Zo... heb weer heel wat bij te lezen
Jullie hebben lekker gekletst!
Jayney leuke foto's!
Marlon lekker gereden
Marja druk geweest met hoefsmid, dierenarts etc.
Dianne: GEFELICITEERD!!!
Claudia: Lijnzaaddoppen?? Ik heb echt geen idee waar je die kan halen
Nooit van gehoord ook...
Irene: lammertijd! Wat schattig zal dat zijn, al dat jonge grut
En grommend paardje
Heb ik nog nooit bij een paard gehoord. Wel een grommende nijn, ze is een beetje bezitterig als het om eten gaat
Ier, centered riding lijkt me ook erg fijn om te doen. Ken helaas niemand die daarin les geeft. En ik wil toch ook wel bij het gewone dressuren blijven. Maar centered riding is volgens mij heel goed!
Jayney een 9,8
Claudia ook lekker gereden
Sabina mooie foto's geplaats en lekker bezig geweest met de cursus. Fijn dat het zo goed gaat!
Mdh níet lekker gereden
Marja goed nieuws bij de Gyn.
Dianne heerlijke foto's gezien!
Dakota ook mooie foto.s
En nu sla ik even een paar pagina's over, anders zit ik over een uur nog te samenvatten
Leonie moest ook even bijlezen...
megasamenvatting
Marlon houdt zo van haar werk, dat ze op zondag ook nog wil gaan
mdh is niet aan het opletten in de les, maar leest op bokt
Dakota wat een prachtige foto's
Mdh Ipod weg
Da's echt balen!
Dakota wat een prachtige bewerking met photoshop! Is dat veel werk? En als het meevalt: mag ik je dan een keer een foto van Janus sturen om te bewerken? (voel je niet verplicht hoor, vraag het heeeel voorzichtig....)
Sabina, beterschap voor je moeder
Lonan: eindelijk eens foto's van je knapperd
Heel lief paardje heb je!
Willy met nieuw zadeltje
Marlon, balen van je auto. 'k zou ook niet meer lekker rijden, wetende dat ie binnekort kapot gaat.
mdh jippie Ipod weer terug
Marja lekker grondwerk gedaan
Marlon lekker naar buiten gegaan. En in het water! Leuk joh!
Vandaag met de post de cadeautjes ontvangen die ik voor mijn (bijna ex-) stalgenoten besteld heb. Allemaal een sleutelhanger met foto van hun paard erop. Voor de staleigenaren heb ik ook nog 2 mokken besteld. Die mokken lijken zwart, maar als er warme drank ik komt, dan komt er een foto tevoorschijn. 1 van de stalhonden en 1 van de paarden met een grote voetbal.

Vind het errug leuk geworden!