[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinuss

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 11:19

Vasthi schreef:
Vasthi schreef:
Die kleine dondersteen van mij heb ik het weekend ook even wat harder aangepakt. Gisteren liep ze al weer rustig met me mee over het erf. Ze leert erg snel.

Zo beter Martine? Hahaha

O zo bedoelde ik dat niet hoor
Ze klinkt, bedoel daarmee gedraagt zich als een dondersteen
Maar wel fijn dat ze snel leert

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 11:20

Spetter schreef:
Lekker Tarmine, dagje vrij!
Het is ook erg mooi weer.
Morgen wordt onze auto gekeurd... altijd spannend.

Zolang het mooi weer is moet ik ervan genieten vind ik

Nou dat is zeker spannend................zal voor je duimen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:52

jee wat gaan jullie weer hard, ben bezig geweest met huis schoonmaken en hup 2 bladzijdes erbij, alleen even gelezen, ga vanavond wel reageren,

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:03

Leuk hoor al die bokt hengsten op de keuring straks, Ik ben erg benieuwd hoe ze het er van af gaan brengen,

Wordt wel een duur grapje voor de zeelanders zo te horen maar je moet er wat voor over hebben he,

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:13

heey

ik ben er weer...maar nog niet bijgelezen

Weekend was heel gezellig, ben volop moe nu, iets tew einig slaap gehad
De paarden staan ook nog allemaal, niet ziek, ontsnapt of wat dan ook, das ook altijd prettig

Maar ik ga zo weer, zo nog even naar de paarden en dan straks maar weer huiswerk maken moet nog teveel doen, en dan ook nog verder aan mn profielwerkstuk...maar volgende week lekker vakantie

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:18

jeetje...heb het laatste tijd druk druk...ook hier op het werk, dus even relaxed achteruit zitten en alles volgen was (en is) lukt me echt niet. Dacht net...toch even achteraan beginnen en zien waar ze nu zijn...pagina 122!!!!! ik bleef steken op 92...zuchtttt...
Voel me onderhand beetje bezwaard om wel wat te vertellen nu, omdat ik niet gereageerd heb de afgelopen 30 pagina's en me dat ook niet gaat lukken...en wilde wel zoooo graag wat leuks vertellen!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:22

Kom nou maar op met je nieuwtje, wel inclusief foto graag

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:26

Ik herken het wel IJ... Ben ook al een aantal dagen niet in staat uitgebreid te reageren en voel me daar een beetje schuldig over...

Meld me dus gewoon weer even hier. Ik lees wel mee hoor! Drukdrukdruk hier, wilde deze middag gebruiken om een behoorlijke stapel notulen uit te werken. Helaas ben ik al de hele middag bezig met het plannen en verzetten van allerhande afspraken

Ik werk wel weer over....

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:28

Volgens mij heeft iedereen dat af en toe wel eens.
We moeten er ons niet schuldig over voelen, al vinden we het wel vervelend dat we niet altijd kunnen reageren op iedereen.
Als we dat van elkaar accepteren is er geen probleem toch?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:35

IJ, gewoon plaatsen!!!

Ik vind het dus ook geen probleem

Marcella: Veel plezier op je vakantie

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:39

Tot hoe laat zou die hengstenkeuring ongeveer gaan duren als er zoveel komen?
Misschien moet ik ook maar een hotel boeken....

Hier weer lekker druk, vanochtend weer een outsourcing gesprek gehad.
Daarna een uitgebreide lunch dus eigenlijk druk met niks doen.

I-J komop met je verhaal!!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:49

ooow snappen jullie ook wat ik bedoel...

je wilt best alles volgen, maar door druk druk druk lukt dat niet altijd en mis je soms tientallen bladzijden. Alles bijlezen en op reageren lukt dan echt niet...tegen de tijd dat je bij bent zijn jullie weer 5 bladzijden verder! hahahaha
En het is absoluut geen desinteresse in anderen ofzo...juist niet, vindt het altijd leuk al die verhalen van anderen. Maar lukt gewoon niet altijd.

Het is hier ook megadruk op m'n werk...m'n collegaatje heeft haar hand gebroken (van paard gevallen...leuke hobby! hahaha) en daardoor ik het x zo druk.

