[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:56

Als Murphy een merrie was, had ik hem bijna om willen ruilen

Hoe groot zijn ze eigenlijk ongeveer?

Idd wel een sneu verhaal, maar komt vast goed met ze!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:08

Nog een keer ik met een mededeling... Negeer de berichten van de user 'kwaak' alstjeblieft! Klik maar eens op onderstaande link, dan is het je wel duidelijk dat het gaat om een niet-serieus account. De Moderators zijn ervan op de hoogte gebracht.

search.php?search_author=kwaak&show_results=posts

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:40

Wat een lekker mannetje, Annemarie!!! De andere 2 boys zijn inderdaad ook errug leuk! Vooral die ogen..........zwijmel!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:48

jean, rot dat je zelf ziek wordt van al die stress, sterkte met je moeder en storm

peetorlan, lekker bezig geweest met je paardje zo te lezen
leuke foto's ook, mooi koppie heeft ze toch!

annick, prachtig hondje is het, super foto's ook!

leon, weet niet wat dr in je berichtje bij laat maar stond
mn pbbox is altijd open...

spetter, balen dat het op je werk minder ging, boze gezichten hebben een slechte invloed op je... en dan ook nog die wasmachine, balen hoor
rijden met mn knie gaat redelijk, voel het wel maar ok

marcella, jeetje flink gedonderd dus, doe een beetje rustig aan, snel opknappen weer en nieuwe cap kopen

flettie, beterschapjes voor herc, aan de flats haha arm beest

jellie, fijn dat het is opgelost met je baas

vasthi, cesair dus ff aangepakt, vaak als je even heel consequent bent en echt duidelijk leidt dan weten ze het wel weer, kleine donderstraal

chubby, je bent maar druk met al dat eten

nou ik moet eten, reageer zo verder

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:53

iedereen bedankt voor jullie reactie.

maar dan moet ik ook er bij zeggen dat ik eigenlijk nooit een lelijke tinker zie.
ik vind het vaak allemaal hele mooie lieffie's.
de een kwa bouw de ander kwa aftekening en de ander kwa hoofje.

ik heb er net ook weer een aantal voor bij zien komen dat ik denk wauwww die is mooi zeg.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:58

wat een leuk veulen i-j!! heel veel plezier ermee!!
en wat een beauty's die andere 2 zeg, met die blauwe ogen!

kom ik vandaag op stal.. "heb je het al gehoord van ires?"
ik zo: " euh.. nee, wat dan?"
"ja die heeft dr veulen verworpen"
vind het echt sneul voor dr.. dit is al dr 2e veulen die ze verloren is..

dus volgend jaar maar 2 veulentjes hier..
en wou ik foto's gaan maken, dus ik... "klik" doet ie het niet.. he hoe kan dat nou.. nog een keertje dan.. "klik" nee weer niets,.. nah zeg!
kom ik er achter dat er geen batterijen inzitten!!! heeft iemand ze dr sneaky uitgehaald zeker..

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:00

Wat sneu voor Ires, maar 't gebeurt met een reden he, er moet iets niet in orde zijn geweest met Ires of met haar veulentje.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:03

ja idd, ik denk dat het dan aan ires gelegen heeft..
het vorige veulentje was helemaal goed het lag alleen met een voetje naar achteren, maar daar kwamen ze te laat achter..
de eigenaar kwam s' ochtends en zag dat ze wat raar deed, en het veulen lag er met hoofdje en 1 voetje uit, dus ze heeft waarschijnlijk de hele nacht liggen persen maar zonder resultaat..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:05

cf, sneu voor die merrie en de eigenaren!

roos, ik weet dat je pb-box altijd open staat thanx, maar is (nu) niet nodig

peetorlan, idd eigenlijk elk tinker of eigenlijk wel elk paard heeft wel 'iets' waardoor iemand hm leuk vindt en ook in mijn ogen bestaan er geen 'lelijke'paarden. Wel 'minder mooie' of paarden met een duidelijk slecht ontwikkeld exterieur of aftekeningen die net wat minder leuk uitkomen/saai/gewoontjes overkomen.

