Geslaagd!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geslaagd!!!

WOW Sita je week kan nu vast niet meer stuk!! VAN HARTE --> Zeeland/ Nederland kijk uit Siet heeft haar rijbewijs
nog steeds geen startlijsten of iets van Tinkermatch ...
:

ziggy_janet schreef:druk weekje dus.
Ik moet zo naar de tandarts en kijk daar altijd zo tegen op. brr, hopen dat ik niets erntigs heb

Maar ik snap je mening wel. Hij is vrij lang, ietwat week en ze is lichtelijk overbouwd. Maar IRL toont ze weer heel anders dan op foto's mbt haar rug. 
Vindt ze zelf ook altijd, dat haar rug gewoon wat aan de lange kant is. Maar bij Amy vertekenen foto's gewoon echt enorm.. Weet ook niet waarom. Heb de foto daarnet nog eens bekeken, en het is idd wel heel opvallend daar...
) er anders uitzien dan in het echt 
) en nu bel ik terug en krijg ik steeds voicemail 
en nu belde teamleider omdat collega klaagde dat ik nooit bereikbaar ben
dus ik hé ik dacht Jan belt terug dus hij lachen zo van jij bent ook niet bereikbaar Jan --> en tel aan Jan gegeven
Ja da's waar maar zo heb ik dat altijd
daarom sms ik ook vaak naar vrienden enzo want bel op 1 of andere manier altijd op verkeerde tijd
en zij andersom

. Ben helemaal blij ermee, je weet nooit precies wanneer die geleverd wordt zo met de bouwvak ertussen. Dus was wel een beetje een verassing. Nu alleen zadelkamer inrichten en wat afwerkingen en mijn paradijsje is af

:

Ik heb meneer Mortiere door Terneuzen gereden alsof het de koningin was..

En die rug.. Op de foto oogt hij verschrikkelijk lang.. En toch zoals Leon zegt, het valt reuze mee!