Nou...oke....komt m'n verhaal d'r zo aan!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:06

geeft niet hoor indianaJones ik lees wel trouw mee maar kan ook niet op alles reageren zou bijna een dagtaak worden,
Ene keer reageer ik meer als een andere keer, licht aan hoeveel tijd ik heb,

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:15

Kom maar op met je verhaal IJ!
Ik heb het de laatste tijd ook te druk om uitgebreid op iedereen te gaan reageren. Dus dat gevoel van jou kennen we allemaal.

Pffff, nog 40 minuutjes en dan zit de eerste dag er al weer op....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:19

oke...komt 'ie....

vorige week maandag...03 oktober ...

Annemarie zit rustig op haar werk. Even marktplaats doorspitten, bij Tinkers/Friezen, geselecteerd op prijs, van 0,- tot ...??? Omdat we nu 5 Tinkies bij onze stal hebben waar we vanaf nu een goed thuis gaan zoeken. Beetje oriënterend gekeken naar de prijzen van nu en wat voor paardjes daar bij horen. En ineens zie ik daar op zo'n miniatuurfotootje iets waarvan ik dacht "heee dat moet ik even beter bekijken" Klik 'm aan ennnnn...AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
IK BEN FLIEFFFFFDDDDDDDDDDD !!!!!!
Hyper hyper hyper achter m'n bureautje, MSN aan, mien "kereltje" opgetrommeld op msn. hellluuuup Arjan, ik ben flieeefd! Hoe kon het in de godsnaam dat ik dit ventje niet eerder gezien had op marktplaats, ik kijk zo vaak. Tig keer per dag (hahaha) en toch niet gezien. Al op 17 september geplaatst zag ik. Lagen al biedingen op die niet ver onder de vraagprijs zaten. Keek nog eens goed....oooow hemel, het paardje stond 5 km vanaf ons huis. Hoe kon dat nou dat ik het gemist had ...denk denk...17 september!!! Ooooow toen waren we op grote meisjesponykamp en heb ik de dag daarna met m'n duffe kop gewoon niet goed op mp gekeken. Ik wist het zeker, hij was toch al verkocht. Zat hier al hyperventilerend met zenuwvlekken in m'n nek met Arjan op de msn. Bel dan voor me Arjan, alsjeblieeeeeft. Durfde accuut zelf niet eens te bellen. Arjan lag in een deuk, heel lief ... ging direct voor me bellen. Weer op msn..."sorry, hij was idd al verkocht" Ik direct weer met beide benen op de grond...ik wist het.
Komt er 3 minuten achteraan..."grapje laifie, morgenavond gaan we kijken!!!!" Ze konden me wel afvoeren hier! hahahaaha. Toen ik weer "kalm" was vroeg ik me zelf af "waarom morgenavond en niet vanavond, het is echt maar paar minuutjes daar heen rijden". Arjan onderhand kierewiet van mij en weer gebeld! hahaha...
Geen probleem, we konden maandagavond ook direct wel komen!!!

Nou is het overigens niet zo dat ik ten eerste op zoek was/ben naar een 2e paard en al zeker niet naar een veulen. Maar goed, 1x eerder heb ik dat ongelofelijke hypere gevoel beleefd...toen ik Indy zag. Toen ik die zag dacht ik ook maar 1 ding "die moet ik hebben, da's mien vent!" Datzelfde gevoel had ik nu zo weer en verder geen moment stil gestaan bij "wil ik nog een paard, of wil ik nog een veulen" ...NEE, dit was mien 2e ventje!" Zie zo vaak leuke Tinkies...en heb er natuurlijk ook af en toe een bij onze stal erbij, maar nooit sinds Indy dat gevoel gehad.

Arjan, Henriette (Tinkersjakie, m'n zussie) en ik 's avonds heen...en verkocht was ik!!
Ik vroeg me af hoe het kon dat hij nog niet verkocht was, ondanks die biedingen. Ze waren net terug van een dikke week vakantie in Portugal. Hadden voor de vakantie wel al mail voor 'm ontvangen en er was iemand in Limburg erg enthousiast. Ze had zelf zoiets van "als we terug zijn van vakantie ga ik me even goed verdiepen in de mailtjes van geïnteresseerden en kan ik afspraken gaan maken". En toen belden wij 's middags...
Ze wilde dus wel zeker weten of ik serieus was, omdat ze die mensen uit Limburg niet helemaal voor de k z'n k naar Groningen wilde laten komen. Was ook niet nodig...ik was heeeeel zeker.