Maar ieder paard heeft wel iets (altijd handig als je toch iets positiefs wilt zeggen over een paard )

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:07

heey

zo ben net thuis van de paarden
We zijn wezen buitenrijden met Santana, Jewel en Moppy, ik op Jewel en mirjam en michelle op tana en moppy
Ging echt superrelaxed Jewel was superbraaf, dus dat was wel even lekker

Gaat er van jullie trouwens nog iemand mee met de tinkerrit in Brabant aanstaande zondag?
Wij komen met 5 paarden

zo, ga nu even bijlezen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:09

Helaas heb ik geen vervoer, Ingrid.. anders was ik zeker ook graag naar Ossendrecht gegaan!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:29

zo, eten is weer op, haha lekker rode kool met hachee jammie (hoe schrijf je dat haha)

IJ, wow zeg wat een verhaal, haha geweldig
arjan je ook nog pesten, maare gefeliciteerd dus met jullie nieuwe aanwinst
super kereltje om te zien, prachtig koppie hoor
nu moet je hier wel blijfen reageren want ik wil de verhalen wel horen hoor echt lief

leon, boek van hemphling is idd paardenpersoonlijkheden, interessant topic ook, thanx

kwaak, haha zwaar lachwekkende berichten of niet dan

CF, wat erg van de merrie zeg dat ze dr veulen al heeft geworpen... zielig
handig van de batterijen hihi

ingrid, veel plezier zondag al vast, wel gaaf!
lekker buitenritje gemaakt!

zo vandaag met dola van bokt flink geoefend met wat we geleerd hebben, echt zo super, fig is zo licht geworden
we begonnen met grondwerk, fig gaat zowat in draf achteruit op minimale druk, circling game gaat super
wijken ging totaal nog niet en vandaag ineens supergewoon, ook wending om voor en achterhand doet ie perfect
toen maar even gaan rijden met 1 teugel, had ik laten liggen een tijd want dat lukt niet zo
en nu, wijken, wending om voor en achterhand, achteruit, voltes in galop etc... zo super
ben echt trots op hem, niet normaal hoe hard je zelf even vooruit schiet na zo'n lesje, enorme motivatie gewoon weer ook
we doen nu elke maandag of donderdagmiddag een trainingsdagje, waarschijnlijk zijn we met zo'n 4 a 5 man, ook iemand van buitenaf die een keertje komt, echt leuk want als je altijd maar in je eentje staat te klooien dan verdwijnt het grootste deel van motivatie vaak weer, een ook net die puntjes op de i, die juist zo belangrijk zijn *droomt nog ff weg met denken aan figje van vanmiddag haha*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:39

Goedenavond!!

Vandaag zware dag op werk gehad, moesten veel facturen gemaakt en de deur uit en mijn stem was echt nog verschrikkelijk, ik leek wel zo'n hijger!! Maar goed, ik heb net Lisje ff gevoerd en ben nu thuis. Ff snel wat eten en dan naar boven want we hebben weer eens een huis vol ruzie... Heb m'n moeder vanmorgen aangesproken op haar uitgaven patroon (van mijn geld uiteraard, anders heb ik geen recht van spreken) en daar is ze boos om... Laat maar lekker boos zijn, maar van mij krijgt ze de rest van de maand geen geld meer, ze heeft sinds 1 oktober al 50 euro extra gehad (buiten normaal kostgeld om) dus ik vind het wel weer even prima, het blijft geen feest. Ben dus zo weer weg....

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:45

Annemarie: wat een plaatje, we willen meer foto's zien
en die 2 ruinen geweldig, hoop dat ze goed terecht komen.

CF : wat een rot verhaal zeg, hoop dat het goed gaat met de merrie??

Leo en Coydog: een heel gedoe op het werk.
gaat bij mij ook K@t, dus gaat lekker bij ons op stal.

Leon: Die kwak, echt een zielig persoon .

Ga zo naar stal, kijken hoe het met mijn grote vriend is.
misschien tot vanavond
Annick

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:14

Hallo allemaal,

IJ gaaf hoor, wat een plaatje van een veulen, veel plezier ermee.

En voel je niet schuldig, het gaat iedereeen te snel zo nu en dan[ zoals vandaag ], maar we leven altijd met elkaar mee en dat is het belangrijkste toch?

Leon je boeld de foto"s met de link

Roos ach ja, weet je die maagzweer is gekomen in de 1e tijd , in mei of zo en ik dacht dat ik het onder controle had en dat het weg was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn,nu met storm en mijn moeder, daar maak ik me gewoon te druk om. Moet nu 2 tabletten per dag totdat dat ding weer rustig is, dan weer 1 dus komt goed, het is alleen zo dat het snachts opspeelt en dan wordt je wakker en zit je midden in zo'n aanval, dat is iets minder.

Oke mijn moeder, hartfimpje was niet goed, tabletten, en dat moet allemaal geregeld worden, evenals de tabletten voor hogebloeddruk en dat kan wel een half jaar duren.

