Hoe groot zijn ze eigenlijk ongeveer?
Idd wel een sneu verhaal, maar komt vast goed met ze!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rot dat je zelf ziek wordt van al die stress, sterkte met je moeder en storm
haha arm beest
heel veel plezier ermee!!
vind het echt sneul voor dr.. dit is al dr 2e veulen die ze verloren is..
he hoe kan dat nou.. nog een keertje dan.. "klik" nee weer niets,.. nah zeg!
heeft iemand ze dr sneaky uitgehaald zeker..
thanx, maar is (nu) niet nodig 
(altijd handig als je toch iets positiefs wilt zeggen over een paard
)
Jewel was superbraaf, dus dat was wel even lekker
jammie (hoe schrijf je dat haha)
echt lief

*droomt nog ff weg met denken aan figje van vanmiddag haha*
], maar we leven altijd met elkaar mee en dat is het belangrijkste toch?
met de link
] en Kelly moet ik morgen even doen, maar die zit nog in groep 8 dus dat kan nog. 1 dag per jaar spijbelen moet kunnen toch? Dus haal ik ze volgende week van het vliegtuig.
Jean schreef:Hallo allemaal,
IJ gaaf hoor, wat een plaatje van een veulen, veel plezier ermee.
En voel je niet schuldig, het gaat iedereeen te snel zo nu en dan[ zoals vandaag], maar we leven altijd met elkaar mee en dat is het belangrijkste toch?
Leon je boeld de foto"smet de link
Roos ach ja, weet je die maagzweer is gekomen in de 1e tijd , in mei of zo en ik dacht dat ik het onder controle had en dat het weg was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn,nu met storm en mijn moeder, daar maak ik me gewoon te druk om. Moet nu 2 tabletten per dag totdat dat ding weer rustig is, dan weer 1 dus komt goed, het is alleen zo dat het snachts opspeelt en dan wordt je wakker en zit je midden in zo'n aanval, dat is iets minder.
Oke mijn moeder, hartfimpje was niet goed, tabletten, en dat moet allemaal geregeld worden, evenals de tabletten voor hogebloeddruk en dat kan wel een half jaar duren.
Storm zijn antibiotica slaat goed aan, maar moet 7 dagen ipv 5 en dus mag hij misschien eind van de week naar huis, duimen maar.
Kreeg net een telefoontje van onze Ierse vrienden en ze komen waarschijnlijk weer voor Zuidlaren volgende week, dikke pret, vorig jaar heb ik de dag van mijn leven gehad met hun erbij, ze gingen met 35 shetlanders naar huis, maar alleen het handelen was al gaf om te zien, de meiden gaan ook mee en ze hebben nog geen vakantie zoals vorig jaar, maar Kristel heb ik al afgemeld bij school onder het mom van moet voor controle naar ziekenhuis [] en Kelly moet ik morgen even doen, maar die zit nog in groep 8 dus dat kan nog. 1 dag per jaar spijbelen moet kunnen toch? Dus haal ik ze volgende week van het vliegtuig.
.Geen last van mijn ribben gehad
(niet dat je niet gewoon van dr geniet, maar dat je dit gewoon weer eens lekker kon!)
Zal wel even gaan rondhangen bij de shetjes.