Geen filmpje gemaakt,durfde niet
er staat een bekende trainer op deze stal en die houd er niet zo van als er gefilmd word ... misschien volgende keer dan ga ik er waarschijnlijk ook zelf op!Wel een leuke foto van mijn knapperd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

super dat Gijs het zo goed doet! Ik kan ook niet wachten tot onze eerste echt buitenrit. Nu gaan we soms al eens over de baan naar een veld om even voluit te galopperen maar zo eens echt op stap gaan met hem lijkt me geweldig
jorretje schreef:Wat leukerds allemaal!
@Morris01 Oef ik krijg er de bibbers van als er een paard vaststaat aan een touwhalster.. Doe je dat bewust?

helaas lag het nog te nat om te galopperen, dus hebben we wat gewerkt aan het sturen en wijken op been.
nu ik er aan denk moet ik er voor Cas ook nog één kopen. _Clocloken_ schreef:Dusty heb ik nooit geschoren, de tinkers van mijn moeder en zus die gereden worden zijn ook nog nooit geschoren dus ik hoop dat ik dat bij Cas straks ook niet moet doen. Dusty leg ik altijd een zweetdeken op na het rijden, een half uur nadien haal ik die ervan en ze is weer droognu ik er aan denk moet ik er voor Cas ook nog één kopen.

_Clocloken_ schreef:ik dacht dat je inderdaad bedoelde na het werkendan is het misschien inderdaad wel prettig voor har om eventueel te scheren.