Storm zijn antibiotica slaat goed aan, maar moet 7 dagen ipv 5 en dus mag hij misschien eind van de week naar huis, duimen maar.

Kreeg net een telefoontje van onze Ierse vrienden en ze komen waarschijnlijk weer voor Zuidlaren volgende week, dikke pret, vorig jaar heb ik de dag van mijn leven gehad met hun erbij, ze gingen met 35 shetlanders naar huis, maar alleen het handelen was al gaf om te zien, de meiden gaan ook mee en ze hebben nog geen vakantie zoals vorig jaar, maar Kristel heb ik al afgemeld bij school onder het mom van moet voor controle naar ziekenhuis [ ] en Kelly moet ik morgen even doen, maar die zit nog in groep 8 dus dat kan nog. 1 dag per jaar spijbelen moet kunnen toch? Dus haal ik ze volgende week van het vliegtuig.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:15

het gaat, hoe ik dr vandaag gezien heb, goed met dr..

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:29

nou das minder voor Ires zeg balen.
sterkte ermee

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 18:36

Jean schreef:
Hallo allemaal,

IJ gaaf hoor, wat een plaatje van een veulen, veel plezier ermee.

En voel je niet schuldig, het gaat iedereeen te snel zo nu en dan[ zoals vandaag ], maar we leven altijd met elkaar mee en dat is het belangrijkste toch?

Leon je boeld de foto"s met de link

Roos ach ja, weet je die maagzweer is gekomen in de 1e tijd , in mei of zo en ik dacht dat ik het onder controle had en dat het weg was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn,nu met storm en mijn moeder, daar maak ik me gewoon te druk om. Moet nu 2 tabletten per dag totdat dat ding weer rustig is, dan weer 1 dus komt goed, het is alleen zo dat het snachts opspeelt en dan wordt je wakker en zit je midden in zo'n aanval, dat is iets minder.

Oke mijn moeder, hartfimpje was niet goed, tabletten, en dat moet allemaal geregeld worden, evenals de tabletten voor hogebloeddruk en dat kan wel een half jaar duren.

Storm zijn antibiotica slaat goed aan, maar moet 7 dagen ipv 5 en dus mag hij misschien eind van de week naar huis, duimen maar.

Kreeg net een telefoontje van onze Ierse vrienden en ze komen waarschijnlijk weer voor Zuidlaren volgende week, dikke pret, vorig jaar heb ik de dag van mijn leven gehad met hun erbij, ze gingen met 35 shetlanders naar huis, maar alleen het handelen was al gaf om te zien, de meiden gaan ook mee en ze hebben nog geen vakantie zoals vorig jaar, maar Kristel heb ik al afgemeld bij school onder het mom van moet voor controle naar ziekenhuis [ ] en Kelly moet ik morgen even doen, maar die zit nog in groep 8 dus dat kan nog. 1 dag per jaar spijbelen moet kunnen toch? Dus haal ik ze volgende week van het vliegtuig.

Zou er ook eentje bij mij in de achterbak passen?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:57

Ja Brian wel, die is van jou leeftijd en vrijgezel, of bedoel je een shet, hahaha

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:03

Ga zo bijlezen maar ik heb een superstrandritje gemaakt. Heerlijk gedraaft en nog een megagalop .Geen last van mijn ribben gehad

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:05

jean, het is wat allemaal
kl*te dat het filmpje van je moeder niet goed was, gelukkig slaat bij storm de antibiotica goed aan, hoop dat ie snel naar huis mag

owja, fig zn oog houdt jullie in de gaten nu hier

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:07

jeanie, wat ontzettend fijn dat je geen last van je ribben had en eindelijk weer eens echt lekker hebt kunnen genieten van je paardje (niet dat je niet gewoon van dr geniet, maar dat je dit gewoon weer eens lekker kon!)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:23

Misschien kom ik jullie nog tegen hier in Zuidlaren Jean Zal wel even gaan rondhangen bij de shetjes.

Mooi flink veulen gekocht IJ, prachtig vosbont en mooi getekend! Thunder vererft goed geloof ik.

Jeanie, zó doorgaan hè, lekker crescendo

Buitenbak is zowat klaar, alleen hek moet er nog in, zal een dezer dagen wel gebeuren. Parelli viendin met 3/4 arabiertje komt morgen over. Dus we gaan grondwerken met de bolle

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:24

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:25

deze vond ik ook nog ff hihi

Afbeelding