruimen woensdagavond les ruiterbewijs + rijden donderdagavond grote boodschappen doen vrijdagavond les met Say proefje oefenen zaterdagochtend Say (rijden) + wassen, smiddags + savonds feest bij Mam zondag Tinkermatch L1 dressuur, springen 40/50 cm + ringsteken
o ja en doordeweek overdag (ca 8-17u) dus gewoon werken
Berdien, heel veel plezier! Geniet er van 4 maanden vliegen om en dan ben je weer bij je buffel en zn trotse moeder.
Sita gefeliciteerd met je eerste premie. Vindt het een beetje apart dat ze niks over haar rug hebben gezegt. Vind hem op de foto niet goed eruit zien, maar de foto is misschien ook wel een beetje uit een slechte hoek waardoor het erger lijkt. Vind het verder wel een leuk paard en de jury blijkbaar ook. Ook gefeliciteerd met je rijbewijs ik zou niet weten waar ik blijer mee zou zijn.
Verder is grid lekker druk en ben ik de rest vergeten.
Haar rug en achterhand hebben gewoon een 9 Maar ik snap je mening wel. Hij is vrij lang, ietwat week en ze is lichtelijk overbouwd. Maar IRL toont ze weer heel anders dan op foto's mbt haar rug.
Wat ik zeg is alleen gebaseerd op wat ik op deze ene foto zie van de keuring. Zo zie je maar weer dat foto's een heel ander beeld kunnen geven dan in het echt.
Ik denk niet dat Sita gepikeerd is ofzo hoor Vindt ze zelf ook altijd, dat haar rug gewoon wat aan de lange kant is. Maar bij Amy vertekenen foto's gewoon echt enorm.. Weet ook niet waarom. Heb de foto daarnet nog eens bekeken, en het is idd wel heel opvallend daar...
Zo vind ik Say ook regelmatig op foto's (vooral standfoto's ) er anders uitzien dan in het echt
Pff collega en ik zijn weer lekker langselkaar heen aan het bellen. Hij belde toen ik aan het eten was dus voicemail ingesproken (alleen bel me ff terug als je tijd hebt ) en nu bel ik terug en krijg ik steeds voicemail
[edit] en nu belde teamleider omdat collega klaagde dat ik nooit bereikbaar ben dus ik hé ik dacht Jan belt terug dus hij lachen zo van jij bent ook niet bereikbaar Jan --> en tel aan Jan gegeven
Laatst bijgewerkt door grid op 27-08-07 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja da's waar maar zo heb ik dat altijd daarom sms ik ook vaak naar vrienden enzo want bel op 1 of andere manier altijd op verkeerde tijd en zij andersom
timokyana
Toch nog even aso over mezelf. Buitenhuis komt net het wandje, de deur en de raamhekjes brengen voor de 4e stal . Ben helemaal blij ermee, je weet nooit precies wanneer die geleverd wordt zo met de bouwvak ertussen. Dus was wel een beetje een verassing. Nu alleen zadelkamer inrichten en wat afwerkingen en mijn paradijsje is af
timokyana
Nieuw is het stekje niet, we wonen hier nu bijna 2,5 jaar. De stallen zijn nu ruim een jaar af. Maar de vriend van mijn moeder wilde er graag een stal bij in een loze ruimte. Tja wie ben ik om dan nee te zeggen. Ik zal eens foto's uploaden om een idee te geven van mijn plekje.
Dit is als je vanaf de wei wei staat. Aan de rechterkant zie je de garage, met daarachter het huis wat geverft wordt. Links zie je eerst de voliére en daarachter de 3 stallen. De 2 buitenste stallen hebben aan deze kant alleen een luik, de middelste stal heeft een deur (hiervan staat het luik open). Daarachter komt de zadelkamer (je ziet net een groen deurtje) en daarachter de open kapschuur. Vanaf datzelfde punt kijk je zo richting de bak. Met links de schapenschuur en rechts de kippenschuur. Bij deze foto sta je met je rug naar de bak en kijk je naar de stallen. Rechts zie je weer de kippenschuur. Links zie je het achterste gedeelte vanwaar de zadelkamer zit. Hier komt stal 4, het gat van de deur wordt al afgesloten door 2 ouwe deuren en een balk. Deze foto laat de stallen zien vanaf een andere hoek. Hier zie je dus duidelijk dat er nog afgewerkt moet worden waar eerder deuren zaten en nog een stroomdraad die naar de voliére gaat. En mijn stoere fjordenvent staat er natuurlijk bij op
Nou.. Ik ben dus geslaagd.. Ik heb meneer Mortiere door Terneuzen gereden alsof het de koningin was.. Hij vond het heel intressant en zei tussen het snoezelen (hij viel echt in slaap volgens mij) links, rechts, 3 kwart rond. En rij maar naar Churchill.. Er was geen hond op heel de weg niet..
Nou, ik ben dr echt super blij om!
Wel gaf hij nog een schijnbeweging omdat hij dacht dat ik tegen de stoep zou rijden. En ik zo heel droog.. 'Gaat het meneer?'
Nou.. Morgen even mijn rijbewijs aan gaan vragen..
Over Amy haar rug.. Achterhand had een 10 geloof ik.. Zal zo eens mijn lijstje overtypen.. En die rug.. Op de foto oogt hij verschrikkelijk lang.. En toch zoals Leon zegt, het valt reuze mee!