En vanaf dat moment waren Arjan en ik de trotse eigenaren van Shathu! (mama Shelta en papa Thunder)

Hebben mekaar de hele avond met grote ogen aangekeken..."we hebben een veulen gekocht...." hahahaha.

Vanaf maandag iedere dag even bij Shathu langs, t'is een superbraaf kereltje, maar 1 ding kan 'ie nog niet..aan een touwtje meelopen! Dus zijn nu hard aan het oefenen. A.s. vrijdag wil ik hem ophalen.

Annemarie is dus nu de trotse eigenaar van Indy EN Shathu ! 2 lekkere Tinkerkerels!!!

Komt 'ie...ONZE SHATHU !!!

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat foto's :

http://www.mijnalbum.nl/Foto=GSJLUTNO

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ETWVHJLO

http://www.mijnalbum.nl/Foto=YY3ZZBYX
Laatst bijgewerkt door IndianaJones op 10-10-05 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:20

is het niet een knoepieee????
"Mama" is helemaal trots!

Zooo nog 10 minuten en dan ben ik lekker vrij!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:25

Hij is idd geweldig, Annemarie! Die aftekeningen Echt mooi! Gefeliciteerd met deze spontane aankoop!

En lees ik het nu goed "Omdat we nu 5 Tinkies bij onze stal hebben waar we vanaf nu een goed thuis gaan zoeken"
Hebben jullie naast Ramona en Reilly nog meer paardjes te koop staan?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 15:27

GAAAAAAAAAAAF IJ hij is idd ook echt geweldig!!

Gefeliciteerd!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:30

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:36

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:41

Wauw Annemarie, kan me voorstellen dat je spontaan verliefd bent geworden !! Wat een leukerd ! Heb verder hetzelfde probleem als jij, kan het allemaal even niet meer bijhouden. Zal vanavond even wat uitgebreider vertellen, maar bijlezen zit er nu zelfs even niet in, is gewoon te veel !
Maar wilde je toch even feliciteren met dit geweldige nieuwe kereltje !
Enne .. heb nog ergens langs zien komen dat Maya een ongeluk gehad heeft, ook sterkte meid !!
Vanavond verder (nu op het werk )

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:42

Wat een leuk veulen heel veel plezier met hem

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:43

Wat een leuk ding Annemarie, snap wel dat je daar blij mee bent en het graag wil vertellen.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:44

Dank jullie wel!!! Laifie he?!?!

Ja Leon...5 op het moment. Het is ook een beetje een gekkenboel bij ons op stal nu. Best leuk hoor al die Tinkies...maar ehhh...ze poepen ook wat af met z'n allen! hahaha Veel werk dus!

Ja, Ramoon en Reilly,
we hebben sinds kort Collin,
viewtopic.php?f=53&t=474869&hilit=
En sinds donderdagavond zijn Quinn en Murphy er weer...ken je ze nog Leon? Die 2 die van ons naar de vorige eigenaren van Yes gingen.

2 weken geleden contact met me opgenomen, met de vraag of ik ze voor ze wilde verkopen, vanwege persoonlijke (lichamelijke) omstandigheden. Ze konden niet langer voor hun 4 Tinkies zorgen en moesten de moeilijke beslissing nemen om er 2 weg te doen. Moesten ze kiezen uit hun 2 merries die ze al jaren hebben en de 2 kereltjes van 2 jaar en 8 maanden die ze nu 1 jaar en 3 maanden hadden. Ik heb ze gezegd dat ik een goed thuis voor ze zoek. Het zijn 2 leuke Tinkerruinen en ik denk dat dat wel moet lukken. Wel echt heel erg sneu hoor, ze waren er kapot van. Dus echt "leuk verkopen" vind ik het zelf niet. Maar doe het voor hun. Dit zijn ze... (herken je ze nog...4 blauwe kijkertjes )

Afbeelding

Quinn :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=D83WHSMX

Murphy
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JCB6HICI

Toen ze bij ons waren 1,5 jaar geleden, waren ze 1 jaar en 5 maand ofzo...het zijn gewoon echt buffels geworden!!

Hartstikke leuk, maar helaas kunnen we niet alles houden.

ga nu gauw naar huis. Ben vrij!!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:54

Leuk veulen! Gefeliciteerd!

Iedereen een fijne avond!