juist wat je zegt oona, voor dat geld kan je ook 3 zakken voer of voordroog of weet ik veel wat halen
dus als je krap zit, is denk ik de keuze snel gemaakt, dan koop ik ook liever voer dan een dna-test

of een veeartsvisite ofzo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Ik wil alleen aan iedereen vragen wel alvast DNA te trekken en bewaren, ook al ga je het nog niet opsturen. Wel ieder half jaar nieuwe haren trekken dan.
We hebben 1x haren gehad die getrokken waren bij een reeds overleden paard, en dit bleek onbruikbaar. Dus voor de zekerheid: regel het alvast.
Nuage schreef:Dan ben ik wel benieuwd waar de haren van Tristan nu dan inzitten?
Let alsjeblieft héél erg op met die haren, want voor je het weet heb je het monster vervuild. Zelf raakte ik de haren die binnen kwamen niet meer aan. Het is heel makkelijk om er een mensen of honden/kattenhaar tussen te krijgen als je de haren aanraakt of los in je zak doet (heb het mensen zien doen). Als je nog meer paarden hebt kun je ook de haren van de paarden onderling verwarren of mixen.
Het resultaat van de DNA test is dan niet goed en alles moet opnieuw gedaan worden. Erg belangrijk dus om het meteen goed te doen
snowdon schreef:Ik zie het ook wel eens in een verfrommeld boterhamzakje zitten, valt tot nu toe nog mee overigens met wat ik ontvang. Ziet er netjes uit
Graag zo spoedig mogelijk opsturen! En als je twijfelt of het op tijd zal zijn, even mailtje/berichtje sturen
Al kan ik niet beloven dat ik de 15e red, ivm vertraging door afspraak maken met VHL.