ahh leonoor,dat filmpje,nooit meer doen.ben zo verkocht als ik die schattige pluizebollen zie.en dan die oogjes als ze naar boven kijken.Ik smelt.......
Bedankt trouwens voor jullie reacties! Ik ga de pasen in.. en morgen naar m'n meissie.. daarna hoop ik nog even naar m'n a.s. ventje, en dan naar de visites! Fijne paasdagen!!
Karlijn, jij hopelijk ook een fijne pasen! Ondanks je moeilijke beslissing
Jess_vH
Geplaatst: 08-04-12 01:04
Pff kom niet in slaap...maar het geeft niets, morgen voor de verandering geen ruk te doen! Mss ga ik eens spelen weer met mijn site en photoshop.. Trusten allemaal!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 08-04-12 01:52
Weltruste Jess !
Ik heb nog even hard door gewerkt aan mijn saaie ethiek dossier wat maandag ingeleverd moet worden.
Oeh ethiek dossier, toe maar. Ben je er tevreden over? Ik.vind dat soms vrij lastig omdat er nooit een duidelijk volle ja of nee kan worden gegeven. Maar beargumentering/onderbouwing des te meer! welk dillema heb je gekozen?
patrick1994
Geplaatst: 08-04-12 10:29
fijne pasen ik ga nu lekker brunchen bij van de valk in drachten met mijn familie en vanmiddag lekker met shadow bezig heerlijk zo paasdagje
Fijne pasen! Ik lig nog lekker in bed! Komt zo een lekker ontbijtje aan en dan gaan we vandaag & morgen naar mn schoonouders, gezellig maar zal de meeste tijd in de studieboeken zitten, aangezien ik nog bijna een heel tentamen moet leren voor dinsdag
Heftig Karlijn! Mag ik vragen wat je richtprijs voor Diaz is (mag ook per BP), hier nog iemand die op zoek is naar iets in de richting (moet alleen even chekken of een tinker een optie is)
Fijne Pasen iedereen en veel plezier met jullie plannen
ik heb zometeen grondles met mona weer. Heb er zin in. Daarnaast ga ik niets doen met Pasen. Ben zwaar aan de lijn (www.hippro.nl) met Hippro dieet. Dit is de 5e dag en gaat wel aardig goed, maar ben ook soms saggi ervan, dus geen zin om er op uit te gaan. En vriend vierde gisteren al verjaardag, dus vind wel ff genoeg haha..
Karlijn, moeilijke beslissing, maar goed, als je het juiste baasje vind voor Diaz zal je er ook sneller vrede mee hebben denk ik.
Vrolijk Pasen allemaal!! Net een paas high tea gehad met mijn gezin mijn ouders en een vriend van mijn zoon. Het was erg gezellig en erg lekker. alles was goed gelukt. Nu even op de bank hangen, opruimen en misschien nog even naar Jack. Ik moet even zin maken. Mijn man heeft vorige week op 48 jarige leeftijd de waterpokken gehad en daar heeft hij nu een ontstoken elleboog van. Daar zijn we gisteren nog mee naar de huisartsenpost geweest. Daar hebben ze met een spuit het vocht eruit gehaald en nu heeft hij een antibiotica kuur. Hij voelt zich niet helemaal fit en ligt nu lekker op de bank
Karlijn, moeilijke keuze, goed gemaakt hoor! Knuffel! Let wel, je krijgt er een beauty voor terug hé! Wauw, vrijdag voor het eerst een ritje om het weiland heen, zonder dat er iemand bij liep of hem vasthield. Zonder zadel en bitloos!
dianalamboo
Geplaatst: 08-04-12 17:01
Heb vandaag gemend met Iris. Heb jullie nog geen foto's van Iris laten zien. Iris heb ik nu een half jaar en gekocht waar ook Mona vandaan komt en is rond de 12 jaar volgens de tandarts. Iris stond al voor de wagen en zijn nu bezig om haar goed voor de wagen te laten lopen. Niet met neus in de lucht en van achter naar voren. Dit is voor beiden nog erg moeilijk maar lessen
Heidy: sterkte met je man. Wist niet dat je dat op zo'n late leeftijd nog kon krijgen.
Mara: blijven volhouden ! You can do it
Jess: Ja vond het ook echt lastig! We moesten ook 7 benaderingen uitwerken. Moet zeggen dat ik het wel het lastigste verslag tot nu toe van de opleiding vond. 3 dilemma's moest ik uitwerken. Eentje over een mevr die suicidaal was, ik die had verzwegen dat ik stagiaire was, en eentje dat ik twijfelde of een andere therapeut het wel goed deed. Verantwoording vind ik moeilijk. Nu weet ik bij sommige nog steeds of het nu juist was hoe ik gehandeld heb, maar dat weet je nooit heb ik het idee.
--
Kayleigh vandaag kort rondje gedraafd naast de fiets. Ze deed het weer super. Lekker stappen en gapen langs de drukke weg Alleen een eend die opvliegt is heeeel eng.
Leuk Iris voor de kar. Ik had dit weekend ook nog met de kar weggewild, maar manlief kan niet met zijn dikke elleboog. Helaas. Hoe groot is Iris? Leuke merrie.